7. Bölüm

5.5K 491 115
                                    




"Kim gelmiş oğlum?"

Chanyeol açık kalan ağzını kapatırken olanları idrak etmeye çalıştı. Bu kadın ve adam kimdi? 'Oğlum?'

"A-ah...Şey. Bahsettiğim rol arkadaşım, anne. Park Chanyeol." Baekhyun'un ifadesi de Chanyeol'den farksızdı.

'Anne?' Ne yani? Ailesiyle mi yaşıyordu? Belki de ailesinin ziyareti üzerine geldiğini düşündü Yeol.

"Ne?! Park Chanyeol mü? O-oh! Kapıda ne duruyorsun? Baekhyun, arkadaşını içeri alsana." Annesinin telaşlı hareketleri, Baekhyun'un şaşkın ifadesini zorluyordu. Chanyeol'ün akşam vakti onun evinde ne işi vardı?

Çok bekletmeden içeri aldı. Kolundan salona çekerken yüzüne baktı. Birbirlerine aynı anlamsız ifadelerle baktılar. "Burada ne işin var?" dedi Baekhyun annesine ve babasına çaktırmadan, sesini kısarak. Chanyeol cevap vereceği sırada Bay Byun ve Bayan Byun'un karşısında durduğunu ve onu süzmeye başladığını fark etti.

"Merhaba. Ben Baekhyun'un rol arkadaşıyım." dedi çekinerek. Kendini onun arkadaşı olarak tanıtmak bile midesinin bulunmasına sebep oluyordu.

"Merhaba oğlum. Ben Baekhyun'un annesiyim. Ve bu yanımdaki huysuz adam da babası." dedi gülümseyerek.

Huysuz adam biraz sonra, Chanyeol'ü süzmeyi bıraktı ve elini uzattı. "Merhaba genç adam. Demek Baekhyun'un sevgilisi sensin ha!" Bay Byun yüksek ses tonuyla 'sevgili' kelimesini vurgularken Chanyeol ve Baekhyun aynı anda öksürmeye başladı.

Annesi, kocasını koluyla dürterken konuştu. "Utandırma çocukları, o sadece rol icabı." dedi gülümseyerek. Oğluna ve yanında ki utangaç deve baktı. "İçeri geçsene. Biz de tam yemeğe oturuyorduk."

Chanyeol eğilerek onayladı. Anne ve babası içeri geçti. Baekhyun, Chanyeol'ün kabanını açmasına yardım ederken konuştu. "Burada ne aradığını söyleyecek misin?"

Chanyeol açtığı uzun siyah kabanını Baekhyun'a verdi. "Ailenle kaldığını bilmiyordum." dedi kısık ses tonuyla. Baekhyun bir şey söyleyeceği anda içerden annesinin seslenmesinini duydu ve Chanyeol'ü, bıkkınca nefesini verirken mutfağa sürükledi.



***


Geniş bir masanın etrafında yemeklerini yediler. Chanyeol evi süzdüğü üzere, Baekhyun'un ailesiyle yaşadığına emin olmuştu. Buraya gelirken böyle bir ihtimali göz önüne bile almamıştı. Ama Tanrı aşkına, hangi sinema yıldızı ailesiyle yaşardı ki?

"Eee Chanyeol? Ziyaretinin sebebi neydi?" dedi babası önündeki tatlıları götürürken.

Chanyeol utangaç tavrını hala sürdürüyordu. Baekhyun'u pek tanımadığından ailesine karşı da nasıl davranacağını bilmiyordu. Şimdilik doğal olmayı seçti ve babasını fazla bekletmeden sorusunu yanıtladı. "Ben...Senaryo hakkında! Evet, senaryo çalışırken bir şeye kafam takıldı ve gelip sormak istedim." Başka ne diyebilirdi ki? 'Oğlunuz inadına iş yaptı. Ve yaptığı pisliği temizlemesi için onu tehdit etmeye geldim.' mi? Bunu düşündüğünde bile evden yaka paça dışarı atıldığını hayal edebilmişti Chanyeol.

"Oh! Tabii ki sorabilirsin. Muhtemelen Baekhyun'un, ailesiyle yaşadığını bilmiyordun. Ama sorun değil. Tatlıları bitirdiğinizde Baekhyun'un odasına çıkıp çalışabilirsiniz." Bayan Byun heyecanlı sesiyle utangaç devi sözleriyle tatmin ederken, Bay Byun aksine tepkisizdi.

"İlk bölüm henüz yayınlanmadı ama ben fazla heyecanlıyım. Ahğ! Oğlumla bu yakışıklıyı televizyon karşısında görmek için sabırsızlanıyorum." Bayan Byun heyecanla duygularını dile dökerken Chanyeol babasının söylediklerinden sonra annesinin de daha fazla ikisi hakkında yorum yapmamasını diledi.

Kill A Person Or Love A Person ||chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin