''Ειναι μια καλη αρχη Αννα.''μου λεει κοιτωντας με στα ματια.
''Ναι ειναι...''του λεω πραγματικα πιστευοντας το.
''Βλεπεις ποια ειναι η δυναμη που εχουν τα κρουασανακια;''μου λεει και στραβοχαμογελαει.
''Ναι ειναι.....''επαναλαμβανω χωρις να φιλτραρω τι λεω. Μα δεν μπορω να σκεφτω απαντηση γιατι καθομαι και κοιταω τον Φιλιππο . Πως ειναι οταν το βλεμμα σου κολλαει σε κατι ασχετο και αφαιρησε και χανεις την επικοινωνια με τον πλανητη γη; Και τοτε οσοι ειναι γυρω σου σού ριχνουν σφαλιαρα για να επιστρεψεις στην πραγματικοτητα; Ναι εσας συνηθως δεν σας ριχνουν σφαλιαρες ...απλα σας φωναζουν. Ε η Δημητρα εχει αλλο τροπο να με φερνει πισω στην πραγματικοτητα. Ναι με δυνατη σφαλιαρα...
Έκλεισε τα ματια του και ηρθε απο πισω μου βαζοντας μου το μπουρνουζι πανω στους ωμους.Εγω βιαστικα το εβαλα και το εδεσα.Εκεινος πηρε την ζυγαρια και την εβαλε στο μπανιο .Γυρισε στο σαλονι και ετριψε τον σβερκο του κοιτωντας το πατωμα.
''Πως ηταν σημερα στην σχολη;''με ρωταει βαζοντας τα χερια του στις τσεπες του παντελονιου του.
''Καλα...οπως παντα....τα ιδια....Εσυ;''τον ρωταω και εγω.
''Βαρετα...αλλα καλα ηταν...''λεει και κοιταζουμε και οι δυο γυρω γυρω στο σπιτι.Νιωθω λιγακι αβολα.
''Η Δημητρα τι κανει;Εχω να την δω απο το παρτυ.''
''Καλα ειναι....μην νομιζεις οτι και εγω εχω πολυμιλησει μαζι της.''παραδεχομαι.
''Να της δωσεις χαιρετισματα....Να βγουμε καμια μερα.''λεει και εξακολουθει να κοιταζει οπου να 'ναι.
''Ναι.Να βγουμε οποτε θελεις.''του λεω καπως αμηχανα.
''Ξερεις...αρεσε σε εναν φιλο μου. Αν ενδιαφερεται για κονε....''μου λεει προσπαθωντας να αστειευτει.
''Θα της το πω να το εχει υπ'οψιν.''του λεω χαζογελωντας.
''Εγω...να φευγω....θα τα πουμε ...το βραδυ ισως.''μου λεει και πηγαινει προς την πορτα.
''Ναι....περνα αν θες...''του λεω και οτον συνοδευω ως την πορτα.
''Ξερεις...οι κολλητοι κανουν pyjama party.Εισαι να κανουμε ενα κανενα βραδακι; Να το περασουμε στο κρεβατι με ταινιες και πατατακια. Μην σου περασει τιποτα ανωμαλο απτο μυαλο.''μου λεει στραβογελωντας και παλι.
''Θα 'θελες.''του λεω και νιωθω λιγο ντροπη. Και μονο που σκεφτομαι εμενα ...με αυτον δεν ξερω....Δεν μπορω να μας φανταστω μαζι ή κατι τετοιο.
YOU ARE READING
Ο αριθμός 67
RomanceΤα κάστανα μαλλιά της έπεφταν μπροστά στα μάτια της και την εκνευριζαν καθώς έγραφε τις θερμίδες που πήρε και αυτές που έκαψε. Τελειώνοντας ανέβηκε στην ζυγαριά και κοίταξε με λύπη το αποτέλεσμα. "67...παλι..." είπε εκνευρισμένη και κλώτσησε την ζυ...