BİTTİ Mİ ŞİMDİ?

1.8K 6 9
                                    

Her şey o kadar güzel o kadar düzgün gidiyordu ki, ben bile inanmıyordum. Sadece 15 gün...
15 gün sonra Gio, tekrar o İtalyanı takip etmeye hatta resimlerini beğenmeye hatta hatta yorum yazmaya başladı.
Ona bir şey demeden yazışmalarını takip etmeye başladım. Resmen gözümün önünde flört ediyorlardı. Bir seferinde bana cevap yazmayıp o adama yazdığını fark edince, kan beynime sıçradı.
İbne kılıklı italyan, Gio'nun fotoğrafının altına "çok güzelsin. Erkek arkadaşın çok şanslı" diye yazmış. Gio henüz cevap yazmamış. Ben de o ibneye "teşekkürler. Evet çok şanslıyım" diye yazdım. Ben adamın cevabını bekliyorum. Bir saat geçti ses yok. Kontrol etmeye karar verdim.
Gördüklerim karşısında gözlerim yerinden fırladı. Gio, benim adama yazdığım yorumu silmiş. Hemen İtalya'nın fotoğraflarına yapılan yorumları incelemeye başladım.
Tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım 30 tane fotoğrafı tek tek inceledikten sonra nihayet bunları yakaladım. Gio adamdan benim adıma özür diliyor. Kıskanç bir adam olduğumu söylüyor. Adam bana hakaret ediyor. Ekran fotoğrafını aldıktan sonra Gio'ya mesaj yazarak neden yorumumu sildiğini ve ardında da neden bu piçi takip etmeye tekrar başladığını sordum.
Uzun bir süre cevap vermedi. Bana göre gece geç saatlerde cevap geldi. Uykulu gözlerle zar zor tercümesini yaptıktan sonra hızla okudum:
"Çünkü, bir sorun çıkmasını istemedim. Bu nedenle yorumunu sildim. Bu çocuğu neden takip ettiğimi bilmiyorum. Sadece onunla sohbet etmeyi seviyorum. Kıskanılacak bir durum değil. Beni kısıtlayanazsın. Ben zaten bir cezaevinde yaşıyorum"
Ona kısaca "Ne istiyorsan onu yap" dedim. Ve hemen arkasından sosyal mecrada onu her yerde engelledim.
İstese de bana cevap yazamayacaktı artık. Ama ben engeli kaldırıp onu takip edebiliyordum. 10 gün sonra İtalyan ibnesi engellediğini farkettim. Onun fotoğraflarındaki yorumları da silmiş. Bu iyiye işaretti ama yelkenleri hemen suya indirmeyecektim.
Kendime verdiğim sözü sadece bir gün tutabildim. Engelleri kaldırdım. Ve Mesajlar gelmeye başladı...
Her gün mesaj yazmış. Beni özlediğinden, çok sevdiğinden bahsetmiş. Ama ona cevap yazmadım.
Akşam işten çıkıp eve giderken mesaj geldi. Arabayı sürerken mesaja göz attım. Gio iş yerinde oldukça seksi bir fotoğraf göndermiş. Ama öyle böyle bir şey değil. Aklıma ilk gelen onu çalışma masasına yatırıp güzel kıçını sikmek oldu.
Masanın üzerinde ki her şeyi attım. Arkasına geçtim kafasını masaya bastırdım. Bir elimle elbisesinin eteklerini yukarı çektim. Sonrada pantolonumun düğmelerini açıp erkekliğimi çıkardım. Tangasını kenara çektim. Yuvarlak kalçaları şimdi tam önümde duruyordu. Elimle kadınlığını okşamaya başladım. Gio'dan anlamsızca sesler geliyordu. Fazla beklemeden hızlı bir şekilde içine girdim. İleri geri hareket ettikçe benim de Gio'nun da nefes alış verişleri hızlandı. Kalçalarını hızla geriye doğru itiyordu. Hepsini içine almakta zorlarsa da zevkten çığlık atıyordu. Ben de onun yuvarlak ve sert kalçalarını tokatlıyordum...
Bir süre sonra o masanın üstüne ben de onun üstüne yığıldık..
Korna sesleriyle kendime geldim. Bir adam otomobilin camına vurup küfür ediyordu. Ona aldırış etmeden gaza bastım. Hemen eve gidip pantolondan firar etmeye çalışan erkekliğimi rahatlatmalıydım.
Yolda giderken hemşire olan Burcu'ya mesaj attım. İşte olduğunu ve gece çalıştığını söyledi. 10 dakika sonra çalıştığı hastanenin önündeydim. Asansöre binip 3 kata çıktım. Burcu'nun çalıştığı servise daldım.. Diğer hemşireler bende ki telaşı fark ettiler ama bir anlam veremediler.
Biri Burcu diye seslendi. 30 saniye sonra Burcu geldi. Koluna girip, kulağına fısıldadım.
"Müsait bir yer var mı"
"Hayırdır! Ne oldu? Bir sorun mu var"
Başımı sallayarak yok dedim. Elimden tutup beni giyindikleri odaya soktu. Hemen kapıyı kilitledim.
Burcu'nun daha fazla konuşmasına izin vermeden dudaklarımı dudaklarına yapıştırdım.
Ardından da fazla zaman kaybetmeden yolda Gio hakkında düşündüklerimin hepsi uyguladım...
Rahatlamış bir şekilde  asansöre dönerken telefonuma baktım. Gio'dan mesaj gelmişti. Ben cevap yazmayınca kadın umutsuzluğa kapılmış.
"everything is finish?"
....
Son bölümü bekleyin...

UZAK AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin