-9-cesaret

548 23 6
                                    

Gerçi normaldi bende bu söylediğime şaşırmıştım. Yavaş adımlara yanıma yaklaştı. Bende geriye gitmeye başladım. O dahada hizlanirken bende merdivenlerden yukari çıkıp kendimi bir odaya fırlattım. Hemen kapıyı kilitledim. Alondra aç kapıyı bu sırada kapi hala tekmeleniyodu. Zayn git burdan diye bağırmaya başladım. Yaa oylemi bana söylediğini sana ödemeden hiç bir yere gitmicem. Sesi bu sefer daha sakin cikiyodu. Alondra şu siktigimin kapısını yoksa kirkiricam. Ama eğer ben bu kapıyı kirarsam senin için hiç iyi olmucak. Söyledikleri kafamda dolanirken kapıyı tekmelemeyi bıraktı. Birşey yapmicagina söz ver aciyim. Bence sende kapıyı ac sinirlenmiyim. Bu soyledi aslında mantikliyiydi. Yavaş adımlarla kapıya yaklaşmaya başladım. Bak eminsin dimi birşey yapmican . "Ufff alondra" sesi çok bıkmış gibi geliyordu. Elimi anahtara doğru uzatıp kapıyı açtım. Zayn kapıyı actigi anda kendimi yerde buldum. O da vakit kaybetmeden benim üzerime cikti. "VAY BE ÇOK ZOR OLMADİ. ASLİNDA BILIYOMUSUN BU YAPACAĞİM SANA CEZA OLMUCAK TAM TERSI ÖDÜL OLUCAK" Bu söylediğinde ne yapacağını anlamıştım. Zayn bak valla isteyerek söylemedim. Sirince gülerek soyledigim şeye cevap olarak " boşuna sirinlik yapma kurtulamayacaksin. Bunu söyledikten sonra yavaşça dudaklarima yaklaştı. Hormonlarima yenik düşerek opmesine karşılık verdim. Zaynin elleri tisortumun eteklerini yavaşça yukarı kaldırıyordu. Bense sadece onun opmesine karşılık veriyordum. Öpusmemiz devam ederken beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Dudaklarimizi ayırıp benim suratimi incelemeye başladı. Bu arada bende onun boş halini yakalayıp onun üzerine çıktım. Kalbim çok hızlı atıyordu. Hormonların bir an önce olmasını bekliyordu. Diğer yanim ise daha çok erken onu tanimiyorsun bile diyerek benim yapmamami söylüyordu. Ama bu durumdayken hormonların daha fazla basıyordu. Onun dudaklarını daha sert öpmeye başladığımda oda karşılık verdi. Elleri rahat durmayarak benim kalcalarima doğru bir yol izledi. O bunlari bana yaparken hemen zaynin altından çekildim. Bana boş boş bakarken "BEN YAPAMAM ZAYN SENI TANİMİYORUM BILE ÜZGÜNÜM" diyip odadan çıktığımda arkamdan kukremesi duyuluyordu. Hızlı adımlarla kendimi kapıdan dışarıya attım. Bıktım ya artık bütün erkekler böyle bir kiz görünce aklina ılk olarak sex yapmak geliyo. Eski sevgilimlede bunun için ayrilmistik. Daha doğrusu beni aldattı sebebi benmisim ona aptal bir zevki tatirmamisim. Bunlari kafamdan silip bir taxi bulmaya çalıştım. O sırada telefonum çaldı. Arayan carlaydi. O benim çok eski arkadaşım daha 18 yaşında ama bir anne eskiden sevgilisiyle bir halt yemiş hamile olduğunu anladığında çok geçti aldırmak için süresi geçmişti. Bu yüzden doğurmak zorunda kaldi. Bunun için zaynden kaçtım. Ya banada aynısı olursa bunlar aklımdan geçerken taxi durağa gelmişti. Taxi ye gideceğimiz yeri söyledim.

................................................

Eve geldiğimde annem yanıma geldi. "Alondra kızım neredeydin merak ettik seni" "anne merak edilecek birşey yok geldim ışte yanlız biraz yorgunum odama cikabilirmiyim ? " diye sorduğumda başını tamam anlamanda salladı teşekkürler diyip merdivenlerden çıkarken annem arkamdan bağırmaya başladı. "Bu konu kapandı saniyosan yaniliyosun " illa bu konu hakkında konusturucak yoksa içi rahat etmez anne ya...

Odama çıktığımda sessizliği ne kadar ozledigimi anladım. Kendimi yatağa sırt üstü attım. Tam gözlerimi kapatırken telefonum calmasiyla komidinin üzerinden telefonu alıp arayana baktım. Gizli numaraydi.

"Alo"

"Merhaba alondra" sesi çok tanidikti ama cikaramadim.

" Siz kimsiniz" diye sorduğumda 1-2 saniye düşünür gibi yaptı.

"Ben diego hatirlamadinmi?"

UMARİM BEĞENIRSINIZ BILIYORUM BIRAZ GEC YAZDİM AMA YARİNDA BÖLÜM GELICEK AÇİĞİ BÖYLE KAPATİRİZ YORUMLARINIZI BEKLIYORUM SIZLERI ÇOK SEVIYORUM ♥♥♥

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin