Resimler altından yaptığımız konuşmalara devam ediyorduk. Bir akşam yani burada akşamdı. Bana KIK var mı diye sordu ? Kık ne amk. Ne olduğunu bilmediğim içinde yok dedim. Oda benden indirmemi istedi. 2 saat ne olduğunu bulmaya çalıştım. Zar zor WhatsApp tarzı bir şey olduğunu buldum. Ve hemen indirdim. İyi de şimdi ne olacaktı.
Çok büyük bir şey yapmışım gibi resim altına,
"Tamam. İndirdim" yazdım ve beklemeye başladım.
1 saat geçti bir şey yok. 2 saat oldu. Lan bu kız KIK 'de çalışıyor. İnsanlardan indirmelerini sağlayıp para mı kazanıyordu yoksa? Diye düşünürken resim paylaştığımız uygulamadan bildiri geldi.
Vakit kaybetmeden açtım. Ama sadece bir takipçi beğenme yapmıştı. Sayfaya girmişken kim ne paylaştı diye gezinmeye başladım.
Herkesin fotoğrafını atlamadan güzel olsun olmasın beğendim. Sonuç da bir emek vardı. Bu sırada bir çocuk resmini de beğendim. Geçerken paylaşan kişi gözüme ilişti.
Gio.
Kimdi bu çocuk? 4-5 yaşındaki bu velet neyin nesiydi? Bir açıklama bile yazmamıştı. Üstelik KIK indirdikten sonra paylaşmıştı. Hiç çocuğum var falan dememişti. Yeğeni veya akrabasıdır. Başka ne olabilir?
Düşünceleri içinde kıvranırken fotoğrafın altına;
"Kim bu genç adam " yazdım.
Ama ona da cevap gelmedi. Hemen saati hesaplamaya koyuldum. Burada saat 21.00 civarı olduğuna göre orada saat 15.00 olması gerekiyordu. Demek ki işteydi. Fırsatı olmadı dedim kendi kendime.
Ben kafayı yemek üzereyken gece yarısı bildirim geldi. Gio, benden bahsetmiş. Hemde iki yerde.
Hemen ilk fotoğrafı açtım. Bu KIK istediği bana ait olandı. Benden kullanıcı adımı istiyordu. Ardından hızlı bir şekilde diğer fotoğrafı açtım. Bu o çocuktu.
Anlayacakmışım gibi okudum. Tekrar tekrar okudum. Anlamadım tabiki. Çevirme programını açtım ve yazdıklarını harfiyen oraya geçirdim. Ve;
"Benim hayat güneşim. Aşkım. Oğlum"
Aman Allah'ım oğlu vardı. Daha önce hiç fotoğrafını paylaşmamıştı. Bir şey demeye mi çalışıyordu? Anlamadım.
Bozuntuya vermeden "çok şirinmiş" yazdım ve diğer fotoğraflara açarak altına KIK kullanıcı adımı yazdım.
Kaç dakika geçti bilmiyorum. Ama 3-4 saat oldu gibi geldi bana. Telefondan değişik bir uyarı sesi geldi. Baktım ki bizim ünlü KIK.
Açtım hemen. Gio adını görünce heyecanlandım. Merakla sohbeti açtım.
"Hi"
Hi' ne sokayım. O kadar beklemişim. Üstelik oğlun çıkmış ortaya. Sen kalkmış "Hi" diyorsun.
Hi'ne hi. Ne var yani.
"how are you?"
"İyiyim sen nasılsın?
"Thank you I am fine"
Ee tamam şimdi ne yapacağız. Kadınla konuşmak istiyorum ama ne konuşacağım. Bana Hi demiş.
"Gerçekten senin oğlun mu? " diye sordum.
Ve günün bombası.
"Evet. Benim oğlum. Ben evliyim"
Ananı avradını. Adama sormazlar mı " evliysen burada ne işin var. Neden benden KIK istiyorsun? Hesabın açık. Adamlar seksi falan yazmışlar. Senin kocan geyik kafası mı taşıyor yanında.
Ama sormadım. Sadece "fotoğraf galerini beğendim" yazdım.
Oda benim galerimi beğendiğini söyledi. Sonra da iyi geceler dileklerinde bulundu. Ne gecesi. Sabah oldu burada nerdeyse diyecektim. Ama boş verip "Goodnight" yazdım.
Sonra da vurgun yemiş balıkçı gibi kanepeye yığıldım.
Yazdıklarını kopyalayıp başka çevirme programlarına yapıştırdım. Sonuç hep aynı:
"Evet. Benim oğlum. Ben evliyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAK AŞK
Fiksi PenggemarBelinden tutup genç kadını çalıştığı masanın üzerine oturttu. Genç kadının bacaklarının arasında yerini alırken, beyaz tangasını da kenara kaydırdı. Ve genç kadın iniltiler arasında fısıldadı: "Now Daddy" Hikaye mi? Tamamen gerçek ve devam ediyor.