#6 - Milující bratr

173 8 0
                                    


,,Mami, asi bych ti měla něco říct."

,,O co jde?"

,,No, víš... Jsem v jedné kapele a budeme mít zítra večer koncert. Bude to můj první koncert a byla bych ráda, kdyby ses na mě přišla podívat," s těmito slovy jsem jí podávala dva lístky.

,,Jak dlouho už s nimi hraješ?"

,,Skoro dva měsíce,"

,,Zlato, proč jsi mi to neřekla dřív? Už jsem se bála, že bereš drogy! Nebereš je doufám!"
,,Mami, že jsem v kapele neznamená, že musím brát drogy," zasmála jsem se.

,,Dobře. Promluvím si o tom s tátou."

,,Díky mami."

Vzala jsem mobil do ruky a napsala Denisovi, který měl za úkol všechno říct Davidovi.

,,Máma to ví. Jsi na řadě."

Slyšela jsem, že Denisovi právě přišla moje zpráva. Zase byl u nás a hráli s Davidem nějakou přiblblou hru, kterou by zvládl i průměrně inteligentní šimpanz. Tiše jsem poslouchala za dveřmi.

,,Hele, asi bych ti měl něco říct," ozval se Denis.

,,Jasně, co se děje?"

,,No víš, Zoe hraje s námi v kapele a chce, aby ses na ní přišel podívat."

,,Moje ségra? V kapele? Si děláš srandu, že jo," zasmál se David, opět podpora jako vždy.

,,Ne, nedělám. Je fakt dobrá."

,,Nepraštil ses někde? A co že s ní najednou tak pečeš?"

,,Chodíme spolu."

Sakra Deny! Tohle jsi mu zatím říkat neměl!

,,Cos to řekl, asi jsem se přeslechl. Říkal jsi, že spolu chodíte?"

,,Jo, chodíme."

,,Dobře, jsem rád že jste spolu, vypadáte spolu šťastní..."

,,Vždyť jsi nás spolu neviděl," zasmál se Denis.

,,To se má říkat, ne? Každopádně, jestli jí ublížíš, budeš mít se mnou problém. Doufám, že si rozumíme."

Moment, cože? David se mě zastal. D-David mě brání? Co se sakra děje?!

,,Nemám to v plánu."

,,To je dobře."

Nastalo ticho. No, šlo to celkem dobře. Čekala jsem řev, křik a ničení věcí a nic z toho se nestalo. Dostala jsem zprávu od Denise, zapomněla jsem si ale vypnout zvuk, takže se zvonění rozléhalo po celé chodbě.

,,David je se vším seznámen madam, mise splněna."

Za chvíli mi přišla další zpráva.

,,Takže ty posloucháš za dveřmi?"

Rychle jsem mu odepsala.

,,Chtěla jsem se ujistit, že všechno proběhne jak má."

Odpověď už nepřišla, proto jsem se odebrala do pokoje, vzala svojí úžasnou kytaru a začala hrát novou písničku, kterou složil Nick. Byla vážně úžasná.

Než jsem se nadála byla už tma, uklidila jsem kytaru, převlékla se do pyžama a rozvalila se na postel. Usnula jsem hned.

Najednou jsem uslyšela otevření dveří a kroky. Zavrtěla jsem se a pomalu otevřela oči.

,,Ahoj," pozdravila jsem Denise, který se pomalu plížil k mé posteli.

,,Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit. Jen jsem ti chtěl popřát dobrou noc," zašeptal a políbil mne na čelo.

,,Zůstaneš tu se mnou?"

,,Jestli chceš."

Jen jsem zakývala hlavou na souhlas, na nic jiného jsem neměla sílu. Denis se usmál, vklouzl ke mně pod peřinu a objal mě.

,,Vzal to brácha dobře?"

,,Líp než jsem čekal. Teď už spi, je pozdě, zítra máš školu" řekl a políbil mě do vlasů.

,,Tak dobrou noc."

,,Dobrou."

Splněný sen [dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat