Αναπάντεχα

966 158 40
                                    

Γύρισα σπίτι μετά από λίγο ιδρωμένη κουρασμένη μα το χειρότερο.....πεινασμενη.

Έπρεπε να προσέξω...Να μην παρασυρθω απ την πείνα...

Αφού μπήκα στο μπάνιο και έκανα ένα γρήγορο ντους,ντύθηκα και στέγνωσα τα μαλλιά μου....Και όλα αυτά μέσα σε 1 ωρίτσα...

Βασικά...εκανα όσο πιο γρήγορα μπορουσα γιατί δεν ήθελα να έρθει ο Φίλιππος και να είναι το μπάνιο οπως να ναι...

Κατά τις 11 το πρωί αφού είχε περάσει αρκετή ωρα αποφάσισα να φάω μια φρυγανιά και μέλι και ύστερα να ζυγιστω και να μετρήσω τις θερμιδες μου.

Ξεκίνησα καλά την μέρα μου και έπρεπε να μην υπερβω τις 1.850.

Το ξέρω γιατί το διάβασα στο ίντερνετ...

Αφού τρώω την φρυγανια μου....παω στο μπάνιο και βγάζω τα ρούχα μου.

Ανοίγω την ζυγαρια μου και κάνω γρήγορα τον σταυρό μου.Δεν μπορώ να ξαναδώ τον ίδιο αριθμό...

Ο αριθμος 67 με καταδιώκει απ την Α'Λυκείου και είναι ο αριθμος που πάντα με στεναχωρουσε.Φορουσα πάντα φαρδιά τζιν και μακριές μπλούζες αντε και καμία φορα skinny jeans...Δεν ήμουν ποτέ εντάξει με το σώμα μου...και ουτε τώρα είμαι...Ημουν πάντα το κορίτσι που δεν πιστευε στον εαυτό του.Αυτο μου το αναγνωριζω.Απο τότε μονάχα ψηλώνω...Ο αριθμός της ζυγαριας όμως παραμένει ακόμα ίδιος.

Ανεβαινω και βλέπω αυτό που φοβόμουν....67....ελεγε...συνηθισμενη από αυτή την ανακάλυψη ντύθηκα γρήγορα και κάθισα να γράψω τις θερμίδες μου μέχρι στιγμής...

Ύστερα αφού τελείωσα την καταγραφή αυτή αποφάσισα να περιμενω τον Φίλιππο...Ειπε ότι θα έρθει...

Αφου έβαλα μια απ τις αγαπημένες μου ταινίες...《Fathers and Daughters》...Μια ταινία με την Amanda Seyfried ...να παιζει την διαταραγμενη ψυχή αφού σαν παιδί έχει περάσει πολλά...

Και εκεί που μόλις ξεκινησε η ταινία και η μικρή Κειτι έκλαιγε για τον χαμό της μαμάς της η πόρτα χτυπάει σκουπίζω πρόχειρα τα δάκρυα που κυλούσαν και σταμάτησα την ταινία.

"Ο Φίλιππος !"σκέφτηκα και έτρεξα στην πόρτα.

Ανοίγοντας την πόρτα απογοητεύομαι βλέποντας την Δήμητρα.

"Αννααααααααααα!!!!!!"φώναξε η Δήμητρα αγκαλιάζοντας με τόσο σφιχτά.

"Δήμητρα..."ειπα καθόλου ενθουσιασμένη.

"Τι κανεις;Ααααα βλέπω έβαλες πάλι το Fathers and Daughters ..."μου λέει ανοίγοντας τα ντουλάπια μου.

Ο αριθμός 67Where stories live. Discover now