Case - 15

10K 492 76
                                    

Тухайн хэсэгт бүдүүлэг үг хэллэг болон насанд хүрэгчдэд зориулсан үйл явдал гарах тул та насанд хүрээгүй аль эсвэл уншихад тухгүй байвал алгасан дараагийн бүлэгт хандана уу. Баярлалаа.

ХАРҮ.

Нүдээ аажмаар нээн толинд тусах өөрийгөө харахад зүрх хүчтэй цохилон амьсгал минь дээрдэж байв. Түүний биеийн минь бүх хэсэгт үлдээсэн хөх улаан туяаг хэзээ арилахыг мэдэхгүй нь. Тэр эцэст нь үгэндээ хүрсэн. Би долоо хоног түүний буудлын өрөөнөөс гараагүй. Тэрний хэлснээр өрөөний өнцөг булан бүрт тэр намайг хүссэнээрээ эдэлж байсан. Ширээ, буйдан, сандал, гал тогоо, шүршүүр, цонхны тавцан дээр хүртэл бид секс хийсэн. Эхэндээ надад тааламжтай байсан ч сүүлдээ өөрийнхөө хэвлий хэсгийг мэдрэхээ больтол түүнд эзэмдүүлж байсан нь үнэхээр аймшигтай. 3 удаа хэт их дур хүслээсээ болон ухаан алдсанаа ч бас тодхон санаж байна.

Жимин угаалгын өрөөнөөс толгойгоо арчсаар гарч ирэхэд би хурдхан шиг халаадаа дээш болгон биеэ нуув. Хараал идсэн секс гаж донтон. Толины тусгалд түүн рүү харж байхад Жимин миний ард ирж зогсон мөрнөөс минь барихад цочсондоо үл ялиг огил харайв. Тэрээр миний халаадыг доошлуулан өөрийнхөө үлдээсэн хөх толбонуудыг харсаар: Сар гаран битүү хувцас өмсөхнээ?

Би нүдээ анин чимээгүй сууж байхад тэрний нойтон уруул хүзүүгээр минь зөөлөн гулган бүлээн амьсгал нь хүйтэн арьсыг минь гижигдсээр: Дахин Ким Хёншигийн дэргэд эргэлдэх гээд ч үз л дээ!

Тэрний хоолой тайван бөгөөд анхааруулах өнгө аястай байлаа.

Би нүдээ аажмаар нээн түүнтэй толины тусгалд харц тулгаран хоолой минь зангиран: Б-Бид яг ямар харилцаатай хүмүүс вэ?

Жиминий урууланд бяцхан мушилзалт үүсэн одоо ч түүний уруул хүзүүг минь гижигдсээр: Би долоо хоног чиний тархинд чинь суутал хэлээгүй гэж үү? Чи бол минийх Харү!

Миний уруул чичирсээр одоо ч аймшигтай янгинан өвдөх хэвлий дээрээ гараа тавин: Б-Би ч-чинийх байхыг хүсэхгүй байна.

Би чичирсээр шивнэх төдий түүнд хэлэхэд доголон нулимс хацрыг минь даган урсав.

Жимин намайг өөр лүүгээ харуулан эрүүнээс минь барьсаар:Чшшш~ Би хэлсэн шдээ чи зөвхөн минийх~ хүссэн ч хүсээгүй ч чи бол минийх!

Жимин духан дээр минь үнсэн: Чамайг ийм болгосондоо харамсахгүй байгаач уучлаарай.

[Дууссан] †Outlaw† Donde viven las historias. Descúbrelo ahora