-26- Lunapark

187 10 3
                                    

ÖNCELİKLE  LÜTFEN  VOTE  VE  YORUM  SAYISI  ARTSIN..  NE  KADAR  ARTARSA  BEN  SİZE  O  KADAR  ÇABUK  YENI  BÖLÜM  GONDERIRIM  YETERKI  VOTE  VE  YORUM  SAYISI  ARTSIN. 

KEYIFLI  OKUMALAR....

BİR  GÜLÜŞÜ  VAR  KELEBEK  GÖRSE  ÖMRÜ  UZAR  <3

Sabah  uyandığımda   yatağın  boş  tarafına   gözlerimi  açtım. Dünkü  olanlar  aklıma  geldiğinde  o  korku  tekrardan  içimi  kapladı.



Beni  gerçekten  birakmismiydi. Gitmismiydi...  bunlari  düşünürken  ağlamaya  başlamıştım.  yine...


Ayağa  kalktığımda  yavaş  adımlarla  banyoya  girdim.  Aynadan  kendime  bakıyordum  ve  sadece  bakıyordum.  Kapının  açılmasıyla  düşünmeye  başlamıştım.  kimdi ?  evde  benden  başka  kimse   yoktu.


Ama  içimden   sadece  bir  kişinin  olmasini  istiyordum  ki  o  da  tanrım   lütfen  zayn  olsun



Kafamı   çevirdiğimde  zayni  gördüm.  O  anda  ne  yapacağımı şaşırmıştım.  Sadece  bildiğim  birşey  vardi.  O da  sevinçten  agladigimdi. 



Zayn  yanima  gelerek  bana  sarıldı.  " şşt  ne  oldu  niye  ağlıyorsun ? "  dediğinde  kafamı boynuna  koydum  ve  o büyüleyici  kokusunun  etrafımı  sarmasini  sağladım. 


" k-ko-korktum "  dediğimde  beni  kucağına  alarak  yatağa  yatırdı.  yatagin  kenarına  oturduğunda  elimi  tutuyordu. 


" neden ? "   ona   bakarak  dolu  gözlerimle  " b-beni  b-bıraktın   z-zannettim "


bunu  dememle  bana  tekrar  sarıldı.  Ve  saçlarımı  okşamaya  başladı.




"  böyle  bişey  olmucak  ben  seni  birakamam "  dediğinde  birazdaha  rahatlamıştım.

elimden  tutarak  beni  kaldırdı. 



"  bu  kadar  yeter  sulu  göz  üstünü   giy  dışarı  çıkıp  kahvaltı  yapalım "  dediğinde  azda  olsa  gulmustum.


Kafamla  onu  onaylayip  giysi  dolabima  ilerledim. Içinden  bir  kot  pantolon  ve  salaş  beyaz  bir  bluz  çıkardım.  Banyoya  girdiğimde  odadan  zaynin  sitem  dolu  sözlerini   duyuyordum.


"  hadi  ama  hala  benden  utaniyormusun ? "  dediğinde   sadece  gulmekle   yetinmiştim.


üstümü  giydiğimde  aynaya  baktim. Ve .saçımı   açık  bırakmaya   karar  verdim.  Makyajimida  hafif  yaptıktan  sonra  banyodan  çıktım.



Odaya  geçtiğimde  zayn  iç  çamaşır  çekmecemi  karıştırıyordu. Hızla  yanina  gidip  çekmeceyi  kapattım.  ona  sinirle  bakarak 


  "  ne    yaptığını  sanıyorsun ? "

dedigimde  sinsice  sırıtarak 


"  bunlari   üzerinde  görmeyeli  çok  oldu. Ama  bu  gece  görmek  istiyorum  "  dediginde  suratımin  kizardigina  emindim.


Yavaşça  yataktan  doğruldu   ve  yanima  geldi  "  sakın  bana  utandım  deme  !  "  suratimin   kizarikligini  saklamak  amaçlı  suratimi  zaynin  omzuna  gömdüm.



FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin