-24- Huzur

215 19 10
                                    

Sabah   uyandığımda    bir  çift   kol   tarafindan   sarılmıştım. Yatakta  hafifçe   dönüp  bu  kollarin   sahibine   baktım.

Zaynin  kollariydi    kafami   göğsüne   yasladim. Onun    o  kokusunu   içime  cekmedigim    bir  dünyada   yaşayamadım.

Kafamı   göğsünden   kaldırdım   ve  yatakta  kivranmaya   başladım.  Birazdaha  kipirdandigimda  huysuzca   yerinde  kıpırdanmaya başladı. 

" zayn "  dediğimde  sadece ağzından  mızmızca  sesler çıkartıyordu.  " zayn   uff  zayn  hadi   uyan ! " 

Dememle   kafasını   hayir   anlaminda   salladı.  "  ufff   hadi  "   dediğimde  onu  sarsmaya   başlamıştım.    Yine  kafasını  aynı   şekilde   salladiginda  

"  ufff  zayn  ! "   diyip  yataktan  kalkmaya   yeltendim. Tam  kalkacağım  sırada   bilegimden   çekilmesiyle   yatağa   düştüm .    Düşmemden   fırsat    olarak  zayn  üzerime  çıktı   "  zayn  kalk   üzerimden  "   dediğimde   onu   üzerimden   itmeye   çalışıyordum.

Ama   sadece    çalışıyordum.  Çünkü  basaramiyordum.   "  benim  küçük  sevgilim   bana   tripte   atarmis  "  dediğinde     gülmeye   başladı.

Gülmemek    ıçin  kendimi   zor   tutuyordum .  Bunun   için   dudağımı   dişledim .  Zayn  bu  sırada   yanaklarima    bir  bir   öpücükler  konduruyordu.

Ben   kafamı    çevirdikçe   o   daha   hızlı   öpüyordu.  Daha   fazla   dayanamayıp   gülmeye   başladım .  Ağzımdan   zorlukla   "  z-zayn   y-yeter  "   dediğimde   hala   öpüyordu ..

Tam   dudağımı    opucekken  telefonun   calmasiyla   öylece  kalmıştı.   Zayne  yavru   köpek    bakışları   atarak  "  önemli    birşey   olabilir    bakmam   lazım "   dediğimde

Üzerimden   kalktı  ve   ağzından   " siktir  "    kelimesi   çıktı .  komidinin  üzerinde   duran   telefonu  aldım.  Telefonu   açtığımda

"   Alondra   swan  tahlil   sonuçlarını   almanız   için   bugün   hastaneye   gelmeniz   rica  olunur. "   telefonu   tamam  diyip   kapatmıştım.

Acaleyle   yataktan   kalktım.    Zayn  bana   anlamamış   gözlerle   bakmaya   başlamıştı. En  sonunda   dayanamayıp    "  ne  oldu  ? "   dediğinde    "   dün   tahlil  yaptırmıştım.  Ama   tahlil   sonuçlarını   almayı   unutmuştum . Onları   almami   istiyorlar  "  dediğimde

Kafasını   tamam  anlamında   salladı.  "  hadi   gidelim    o  zaman  "   demesiyle   şaşkınlıktan   ağzım   açık  kalmıştı.   Zaynle  beraber   gidecektik. Içimdeki   heyecanı   bastırarak   dolaba   yöneldim .

Üstüme   şort  ve   t - shirt   giyerek   saçımı   at  kuyruğu   yaptım.  Ve   aşağı   inerek   zayni   beklemeye   başladım.   Çok   geçmeden   zayn  aşağı    inmişti .   Dışarı   çıktığımızda   zaynin   koluna  girdim.

Ve   arabaya   gittik.  Zayn   arabayı   calistirdiginda   direk   radyoyu   açtım.  Kulaklarıma    you  and  i  şarkısı   dolmaya   başladı.






I figured it out

-Anladım

I figured it out from black and white

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin