~eleven~

464 40 2
                                    

11:11 hehe

*Yoongi Pov*

Odkąd tamtego dnia JungKook zniknął z mojego życia, nie potrafiłem zasnąć. Nie potrafiłem spokojnie zamknąć oczu. Nawet tabletki nie pomagały. Gdybym komuś opowiedział, od razu by mi proponował wyjście do lekarza. Ale co on zrobi? Da mi jakieś kolejne badziewne tabletki, które tylko mi zaszkodzą.

Siedziałem tak wpatrując się w ciemną przestrzeń salonu. JungKook leżał obok mnie i słodko spał. Nawet nie wie jak bardzo chciałbym teraz przytulić go i po prostu odpłynąć.

Nie mam pojęcia ile czasu tak siedziałem, ale naprawdę czułem że coś się zmieniło. Czemu kiedyś jak chodziliśmy razem z Kookiem do szkoły,potrafiliśmy być szczęśliwi, a teraz w około nas panuje tylko smutna ciemność?

Chciałbym żeby bylo jak dawniej. Przecież to cale zdarzenie minęło. Już znowu jesteśmy przyjaciółmi, a nawet więcej. Można powiedzieć że nawet nie mamy o co się martwić. Błąd. Bo zacząłem się martwić o każda najmniejsza rzecz. Zacząłem się czuć inaczej niż zawsze, inaczej niż kiedyś. Czułem się tak jakby ktoś zamknął mnie w ciasnym pomieszczeniu bez drogi wyjścia, gdzie zdany jestem wyłącznie na siebie. A cały świat mnie otaczający, który kiedyś był mnóstwem atrakcji i miejscem do spędzania czasu z przyjaciółmi, teraz przypominał czarną dziurę. Tak jakby wszystko wokół było obojętne i równie dobrze mogło by nie istnieć. Zacząłem sie zastanawiać gdzie jest sens. I wiedziałem, że jedynym powodem i jedynym sensem jest on- chłopak,który od długiego czasu był całym moim światem.

Przepraszam za to że jest taki krótki, pamiętajcie że ta ksiazka w żadnym wypadku nie ma was dołować, bo to nie jest nic miłego. Do następnego xx

Are you okey? ||| YoonKookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz