-23- SEN BENİMSİN

292 23 7
                                    

Ama  birşeyi  biliyorum ki  alondradan  uzak  durmam  onun  için en  iyisi....

ERTESİ  GÜN  ALONDRADAN  DEVAM............

Sabah     gözlerimi    güneş  ışıklarıyla  açtım.  Bu  güneş  ışıkları  bana  hiç  birşey  ifade  etmiyordu

 Hayatta  herşeyimi  kaybetmiştim.

yatakta doğrulmak icin haraketlendiğimde kasıklarıma giren ağrıyla durdum.

ağzımdan inleme çıktığında yataktaki çarşafı tuttum. Hemşire   yanıma  telaşlı  bir  şekilde  geldi.

"  iyimisiniz ?  "  diye  sorduğunda    zorlada  olsa  ağzımdan   bir  cevap  çıkmıştı   " i-iyim  "  dediğimde   hemşire  inanmamıştı  ama   yinede  kafasını  sallamakla   yetindi.

" Buradan  ne  zaman  taburcu   olucam ? "   dediğimde   hemşire  elindeki   dosyaya  bakarak  konuşmaya   başladı 

"  son  tahlillerini  yaptıktan   sonra  burdan  çıkabilirsiniz "

dediğinde  şaşkın  gözlerlerle baktım.

"ne tahlilleri ?"

dosyadan bakışlarını çevirip bana baktı.

"bazı şeylerden şüpheleniyoruz."

kaşlarımi çattım.

"ne gibi seylerden ?"

dudaklarını birbirine bastirdi.

"kalbinizden..."

duydugum şey gözlerimin  büyümesine sebep oldu.

kalbimde ne sorun vardı?

kadın birşey demeden gitti. VE beninde bu soruyla yanlız bıraktı.

ne olabilirdi bana?  bu  sorular  aklımı  yiyip  bitirmeye   çoktan  başlamıştı  bile...... 

ne  olmuştu......

ne  olmuştu......

kalbimde  ne  sorun  vardı.....

kalbimde  ne  sorun  vardı......

NIALLIN   AĞZINDAN ;........

Hızlı   adımlarla  mutfaktan  çıkıp   bizim  çocukların  yanına  gittim  onlara  sorar  gözlerle  bakarak   " zayn  nerede ? " 

harry  bu  söylediğime  karşılık  " odasında  "  demişti.   şaşkinlikla   ona  bakıyordum.    "  Nasil   yani  o  hala  odasından  çıkmadı  mi ? "

Liam  umutsuzca  başını  salladı  " çıkmadı  ve  cikmicakta  bu  gidişle"

louis  onu  kafasıyla   onayladı.

onları  orada  bırakıp   yukarı  zaynin yanına  gittim.  kapıyı  tıklandığında  direk  içeri  girdim.

Ürkek  adimlarla  zaynin  yanına   gittim.  Ağzımdan   sadece  bu  kelimeler   çıkmıştı     "  zayn  iyi  misin  ?  " 

Zayn  bu  söylediğime  karşılık  olarak   sakince  cevap  verdi    "  git   başımdan  " 

dediğinde   direk  cevap  olarak     " Zayn ! "    diye  onu  uğradığımda   daha  deminkinden   daha  sert   bir  ses  tonuyla   " niall  git  başımdan " 

"  Zayn   saçmalamayi   kes   dostum  seni  burada  yalnız  mi  birakicagimi  sanıyorsun  "   zayn  bu  sefer   bana  bağırarak  

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin