16. Bölüm

4.6K 402 233
                                    





"Sen kafayı yemişsin. Bunun başka bir açıklaması olamaz."

"Sakin ol Jongdae. Dikkat çekeceğiz."

"Ne dikkat çekmesinden bahsediyorsun? Patronun az önce her şeyi berbat ederek tüm dikkatleri üzerine çekti zaten."

"Bir yolunu bulacağız işte. Neden bağırıp duruyorsun ki?"

"Yol mu? Etrafta dolanacak bir yol mu kaldı Minseok?"

Jongdae ve Minseok hararetli bir tartışmanın ortasına kendilerini atarken Baekhyun arka koltukta rahat bir tavırla sırıtarak ikisini izliyordu. Chanyeol ise hala yaşadığı şokun etkisinden çıkmaya çalışıyordu.

Basit bir skandal çıkarıp ilişkinin bitimine kavga süsü vermeyi amaçlarken Baekhyun'un, Chanyeol'ün dudaklarına yapışarak skandalı bastırması bütün ortamı germişti. Neredeyse iki dakikalık anlamsız bir öpüşmenin ardından menajerler olaya el atarak haber basının olduğu arabayı oradan kaçırmış ve ikisini kimsenin olmadığı kırsal bir kesime getirip sorguya çekmeye başlamıştı.

Baekhyun'a bunu neden yaptığını sormaları ve buna yalnızca sırıtarak cevap vermesi bir yana şirkete ne açıklamada bulunacaklarını düşünüyorlardı. Belki de görüntüler çoktan medyaya sızdırılmıştı ve bunu kapatmak için yapılabilecek bir şey yoktu.

Bu olayın sorumluluğunu alan menajerler kavga etmekten başka bir çare bulmak için biraz arabadan çıkıp etrafta hava almaya karar verdiler. Belki bu sırada Chanyeol şokun etkisinden çıkabilir ve beraber bir çözüm bulabilmek için bir şeyler düşünebilirdi.

"Telefonunu kapat. Bugün susmayacak. Ben öyle yaptım." Baekhyun Chanyeol'ün, çalıp duran telefonuna bile tepki vermemesine daha fazla sessiz kalamayıp neşeli bir sesle telefonunu havada iki defa sallayarak söyledi.

Hala daha bir tepki vermediğini fark edince ceketinin cebindeki telefonu çıkarıp kendisi kapattı. Chanyeol, Baekhyun'un dokunmasıyla hareketlenmiş ve nihayet kendine gelmişti. Etrafa bakındı. Ön koltuklarda kimsenin olmadığını fark edip telaşla arkasına döndü.

"Hey, sakin ol. Jongdae ve Minseok'a bakıyorsan hava alıp gelecekler." Omuzlarından tutup Chanyeol'ün sakinleşmesini sağladı. Hala cinayete tanık olmuş gözlerle baktığını görünce derin bir nefes aldı. "Sen de çık istersen. Hava almaya ihtiyacın var gibi görünüyor." Gülümseyip Chanyeol'ün omuzlarını bıraktı ve arkasına yaslandı.

"Neden yaptın?"

Sonunda Chanyeol sessiz de olsa bir şey söylediğinde Baekhyun oldukça küçük olan koltukta zorlukla ona taraf döndü. "Neyi neden yaptım?"

"Neden öptün?" Normal zamanda olsa Baekhyun'un bilmiyormuş gibi davranan ukala tavırlarına sinir krizi geçirebilirdi ama içinden sadece tek bir şey geçiyordu. O da neden gelmeyerek değil de öperek skandalın önüne geçtiğiydi.

Baekhyun sorunu anladığında sakince önüne döndü. "Canım kavga etmek istemedi." Dedi yine sakin bir tonla.

"Skandalın önüne geçmek istedin. Bunu anladım fakat neden... Neden bunu öperek yaptın?" Chanyeol yavaş yavaş kendine gelmeye başlıyor ve gerilmemek için derin nefesler alıyordu.

"Neden? İlk defa mı öpüştük? Seni şok eden şey bu mu cidden?" Baekhyun rahatsızlıkla yerinde doğruldu. Artık daha fazla umursamaz davranamayacağını düşünüp Chanyeol'e döndü.

"Ne yani? Öpmek istedin ve öptün öyle mi?"

"Ne? Seni neden öpmek isteyeyim? Delirdin mi?" Bir süre göz teması kurmaktan kaçınan Chanyeol'e baktı ve devam etti. "Orada oynanan bir kavga da olsaydı hepsi sadece bir oyundu Yeol. Sadece oyunun konusunu değiştirdim."

Kill A Person Or Love A Person ||chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin