Ημερολόγια

652 130 8
                                    

''Τι με τον μπαμπά;''την ρωτάω προσπαθώντας να την κάνω να μιλήσει.

''Θεία!Ξεκίνησες κάτι!''της λέω σοβαρή.

''Παιδιά...Απλά είναι κάποια πράγματα που δεν τα ξέρετε και άλλα που δεν ισχύουν.''μας λέει και κοιτάζω τον αδερφό μου που ήταν το ίδιο έκπληκτος με εμένα.

''Όπως;''ρωτάει ο αδερφός μου κάπως εκνευρισμένος.

''Η μητέρα σας...γνώρισε τον πατέρα σας στα 17 της. Άρχισαν μία σχέση που κράτησε περίπου 1 χρόνο. Μετά εκείνος την χώρισε....είπε ότι ήταν για οικογενειακούς λόγους....Εκείνη στεναχωρήθηκε πολύ...Δεν έτρωγε και δεν μιλούσε σε κανέναν...Μετά από λίγο καιρό όμως εκείνος επέστρεψε και δεν άργησαν να τα ξαναβρούν....Μετά από τρεις μήνες έμεινε έγκυος. Και για αυτό παντρεύτηκαν. Τότε ήρθες εσύ Αντρέα. Σε μεγάλωσαν μαζί για περίπου 2 χρόνια και κάπου εκεί ήρθες και εσύ Άννα. Έμεινε μαζί σου για 2 μήνες και μετά ένα βράδυ έφυγε. άφησε την μαμά σας μόνη με δύο παιδιά να μεγαλώσει και έφυγε. Πέρασαν λίγοι μήνες και έμαθε ότι έπασχε από καρκίνο....Προσπάθησε να το παλέψει και προσπάθησε να τον βρει για να του πει πως πιθανώς θα πέθαινε για να μπορέσει να κρατήσει εκείνος εσάς αλλά ήταν άφαντος. Μετά από πέντε χρόνια πέθανε...Και ήρθατε σε εμένα. '' μας έλεγε ενώ δάκρυα έβγαιναν από τα μάτια της αλλά και από τα δικά μου.

Ήξερα ότι η μαμά μου ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος και πως ήταν ένας άγγελος.Αλλά όλα αυτά που πέρασε με έκαναν να καταλάβω πως ήταν μία από τις πιο δυνατές μαχήτριες που γνωρίζω.

''Και γιατί μας τα λες όλα αυτά τώρα;''λέει έξαλλος ο Αντρέας.

''Νομίζω ...σας ψάχνει.''μας λέει και με αφήνει άφωνη. Ο πατέρας μου μετά από τόσα χρόνια θέλει να μας δει;

''Τι; Πώς το ξέρεις;'' ρωτάει ο αδερφός μου.

''Ξέρω πως κάποιος με ακολουθεί εδώ και....λίγες εβδομάδες.Το νιώθω και το ίδιο αμάξι είναι πάντα έξω από το γραφείο μου κάθε μέρα...''

''Και πώς ξέρουμε ότι δεν είναι κάπου έξω;'' την ρωτάω.

''Δεν το ξέρουμε.''απαντάει και ανατριχιάζω ολόκληρη.

''Τότε να φύγουμε. Να μην μας βρει!!!''λέω χωρίς να ελέγχω τις κινήσεις μου.

Πραγματικά νιώθω ότι είμαι εγκλωβισμένη κάπου.

''Αν θελήσει να σας βρει....θα το κάνει. Αν ήθελε να σας συναντήσει θα το είχε κάνει. Έχει και την δύναμη και το χρήμα.''μας λέει και αρχίζω να κλαίω δυνατά.

Ο αριθμός 67Where stories live. Discover now