Gözlerimi açıp etrafa baktım. Ne Gio ne de kocası vardı. Kendi evimde kendi yatağımdaydım. Demek bir rüyaydı. Yaklaşık 14 bin kilometre uzaklıkta ki kadınla gerçekmiş gibi sevişmiştim.
Bacaklarımın arasında ıslaklık hissettim. Lanet olsun rüyada sevişmiştim ama gerçekte boşalmıştım. Ergenlik zamanından sonra ilk kez böyle bir şey başıma geliyordu. Kendimden utandım.
İşe gitmeme vakit vardı. Kalktım ve telefonumu elime aldım. Şili de saat daha gece 10 sıraladıydı. Hemen ona mesaj yazdım..
"Seninle rüyamda seviştim" dedim.
Ayrıntıya girmedim ve banyo yapmak için soyunmaya başladım. Bu sırada cevap geldi.
"Nasıldı?"
"Oldukça ateşliydi"
"Anlat biraz"
"Tamam. Sen ne yapıyorsun"
"Proje hazırlıyorum. Yarına yetiştirmem lazım. Oğlumla kocam uyudu. Sen sevişmeyi anlat. Sanırım buna ihtiyacım var" diye yazdı.
Bende rüyayı ona yazmaya başladım. Bu sırada bana kendi resmini gönderdi.
Ben devam ettim. Bu kez göğüslerini okşarken bir resim daha.
Ben iyice gaza geldim. Ballandıra ballandıra yazmaya başladım. Geç kalınca "devam et babacık " diye yazdı.
Devam edeyim de babacık burda neler çekiyor. Sıçtığımın İngilizcesi çok acayip bir dil. Türkçe düşünüp İngilizce yazmak zor.
Olabildiğince hızlı yazmaya gayret ederken, bir resim daha geldi. Bu kez göğüsleri tamamen ortadaydı. Küçük ve düzgün. İlk kez göğüslerini görüyordum. Erkekliğim sertleşmeye başlamıştı.
Ben yazmaya devam ettim. Bir resim daha. Bu kez elini elbisesinin altından bacak arasına sokmuştu. Üstü çıplaktı ve çok seksiydi. O an yanın da olmak ve yazdıklarımın hepsini uygulamak istedim.
Ben bunları düşünürken, mesaj geldi.
" Ohh babacık devam et. Durma"
Ben yazmaya devam ettim. Bitirdiğimde isr parmaklarını yaladığını gösteren bir resim gönderip, teşekkür ettiğini yazdı.
Önce rüya sonra sanal seks. 35 yaşından sonra neler yapamaya başladım.
Bol öpücüklü bir mesaj ile çalışmaya devam etmek zorunda olduğunu yazdı. Bu iyi olmuştu. Biraz daha devam etseydik işe geç kalacaktım.
Hızlıca duş alıp evden çıktım. İşe giderken de sosyal medyada geziniyordum. Ana sayfama düşen resimleri tek tek beğeniyordum. Gio'nun paylaştığı resmî görünce şok oldum.
Bizim sanal seks yapmamızdan hemen sonra oldukça seksi bir resim paylaşmış ve bir sürü geri zekalı adamda abuk subuk şeyler yazmış.
Çok sinirlendim. Resmini beğenmedim. Yazılan yorumların ekran resmini aldım.
Bu saatte uyuduğunu bilmeme rağmen ona mesaj yazıp;
"Bu yorumlar hoşuna mı gidiyor? Ben hiç sevmedim. Lütfen o resmî kaldır" diye yazdım.
14 kilometre uzaklıkta ki hiç görmediğim sesini bile duymadığım kadını resmen kıskandım. Moralim bozuldu. Saatler ilerliyor cevap gelmiyor. Buda yetmezmiş gibi fotoğraf altında ki yorumlar artıyor. Onlar arttıkça ben sinir oluyorum. Yazanların sayfalarını tek tek inceliyorum. Gio onlara bir şey yazmış mı diye bakıyorum.
Tam melankoliye bağladım. Burada öğle oldu. Şili de milletin götünde pireler uçuyor. Ben kendi kendimi yiyorum. Şimdi burada olsa elli kere kapısına dayanmıştım. Şili de çok uzak kardeşim.
Öğle yemeğini yedim. Ofise dönerken mesaj geldi. Hanım efendi kulaklarında kulaklık müzik dinleyip spor yaparken fotoğraf gönderiyor. Birde utanmadan;
"Merhaba babacık. Nasılsın?" yazıyor.
Ben mesajı başkasına mı attım diye kontrol ettim. Yok doğru kişiye gitmiş. Peki bu kadın ne içti sabah sabah.
Daha da sinirlendim. Yazdıklarımı okuyup okumadığını sordum. Okuduğunu ama sonra cevap vereceğini yazdı.
Yok daha neler. Biz burada kendimizi yiyip bitirelim. Kadında ki rahatlığa bak.
Tamam dedim ama gelin bir de bana sorun. Yazdığım için o normal karşıladı. Tamam derken yüzümü görse eminim ki öyle kalp gülücük falan göndermezdi.
2 saat sonra bir mesaj yazdı.
"Ben evli olabilirim. Ama Özgür bir kadınım. İstediğim fotoğrafı paylaşırım. Yorum yapan kişiler de beni ilgilendirmiyor. Bu kıskançlığının sebebi nedir? Seni anlamıyorum"
Ohaa.. Lan daha sabah sanal seks yapıyorduk. Bu ne demek şimdi?
Devam edecek..
Yorum yapmayı unutmayın..
Görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAK AŞK
FanfikceBelinden tutup genç kadını çalıştığı masanın üzerine oturttu. Genç kadının bacaklarının arasında yerini alırken, beyaz tangasını da kenara kaydırdı. Ve genç kadın iniltiler arasında fısıldadı: "Now Daddy" Hikaye mi? Tamamen gerçek ve devam ediyor.