Εκεινο το βραδυ αφου ειδαμε την ταινια τον καληνυχτησα και με καληνυχτησε και πηγα στο διαμερισμα μου.Για να ειμαι ειλικρινης δεν ειμαι απο αυτους που λενε συγνωμη.Ουτε απο εκεινους που παραδεχονται τα λαθη τους.Δεν μπορω να πω πως ειμαι περηφανη για αυτο αλλα δεν μπορω να το αλλαξω.Αλλα απ τον Φίλιππο έπρεπε να ζητήσω συγνωμη γιατί ήμουν απαράδεκτη.
Την Πεμπτη αφου με τα χιλια ζορια επεισα την Δημητρα να γυρισει νωριτερα μου υποσχεθηκε πως θα ερχοταν την Παρασκευη το μεσημερι ετσι ωστε να βγουμε για ψωνια.Δεν ειχα τι να βαλω .Δεν ειχα κατι καταλληλο για μπαρακι.Την υπολοιπη μερα την περασα σπιτι μου με ενα μπλοκ στο χερι και εναν τρομερο πονοκεφαλο.Το βραδακι ο Φιλιππος μου εστειλε μηνυμα για το μερος και την ωρα και προσφερθηκε να μας παρει μαζι του και να παμε μαζι αλλα ειπα Αστο καλυτερα να παμε με το πασο μας.Το μερος στο οποιο εχει κλεισει ειναι ενα απο τα πιο γνωστα μπαρακια στο κεντρο.Μου ειπε οτι ο Dj θα ειναι ενας καλος του φιλος και οτι εχει καλεσει περιπου 40 ατομα.Εχει καλεσει ολα τα ξαδερφια του,ολους τους φιλους του ,παρα πολλους γνωστους και αρκετες πρωην.
Η Παρασκευη με βρηκε να κοιμαμαι σαν το βοδι μεχρι το μεσημερι.Απλα φανταστειτε οτι η Δημητρα που ηταν στην πορτα με ξυπνησε.Το μεσημερι το περασαμε στο διαμερισμα της δειχνοντας μου τι ειχε ηδη στην ντουλαπα της.Ειχε πολλα φορεματα και φουστες και πολλα πολλα ακομη.Εκεινη επελεξε να βαλει ενα σκουρο μπλε φορεμα με μαυρα ψηλοτακουνα μποτακια.Της πανε ...δεν λεω...αλλα εγω για αυτο με φρικαρουν τα παρτυ.Δεν μου πανε τα φορεματα ή οι φουστες ....Γενικα οτι φανερωνει τα ποδια...Εμενα η ντουλαπα μου εχει χιλιαδες φουτερακια,κοντομανικα,τζιν ολων των ειδων και φορμες.Τιποτα αλλο.Και απο παπουτσια?Εχω τα κλασσικα δηλαδη nike air force,stan smith,vans και καθολου μα καθολου ψηλοτακουνα πραγματα.
''Μην με πιεζεις''της λεω.
''Μην με εκνευριζεις!Παρτυ ειναι!Δεν βγαζεις τον σκυλο βολτα!!!Φαντασου ολες τις πρωην να ειναι εκει με τα κοντα φορεματα και τις πανυψηλες φοβες και αυτος να τις λιγουρευεται...''μου λεει και ανεβοκατεβαζει τα φρυδια της.
''Τωρα υποτιθεται οτι μου το λες για να ζηλεψω?Να σου θυμησω οτι δεν μου αρεσει ο Φιλιππος?Ειμαστε καλοι φιλοι.''της λεω ψαχνοντας την ντουλαπα της.
''Σοβαρα μου μιλας τωρα?Τον εχεις διπλα σου.Ποσο πιο βολικο?''μου λεει.
''Ξεχνας μια πολυ μικρη λεπτομερεια.Αυτη η λεπτομερεια εχει το ονομα Αμαλια.Πιθανοτατα θα ειναι και αυτη εκει.''της λεω πιανοντας στα χερια μου μια ωραια μαυρη τζιν φουστα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο αριθμός 67
Lãng mạnΤα κάστανα μαλλιά της έπεφταν μπροστά στα μάτια της και την εκνευριζαν καθώς έγραφε τις θερμίδες που πήρε και αυτές που έκαψε. Τελειώνοντας ανέβηκε στην ζυγαριά και κοίταξε με λύπη το αποτέλεσμα. "67...παλι..." είπε εκνευρισμένη και κλώτσησε την ζυ...