İş yerinden içeriye girdiğim de Gio, masasında oturuyor. Önünde bilgisayar açık ve telekonferansla iş görüşmesi yapıyordu. Üzerinde beyaz puanlı siyah ince bir elbise vardı. Beni karşılamak için ayağa kalktığında elbisenin kısalığı ve güzel bacakları ortaya çıktı.
Yüzündeki şaşkınlığını gizlemeye çalışsa da bunda başarılı olamadı. Çünkü ona geleceğimi söylememiştim.
Yanağıma bir öpücük kondurduktan sonra yine yerine oturup görüşmesine devam etti. Bana gösterdiği koltuğa oturdum ve telefonla oynamaya başladım.
Az konuşan kadın var mıdır acaba? Sanmıyorum.
Yavaşça yerimden kalktım. Ofisin içinde dolaşıp camdan dışarıyı izledim.
Bir ara göz göze geldik. Ellerini açarak bir şey yapamayacağını belirtti. Sonrada sol eliyle boynunu ovalamaya başladı.
Yavaşça arkasına geçtim. Boynundaki elini tuttum. Bu ona ilk dokunmamdı. Elini boynundan kaldırıp onun yerine kendi elimi yerleştirdim ve oldukça yavaş bir şekilde ovalamaya devam ettim.
Yavaş yavaş omuz başlarına sonra diğer omuza masaj yaparken kendimi buldum. Bundan hoşlandığı her halinden belliydi. Dinlenmek için durduğumda elime vurup devam etmemi istedi.
Masaj yaptığım alanı genişlettim. Şimdi omuzlardan aşağıya inerek sırtına mesaj yaptım. Ama elbisenin sırt fermuarı bana engel oluyordu. Onu da aradan çıkarıp masaja devam ettim. Bir ara parmak uçlarım dik ve sert göğüslerine değdi. Esmer teni elimin altında kıvranırken, Gio'nun ağzından "ıhh" diye ses çıktı.
Ellerimi göğüslerine daha fazla değdirmeye hatta onlara da masaj yapmaya başladım. Bu sırada yaptığı işe odaklanmaya çalışan Gio'nun ise yüzü kızardı. Vücudun da elimin değdiği her yer yanıyordu. İki elimi de aynı anda sütyenin altına ustalıkla soktum ve diri küçük göğüslerini avuçladım. Yaptığı işi bırakan Gio'da kafasını geriye doğru attı.
Eğilip boynuna bir öpücük kondurdum O da benim kulağımı yakalayıp emmeye başladı. Dudakları yanıyordu.
Ellerimi göğüslerinden çekip Gio'yu kendime çevirdim. Saçlarını okşarken kafasını iyice erkekliğimin üzerine bastırdım. Kısa bir süre böyle durduktan sonra bende çömeldim. Parmaklarımı dudaklarında gezdirirken başımı bacaklarına yasladım. Ben esmer bacaklarını öperken o parmaklarımı emmeye başladı. Bir yandan da saçlarımı okşadı.
Elimi ağzından kurtarıp bacaklarını okşayarak kalçalarından tuttum. Ve kıçını kendime doğru çektim. Kısa elbisesi bu sırada biraz daha toplandı. Bacaklarının arasından beyaz tangası göründü. Elbiseyi biraz daha yukarı çektim. Ardından da elimle göbeğini okşadım. Sonra öpmeye devam ettim o muhteşem göbeği.
Dilim ile göbeğinden başlayarak aşağıya doğru bir çizgi çizdim. Beyaz tangasının üzerinden kadınlığına baskı yaptım. Başımı elleriyle bacaklarının arasına bastıran Gio, koltukta iyice geriye yaslandı. Ağzından belli belirsiz inlemeler çıktı. Tangasını çıkarmadan kenara doğru kaydırdım. Kadınlığına öpücükler kondurduktan sonra dilimle içine girdim. Yavaş yavaş başladığım bu eylemim gittikçe daha hızlandı. Kafam Gio'nun bacakları arasında iyice kaybolurken ondaki inlemeler ve nefes alış verişler arttı.
Kadınlığı çok fazla ıslanmıştı. Dilimle aynı çizgiyi çizerek bu sefer göbeğine kadar çıktım. Sonra dudaklarımı dolgun dudaklarına yapıştırdım. Ağzımın içinde dilimi bulup emmeye başlayan Gio, usulca fısıldadı:
"Now Daddy"
Dudaklarımdan ayrılmadan belinden tuttuğum gibi Gio'yu çalıştığı masanı üzerine oturttum. O benim pantolonumun düğmelerini açarken bende kadılığına dokunmaya devam ettim. Elini boxerimin içine sokup erkekliğimi kavramasıyla bedenim de bir titreme meydana geldi. Pantolonumu aşağıya doğru çektikten sonra bacaklarının arasındaki yerimi aldım.
Elinde tutup okşadığı erkekliğimi kadınlığına doğru yaklaştırdı. Islanan tangasını iyice kenara kaydırdım. Ben kendimi ileri doğru itelerken, oda bana doğru kendi itti. Yavaşça içine girdiğim sırada iniltiler arasında tekrar fısıldadı:
"Slowly daddy"
Dediğini yaptım. Yavaş yavaş içine girip çıkmaya devam ettim. Bu sırada ellerimi elbisenin altından sokup göğüslerini sütyenden kurtardım. Meme uçların okşamamla Gio'nun iniltileri daha da arttı. Biraz önce yavaş diyen kadın şimdi daha hızlı diye yalvarıyordu. Belime sarılı olan bacaklarını omuzlarıma koydu. Bende hareketlerimi daha sert ve hızlı yapmaya başladım. Göğüslerinden ellerimi çekip Gio'yu sırt üstü masaya yatırdım. İkimizinde nefes alış verişleri hızlandı. Vücudumda ki bütün kan sanki erkeklik organımda toplandı.
Birden durdum ve Gio'nun içinden çıkmadan bu sefer yüz üstü masaya yatırdım. Omuzlarımda ki bacaklar artık yere basıyor, güzel kıçı tam önümde duruyordu. Belini iyice aşağıya bastırarak kadınlığını dışarıya çıkardım. Ve hareketlerime kaldığım yerden devam ettim.
İyice masanın üzerine yayılan Gio, artık zevkten çığlık atmaya başlarken kalçalarına bir kaç şaplak patlattım. Daha sert ve hızlı hareketlerimin sonucunda ikimizde garip sesler çıkararak orgazm olduk.
İçinden çıkmadan belindeki gamzeleri öptüğüm Gio'nun masadan kalkmasına yardımcı oldum. Teşekkür öpücüğünün ardından O elbisesini düzeltirken ben de pantolonumu giydim.
Cebimden çıkardığım sigaradan ikimizde birer tane yaktık. Aldığı duamanı dışarıya üfleyen Gio,
"Do you drink coffee?"
diye sordu. Evet dedim. O ofisteki mutfağa kahve yapmaya gitti. Tam bu sırada içeri bir adam girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAK AŞK
FanfictionBelinden tutup genç kadını çalıştığı masanın üzerine oturttu. Genç kadının bacaklarının arasında yerini alırken, beyaz tangasını da kenara kaydırdı. Ve genç kadın iniltiler arasında fısıldadı: "Now Daddy" Hikaye mi? Tamamen gerçek ve devam ediyor.