Benim adım alondra swan 18 yaşındayım. Ailemden ayrı eve çıkabilmek için bir cafede çalışıyorum. Hatta orada bugün büyük bir parti düzenlenecek. Ve ben bu partide çalışmak zorundayım. Böyle partilerden herzaman uzak durdum. Ama bugün mecbur gitmek zorundayım. Insanlar deli gibi sarhoş olup dans ediyorlar. Ama onlar hiç değilse bir anliginada olsa dertlerini umursamiyorlar. O sarhoş olan erkeklerin yanında dolaşan sürtükleri söylemek bile istemiyorum. Bunlar kafamdan geçerken saate baktım. saat 20.00 di. Parti 21.00 başlayacaktı. Bunun için hazırlanmam lazımdı. Yatağımdan kalktım. Ve dolabimı açıp kıyafetlere bakmaya başladım. Dolaptan love yazan hirkamı deri taytımı ve altına siyah taşlı botlarimi giydim.sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım. Kalkipta elbise giyecek halim yok ya hem sonuçta yine orada o salak garson önlüğünü takıcam. Daha sonra aklıma geç kalicam hissi gelince aklımdan bu düşünceleri silmek zorunda kaldım. Sonra çantamı elime alıp içine telefonumu, makyaj malzemelerini ve gereksiz bazı eşyalar merdivenleri koşa koşa indim. Annemlerin yanına gelip anne ben çıkıyorum. tamam kızım dedi.Annemi yanagindan öpüp çıktım.Sonuçta biraz iyi ev kızı olalım. Yavaş adımlarla yolda yüruyordum. Taksiyi secmedim. Çünkü bizim ev cafeye yakındı. O partide olacaklar hala aklımdaydı. Bu düşünceleri kafamdan silmemle kendimi kafenin önünde buldum. Içimden bir ses içeri girme diye yalvarıyor. Ama mecburum. Içeri girdiğimde baya kalabalıktı. Koşar adımlarla brandinin yanına gittim. Elindeki içki bardaklarini dolduruyordu. Yanına gidince elindeki içkileri bırakıp bana sarıldı.
B:merhaba bebeğim
A: merhaba brandın
sarilmamiz bittikten sonra içkiyi alıp doldurmaya devam etti.Gözlerim içki dolu tepkiye takıldı.Bu kadar içkiyi kim içecek? diye sorduğumda. Alaycı bir şekilde gülümseyerek cevap verdi. Emin ol ben icmicem.HAHAHA ne komiksin brandın. O sırada cafenin kapısı sert bir şekilde açıldı.Gözlerimi kapıya cevirdigimde kapıdan içeri giren şahıs önce duraksayip etrafa bakındı.Gözleri benimkilerle buluşunca ödüm bokuma karıştı diyebilirim. Brandin eliyle beni durtunce ona baktım. Brandin elime içki dolu tepsiyi verdi ve onu götürmemi söyledi.Brandina bakarak a-ama ben götüremem. Buradaki herkes beni yiyecek gibi bakıyor. Merak etme seni yemezler.Beni itmeye başladı. Mecbur olarak gitmek zorunda kaldım.O sırada cafede bir oraya bir buraya gidip duryodum. Emin olun garson olmak hiç kolay degil.Herkes şimdiden sarhoş olmaya başlamıştı.Bi tek o adam hariç mecbur olarak onun masasinada içki götürmek zorundaydım.Zorlada olsa o masaya gittim.
A:içki istermisiniz? bayim
Z: senden içki isteyen oldumu?
A:afedersiniz ben istersiniz diye düşünmüştüm.
(SİNİRLİ BIR ŞEKILDE BAGIRARAK)
Z:bir daha benim adıma düşünme!!!
bana çok kötü bagirmisti...
ağlamak için kendimi zor tutuyodum...
tam arkamı dönmüş giderken
Z:bana viski getir.
