Herkes yemek masasına kurulduğundan beri masada ince bir sessizlik hakimdi. Bu sessizliğin sebebi besbelli erkek kardeş Chanyeol ve onun sevgilisi Baekhyun'du. Fakat Baekhyun'un Chanyeol kadar gergin ve şaşkın olduğu söylenemezdi. Yine de Chanyeol bu surat ifadesine engel olamıyordu. Ne yapabilirdi ki? Ablasının sevgilisi bunca zaman yakın çevresinin tam içindeyken bir kez bile o olduğuna ihtimal verememişti. Kızgın değildi. Hayal kırıklığına uğramış gibiydi. Nasıl olur da tahmin edemez ve bunca zaman kendisi karşısında düğme iliklerken şimdi bu adamın karşısında sus pus olup sergilediği çekingen davranışlarını izleyebilirdi..."Oğlum, şöyle bakmayı bırakır mısın? Senin yüzünden ortam hala gergin ve kimse yemek yiyemiyor."
Chanyeol derin bir iç geçirip tam karşısında oturan 'eniştesi'ne son bir defa bakınıp annesine döndü. "Ne yapabilirim? Hiç daha önce emir aldığım, önünde düğme ilikleyip hazır ol pozisyonuna geçtiğim patronum ablamın sevgilisi çıkmamıştı." Kollarını birbirine bağlayıp Junmyeon'un gergin yüzüne bakmaya devam etti. Bunca zaman gözünün içine baka baka saklamayı bildiyse şimdi karşısında çekinmeyi de bilmeliydi.
"Chanyeol, biraz abartıyor musun sanki?" Baekhyun hemen yanında oturan erkek arkadaşına eğilip nazikçe fısıldadı. Kendisinin de şok olmadığı söylenemezdi. Hatta kapıda yapımcı Junmyeon'u gördüğünde çığlık atıp kapıyı yüzüne sertçe kapatmasının ardından henüz on dakika bile geçmemişti ama bu şokun sebebi asla ama asla onu tahmin listesinden geçirmediğinden kaynaklanıyordu.
"Üzgünüm ama burada hiçbir şey olmamış gibi, kahkahayla yemek yememi beklemiyorsunuz değil mi?" Önce Junmyeon ve ablasına, sonra masadaki diğer aile bireylerine bakınarak sordu.
"K-kızgın mısın?" Junmyeon çekingenlikle sormayı denediğinde Chanyeol'ün sert bakışlarını bir anda üzerinde sezmesiyle tabağıyla bakışmaya devam etti.
"Kızgınım. Çünkü kim bilir ne zamandır benden sakladığınız ilişkinize sevinip bugün senden haberdar olarak burada yemek yiyebilme ihtimali varken ablamla patronum arkamdan iş çevirmiş gibi hissediyorum."
"Chanyeol öyle değil." Ablası artık susma kuralını bozmaya karar vermişti. "Biz Junmyeon'la zannettiğinden daha uzun zamandır tanışıyoruz. Şu an aklından her ne geçiyorsa bu tamamen ön yargıdan ibaret."
Kinayeli bir nefes verdi Chanyeol. "Cidden neden yakın çevremdeki herkes tarafından ihanete uğruyorum? Önce beş yıllık yakın dostumun saçma sapan bir anda evlendiğini öğrendim ve şimdi oynadığım dizinin yapımcısıyla ablamın ilişkisi olduğunu... Voah! Aslında erkenci davrandınız. Bir nikah davetiyesi göndermeniz yeterli olurdu."
Baekhyun daha fazla çocuk gibi trip atan sevgilisinin yerine utanma işini sürdüremeyeceğini düşündüğünde nazikçe masadan kalkıp sandalyesinden çıktı. "Sizin için tatlı almıştık. Siz yemeğinizi yerken biz Chanyeol'le onları servis tabaklarına yerleştirelim." Chanyeol'ün kolunu gizlice kavrayıp kalkmasını işaret etti.
"Şu an tek eksiğimiz tatlıydı değil mi Baekhyun?"
"Kalkacak mısın seni sersem?!" Her ne kadar kulağına eğilip sertçe fısıldasa da diğerlerinin duyduğundan emindi. Yine de bu inatçı sevgilisinin masadan kalkıp ona eşlik etmesine sebep olmuştu.
"Tatlının sırası mı Baek--"
"Neden bu kadar geri zekalısın?" Sinirle ellerini saçlarına çıkarıp avuçladı. Tezgaha yaslanmış ve kollarını birbirine dolamış sevgilisinin aynı inatçı bir ifadeyle baktığını gördüğünde toparlanıp karşısında durmadan önce kapıyı kapattı. "Daha fazla oradaki insanları mahcup etmeye hakkın yok Chanyeol. Tamam, senden saklamalarına kızgın olman gayet doğal. Ama bakışlarını görmüyor musun? Her biri senden çekindiği için özenle saklamaya çalışmış. Eğer düşündüğün gibi bir niyetleri olsaydı bugün ki yemek yenmezdi ve emin ol, bu yemek masasının kuruluş sebebinin de sen olduğunu garanti ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill A Person Or Love A Person ||chanbaek
FanficPark Chanyeol ve Byun Baekhyun; son zamanların en çok parlayan televizyon yıldızları. İkisi de birbirinden habersiz aynı dizi projesine imza atar ve daha ilk günden birbirlerini hiç sevmezlerse ne olur? Hiçbir şey? Byun Baekhyun da bir sorun olmay...