Το πρωί

696 136 20
                                    

Τωρα εγω τι πρεπει να κανω?Να παω μεσα να παρω τα πραγματα μου?Μα δεν ξερω που τα εχει βαλει.Και επισης τωρα που μπορει να ειναι και θυμωμενος δεν μπορω να τον ενοχλησω γιατι θα τα βαλει μαζι μου....Και δεν με συμφερει γιατι οσα μου ειπε απτα χθεσινα καταλαβα οτι του χαλασα ολοκληρο το βραδυ.Ετσι καθισα στο τραπεζι και περιμενα τις επομενες κινησεις του.

Κοιτουσα γυρω γυρω το σπιτι του.Ειχε εντονα χρωματα αλλα οχι σε επιπεδο που να θεωρείται τσιρκολε ολε!Μου αρεσε η διακοσμηση και ......για ποιο λογο σκεφτομαι τετοιες ασχετοσυνες?Αλλα θα μου πεις τι αλλο να κανω?

Ειχαν δεν ειχαν περασει 10 λεπτα και τοτε ερχεται ο Φιλιππος στην κουζινα με τα ρουχα μου στα χερια του.

''Ηταν στο στεγνωτηριο''μου λεει και εγω τα παιρνω.

''Ευχαριστω....για ολα..''του λεω και σηκωνομαι για να παω να ντυθω.

''Παρακαλω...'λεει και καθεται στην κουζινα και βαζει τα χερια του στο προσωπο του.

Αφου ντυνομαι και βαζω τα παπουτσια μου, παιρνω το τσαντακι μου απο το κομοδινο και πηγαινω στην κουζινα για να του πω οτι φευγω.Τον βρηκα ετσι οπως ακριβως τον αφησα.

Δεν μπορουσα ετσι απλα να φυγω ενω γνωριζω πως κατι τον τρωει.Καθομαι στην απεναντι καρεκλα και στηριζω το κεφαλι μου στα χερια μου.Τοτε εκεινος βγαζει σιγα σιγα τα χερια του και χαμογελαει.

''Τι με κοιτας?''με ρωταει και στηριζει το κεφαλι του οπως εγω.

''Αν θελεις....μπορεις να μου πεις γιατι εισαι ετσι....Εννοω πως μπορεις να μου μιλησεις.''του λεω.

''Αννα...θες πραγματικα να ακουσεις τις βλακειες που θα σου πω?''με ρωταει.

''Αν προκειται να νιωσεις καλυτερα ....θα τις υποστω.''του λεω.

''Δεν ειναι...κατι συγκεκριμενο...απλα ειμαι ενα ακαταστατο χάλι.Νιωθω οτι ολοι θελουν κατι απο εμένα και δεν μπορώ να ευχαριστήσω κανέναν.Αλήθεια προσπαθώ να κάνω ο,τι καλύτερο μπορώ αλλά όταν το κάνω τότε κάποιος άλλος δεν είναι ευχαριστημένος.''μου λεει.

''Και ποιοι ειναι αυτοι οι ανικανοποιητοι?''τον ρωταω.

''Οι γονεις μου,η Αμαλια ,οι φιλοι μου...γενικα οι παντες...''

''Μ ε την Αμαλια τι γινεται?''

''Εχουμε σχεδον χωρισει....Δηλαδη οταν της το ζητησα εκεινη εφυγε .....δηλαδη ειμαστε δεν ειμαστε μαζι.....θελει να τα ξαναβρουμε.''μου λεει.

Ο αριθμός 67Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