-20- KAZA

401 25 14
                                    

Ben  ona  bir  soru  sormustum. ama  beni  cevaplamadan  gitmişti. Odada  yalnızadım    hayattaki gibi......

bunlar  aklımdan  geçerken  doktor  yanıma  gelmiş   ağır  şeyler  kaldirmamam  yediklerime  dikkat  etmem  gibi   bazı  şeyler  söylüyordu.

Canım  yanıyordu  zayi  benim  herseyimdi  ve  o  gitti , beni  bıraktı, yapayanlız...

Doktor  tabrucu  işlemlerini  hallediyordu. Kapıdan  çıkarken    bana  sık sık  kontrollere  gelmemi  söylüyordu. Takmayarak   danışmana  ilerledim .

" buyrun "   kadın  güler  yüzle  söylediği  cümle   dalmış  olduğum   yerden  beni  kurtardı.

" Taburcu  işlemleri    için  gelmiştim . "  "Adınız ?" bakışlarını  bilgisayara  çevirdi. 

" Alondra  swan "    bekledikten  sonra  bakışlarını  bana  çevirdi  . "  ödenmiş "   dediğinde   şaşkınlığım    artmıştı . kim  ödemişti ?   tabi  ya  kesin  zayn  ödemişti.  saskinlikla  eve  gittim.

********************************************************

.......................... 3  AY   SONRA........................

Yatağımdan  doğrularak   odamdan  çıktım.  Bugün  bebeğimin   cinsiyetini  öğrenecektim.  mutfaktan  gevrek  alarak  ağzıma  tıktım.T

Üst  kata  çıkıp  üzerime  rahat  edebileceğim  şeyler  giydim.

hızlı  bir  şekilde  üstümü  giydim.  Çantamı  alıp  dışarı  çıktım.

Aklım  düşüncelerim  karma  karışıktı. Üç  ay  boyunca  zayni  hiç  görmemiştim. Acaba  ne  yapıyordu.  Bensiz  mutluydu ? bunları  düşünmek  acı  veriyordu.

karşıdan   karşıya  geçerken   herşey  bir   anda  olmuştu.

korna  sesi ,  arabanın  lastiğinin  sesi ,  ve  çığlıklar....

TEK  HATİRLADİĞİM  VÜCUMDAKİ  ACIYDI....

EVET  YENİ  BÖLÜMÜ  BIRAZ  GEÇ  YAZDİM  AMA  INŞALLAH  BEĞENIRSINIZ 

VOTE  VE  YORUM )))

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin