Gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım zincirlerle etrafa bağlanmış bir vaziyette bulunuyordum. Üstüme baktığımda !!TANRIM!! ciplaktim.
Ellerimi kendime çektim. Vucudumu kapatmaya çalıştım. Başarılı olamadım. Ben neredeydim? En son depoya girmiştim. Birisinin eliyle ağzımı kapattığını hissettim.
Bende her boka bayılıyorum. "Kimse yokmu?" Beni kim bu hale getirirdi? "Lanet olsun !"
" yardim edin!" Hem zincirlerimi çekiyor. Hemde bağırıyordum. Kapının açılmasıyla düşüncelerinden kurtuldum. Kapıdan diego girmesiyle gözlerimi büyüterek ona baktım. Yüzündeki pis gülümsemeyle yanıma geldi.
Bense sadece ellerimi çekerek üstümü kapatmaya çalışıyordum. " him... lezzetli gorunuyorsun"
" salaklasma birak beni. Zayn bunun acısını sana çektirir." Kaşları alayla kalkti.
"Döver mi? En son zayn'nin yüzünü dagittigimi hatırlıyorum." Şaşkınlıkla gözlerimi kirpistirdim."n-ne?"
"Evet bebeğim. Şimdi sadece zevk al " kaşlarımı cattim. "Asla!" Elini t-shirt ' ün eteklerini tuttu.
" o zaman bu sex senin açindan acılı olucak" diyerek t-shirt ' i cikardi.
Bense gözlerimi kapattım. "Lütfen yapma ! " üstümdeki ağırlıkla gözlerimi açtım. Üzerimde çıplak bir diego vardı.
"Içini doldurdugumda bakalım nasil hissedeceksin ?"
EVET YENI BÖLÜM GELDI. VOTE VE YORUM ATMAYİ UNUTMAYİN. BU BÖLÜM IÇIN PNR_ZAYN TESEKKUR EDERIM
HEPINIZI SEVIYORUM♡♡♡♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOU
Fanficmasum, güzel, inatciyim biriyim.... Hayatım tam normale döndü derken niye o salak partide çıktınki karşıma...