KEYIFLI OKUMALAR....
ZAYNDEN DEVAM...
Depodan çıktığımda adamların yanına giderek cesedi halletmelerini söyledim.
Hızlı adımlarla arabama atladım. Içimdeki intikam duygusu artık bitmişti. Eve geldiğimde arabadan indim. Ve evin içine girdim. İçeri girdiğimde alondra
uyuyordu. Hafifçe eğilip yanağını optukten sonra yanına uzandım.
Elimi beline doladigim anda yataktan kalkti. Ve "dokunma , lütfen yapma , dokunma diego " diye birşeyler sayiklamaya başladı. Ayağa kalktım. Ve yanına gittim.
Her yanına yaklastigimda bagirmalari daha çok artıyordu. En sonunda kolundan yakalayıp kendime çektim. Başını göğsüme yasladiginda bu sefer ağlamaya başladı.
" şşt tamam ben yanındayım " dediğimde ellerini belimde hissettim. Onu kucağıma alıp yatağa yatirdigimda odadan çıkmak üzereyken bilegimi tutup " beni yanlız birakma " dediğinde yüzümde anlamadığım bir gülümsemeyle benim için actigi yere yattım.
Saçlarını optukten sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ALONDRA......
Sabah uyandığımda zaynin kollarının arasindaydim. Parmaklarimı yeni çıkmış sakallarinin üzerinde gezdirdim. Çok tatlı duruyordu.
Kollarının arasından çıkıp aynanın karşına geçtim.
Ben bu değilim.
Parlayan sari saçlarım parlamiyor. Gözlerimin ıçi parlerken artık yok . Yaşarken ölü olmak buydu herhalde.
Bunlar aklımdan geçerken belimdeki ellerle kafamı o tanıdık kokunun olduğu tarafa çevirdim. Zayn benim boynumu öperken ben ona dönmustum.
Bana bakarak alayla gülerek " çok güzelsin " dediğinde bende gülerek " ne güzel moral veriyorsun " dediğimde ikimizde gülmeye başladık.
" kahvaltı yapmaya gidelim mi ? " dediğinde kafamı tamam anlamında salladım. Ve koşarak dolabimin karşısına geçtim. Altima beyaz şort üstüne lacivert bluz altına pembe vanslarimi giydim. Aşağı indiğimde ise zayn yoktu. Paltomu üzerime geçirip dışarı çıktığımda zayn arbadaydi.
Elleri direksiyonda belli bir ritim halinde hareket ediyordu..
Arabanın içine oturduğumda gözleri paltoma doğru ilerledi.
Elleriyle paltomun eteginden tutup yukarı kaldırdı.
Sortumu gördüğünde " siktir alondra bunları giymeni istemiyorum. " dediğinde elleri paltomun üzerine bakıp " siktir bide göğüslerine yapışan bir atlet giymişsin. Git şunları çıkar !!!! "
Dediğinde " zayn lütfen huzursuzluk çıkarma " dediğimde kafasını tamam anlamında salladı.
ZAYN.....,
Giy bakalım alondra bende seni bu halinle cafeye goturursen benim adım zayn degil diye aklımdan geçirmeye başlarken istemesemde güldum.
" Heh bir delimiz eksikti oda oldu " dediğinde istemeyerekte olsa güldüm.
Ev yoluna girdiğimde " yanlış yoldasın " diye beni uyardiginda bende " biliyorum " dediğmide
" O zaman niye yanlış yoldan gidiyorsun " diye sorduğunda sana ben kahvaltı hazirlarim.
Şimdi boşu boşuna oraya gitmeyelim dediğimde tamam anlamında kafasını salladı.
Eve geldiğimizde kapısını açmak için elimi uzattım. Kapıyı açtığımda ayağa kalkti.
1-2 saniye ayakta durduktan sonra başını tutmaya başladı. Birşey olduğunu anladigimda onu belinden tutum.
" iyi misin ? " diye sorduğumda kendisini bana yasladi.
" alondra, alondra " diye endişeyle bagirdigimda .
Ağırlığını daha fazla hissetmemle bayildigini anladım.
VOTE VE YORUM:):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOU
Fanfictionmasum, güzel, inatciyim biriyim.... Hayatım tam normale döndü derken niye o salak partide çıktınki karşıma...