şerefsize bak ya benimle oyun oynuyor.(tabi bunu içimden dedim.)
ona dönmeden yürümeye devam ettim.Sana diyorum bana viski getir. Onu aldırış etmeden yürümeye devam ettim.O sırada beni elimden tutup kendine cevirdiginde elimdeki tepsiyi yere düşürdüm. Bana bağırmaya başladı.Ben birşey söylersem bana bakacaksin.Kafam aşağı eğik bir şekilde onun konuşmalarını dinliyordum. Bana bak diye tekrar bagirdiginda inatla ona bakmadım.Elini yukarı kaldırıp beni cenemden yakaladı.Ve ona bakmamı sağladı. Ben sana birşey dediğimde bana bak, bana tepki ver ama susma o zaman seni öldürürüm. Ağlamak için kendimi zor tutuyorum. Ama yinede bi faydası olmadı yinede onun gözlerinin içine bakarak ağladım.Gözümden bir yaş aktı.O sırada elini bilegimden çekti.Koşa koşa kendimi lavaboya attım. orada elime su alıp suratıma carptim.İnanın bu bile iyi gelmedi.O bana eski sevgilimi hatırlattı. onu 2 sene önce kaybettim. o tamdır psikopatti sigara , alkol, uyuşturucu daha bir çok kötü alışkanlık en sonunda öldü.Ama sorun onun bana eski sevgilimi hatırlatmış olması değil. O bana bağırdığında ağladım.Ona güçsüzlüğümü gösterdim.yüzüme son defa su çarparak lovadan çıktım. Herkes olayı unutmuş yine dans ediyor.Zavallı brandin ise onun viskisini dolduruyordu.Hemen brandinin elinden tepsiyi aldım.Bu onun viskisimı diye sordum? e-evet tamam değip.Elimdeki tersiyle onun masasına doğru ilerledim. Içimden hala bana yaptiginin hesabını vericek deyip duruyordum.
Z: (alaycı bir şekilde gülerek) ne oldu bebek gibi kalbin mı? kırıldı bu kadar güçsüz olduğunu bilmiyordum.
A: öylemi ben bebeğim ha ben güçsüzüm ha emin misin?
Z: evet
A: şimdi görürsün
elimdeki tepsiden viskiyi alıp başından aşağı döktüm.
1-2 saniye sadece öyle durdu daha sonra elini yumruk yapıp masaya vurdu. o sırada cafedeki herkes bize baktı.
sonra masadan sinirli birşekilde masadan kalktı.Beni kolumdan tutup lavaboya doğru sürükledi. Kolumu kurtarmaya çalıştım.Ama bırakın kolumu kurtarmayı direnemiyodum bile çok güçlüydü odun.Beni erkekler tuvaletine soktu içeride kimse yoktu.Beni yere fırlattı.Hayvan canımı acıdın(tabi bunu yüksek şekilde söyledim) Beni aldırış etmeden kapıyı kilitlemeye gitti. O kadar korkuyordumki ses bile cikaramiyodum. O sırada beni bogazimdan yakaladı.Ve bogazimi sıkmaya başladı.Nefes alamicak gibi olduğumu anladığında elini bogazimdan çekti.Yine yere yapistim.Sonra yavaş yavaş üzerime geldi.Kendimi geri geri ittim. Ama fayda etmedi sırtımı duvara vurdum.Bağırarak konuşmaya başladı.sen salakmisin? benim üzerime içki döktün sen beni taniyormusun? hayır anlamında başımı salladim.Belli oluyo şimdi sana kendimi tanitayim benim adim zayn malik bana fazla bulaşma şimdi seni affeddiyorum.Bundan sonra bana bulassirsan seni öldürürüm!!!
bana devamlı tehtitler savuruyo ama ben konuşamıyorum bağırmak iyorum ama bağırıyorum sanki biri benim konuşmamı engelliyor.sadece nefes almaya çalışıyom.Be konuşmadıkça o daha fazla bağırıyorum.En sonunda ayağa kalktım ve kapının kilidini açtım.O sinirle dışarı çıktım. Etrafta boş boş dolaşıyorum. saatimi baktım saat 01.30 du.Gözlerimi kapatıp yaşadığım olayları düşünmeye başladım.Gözlerimi açtığımda birkaç serseri etrafimı sarmıştı.ilerlemeye devam ettim. Fakat önümü kestiler.Geri dönüp yürümeye devam ettim.Fakat yine faydası olmadığını önümü kestiler.o sırada zayn arkamdan bırakın kızı diye bagirdi.Bırakmasak ne olur muş? o kızı birakmassan seni öldürürüm.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOU
Fanfictionmasum, güzel, inatciyim biriyim.... Hayatım tam normale döndü derken niye o salak partide çıktınki karşıma...