-21- BANA YALAN SÖYLE

378 25 6
                                    

BOLUM  SARKIMIZ  ONE  DIRECTION      TELL  ME  A  LIE 

......................................................

Gözlerimi  açtığımda   hastanenin  kasvetli   havasınin  içindeydim.  Bana  ne  olmuştu ?

En  son  hatırladığım  korna  sesleriydi.  

Elimi  bir  anda  karnima  koyup  bebeğim  o  iyimi ?

Gözlerim  tekli  koltukta  uyuya  kalmış  zayne   takıldı.  

Bebeğim   o  öldü  hayir  yaa  ölmemistir  bu  ihtimali  düşünmek  bile  benim  kalbimi  acitiyordu.

Bunları  düşünürken  elime  pamuk  gibi yumuşak  bir  elin  degmesiyle  düşüncelerimden  kurtuldum. 

Elin  sahibine  baktığımda  zayn  olduğunu  gördüm

Elimi  hızla  çektim.  Çünkü  bana  inanmamıştı. 

Şimdi  neden  yanımdaki  o  dememismiydi   bebeğin  benden  olduğunu  öğrenene  kadar  seninle  eskisi  gibi  olamayız  diye  şimdi neden  geldi ?

"Alondra  sana  nasıl  söyliceğimi  bilmiyorum   a-ama  o  artık  yok " gözlerimden  yavaş  yavaş  yaşlar  akmaya  başlamıştı.

"o -o  kim ? başka  biri  değilmi düşündüğüm kişi  değil  dimi ?" dediğimde  "  b-bebiş  yok  a-artık"

şu  an  resmen  beynimden  vurulmuşa  dönmüştüm. Kalbim  resmen  sökülmüştü.  Hiç  birşey  kalbimi  bu  kadar  acitmamışti.  Taşıdığım  canı  kaybetmiştim.

Zayn  bana  sarılmak  için  bir  hamle  yaptığında  onu  omuzlarindan  tutup  ittim.

Bunu  yaptigimda  sinirlendiği  çok  belliydi. Sinirden  çenesi  kasilmisti.

"Bak   eğer  böyle  davrancaksan  şimdiden  söyle   seninle  hiç  ugrasmiyim.  Dünyadaki  tek kız  sen   değilsin alondra "

dediğinde  ben donmuş  kalmistim..

" Zayn  buradan  defol  git ya benim  eski  sevgilim  bile  senden  daha  iyiydi  hiç  değilse  bana  güveniyordu.  Bana inaniyordu  peki  sen ne-- "

sözümün  devamını  getiremeden  odadan  dışarı  çıkmıştı.

Yine  gitmişti.  Yine  kendini  kabuğuna  sakladı.  Ve  kim  bilir ne  zaman  geri  gelicekti.

Bazen  insani  aşırı  derece  mutlu  ediyor.Bazende  insanı  aşırı  derece  sinir  ediyor.  Bu  çocuk  dengesiz ....

Ve  en  acı  veren  bana   ne  inaniyor  nede  guveniyor.

ZAYNIN  AĞZINDAN....

O  sinirle  kafeteryaya  indim.  Bana  ne  demişti.  Bana  pislik  desin benden  kaçsin  ama  bana   eski sevgilisini  özlediğini  söylemesin...

Beni  o  pislikle  nasıl  karsilastirabilir ?  

Bunlarin  beni  daha çok  sinirlendirdigine karar  verdiğimde daha  fazla  dayanamayıp  evime  gitmeye  karar  verdim

Kendimi  arabaya  attigimda  gaza  köklendim  kafamdaki  saçma  düşüncelerden  kurtulmak  amaçlı  radyoyu  açtim. 

Ben  şansımı  sikeyim  radyodaki  şarkı  bile  benim  günümü  özetliyor.

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin