EVET SEVGILI OKUYUCALARIM YENI BOLUMU YAZDIM. BU ARADA BU BOLUMU SEMA_MALIK E ARMAGAN EDIYORUM. BENI COK MUTLU ETTINIZ.
KEYIFLI OKUMALAR
Gözlerimi yorgunlukla açtım. Kasiklarimdaki agriyla
agriyla yüzümü burusturdum. Yataktan hafifçe doğruldum. Dünkü olaylar yavaş yavaş aklıma hücum ettiğinde ellerimi yumruk yaparak bağırmaya başladım.
Bağırıyor ... çığlık atıyordum. Kalbimdeki acı ne kadar bagirsamda geçmiyor. Daha çok artıyordu. "Hayır" "Hayır" sadece bunu tekrarlıyorum.
Sinirden kendimden geçmiştim. Saçlarımı çekip devamlı "Hayır " "hayır !" Diye bagiriyordum.
Aniden etrafımı tanıdık kokuyla sarilmasiyla vucudum havalandi. "Sakin ol yanındayım... " " koruyamadim... yapamadım..." saçımı öptü.
Götüm yumuşak bir yere oturduğunda koltuğa oturdugumu anladım. Zayn eğilip anlimi öptü.
Üzerindeki ceketi çıkartıp uzerimi örttü. Oda arabaya bindiğinde gözlerimi kapattım.
ZAYN' NIN AĞZİNDAN
Lanet olsun! O piçi yakaladigimda oldurucem. Direksiyona vurdum. Dişlerimı sıktım. Içimdeki sinirle gaza dahada koklendim. Evin onunue geldiğimde arabadan inerek alondrayi kucağıma aldım.
Hemen üst kata çıktım. Alondra'yı yatağa yatirdim.
Kipirdanarak gözlerini açtı... hemen onu kucağıma alarak banyoya götürdüm. Kuvvetin içine koyarak ceketi üzerinden çıkardım. Suyu açarak suyun dolmasını bekledim. Lifi alarak vücudunu ovaladim.
Diegonun ona yaptıkları aklıma geldiğinde deliye dönüyordum. Benim kızıma tecavüz etmek ha! Bunun hesabini o piç ağır odicek.
-ALONDRA-
Gözlerim baygın baygın zaynin beni yakmasını izliyordum. Beni kucağına alıp klozetin kapağına oturttu. Bir kaç saniye bana anlamsizca bakarak gülmeye başladı. Ne yaptığını anlamadım.
Ama şu an çok psikopattim. Erkekleri olduresim o çok meraklı oldukları şeylerini kesip ağzına sokmak istiyorum. Üzerime bornozu giydirdiginde bu düşünceler kafamdan tamamen cikti. Beni tekrar kucağına alıp yatağa yatırdı. Oda yanıma yattiginda kafamı onun göğsüne yasladim. Ve ağlamaya başladım.
"B-biliyormusun?" Aglamaktan konusamamistim. "Şşt biliyorum b-" sözünü keserek devam ettim. "B-bana te-tecavüz et-ti "
Dediğimde sinirden bütün vücudunun kasildigini anladım. Sinirli bir şekilde " Alondra biliyorum bunu o piçe odeticem" bağırdığını duyunca bir anda irkilsemde göz yaslarim gözümden daha çok akinca...
Bir anda ayağa kalkti. "Tamam özür dilerim ağlama ağlama lanet olsun ağlama!"
Kapının çarpilma sesiyle odadan çıktığını anladım. Dış kapının kapanma sesiyle tamamen gittiğini anlamıştım...
-ZAYN-
Evden sinirle çıkarak kendimi arabaya attım. Neden agliyor ? Neden bu kadar masum ? Neden bu kadar saf.... böyle olmasi beni sinir ediyor. Benim yanımdaysa benim kızım olucaksa bunlara hazir olmali... ama o hemen ağlıyor. Çok güçsüz...
Bunlar aklımdan geçerken telefonumdan edwardsi aradım.
- buyrun efendim
- Adamları topla o piçin deposunun önüne gelin ! Çabuk diye sinirle kukredim.
- peki geliyoruz
................................................
Deponun önüne geldigimde adamlarim toplanmış beni bekliyorlardı. Yanlarına giderek "O piçi bana bırakın diğerlerine ne yaparsanız yapın! " edwards kafasını tamam anlamında salladı.
"Hadi girin içeri! "
içeri girdiğimizde adamları etrafimiza toplandı. Şerefsiz beni bekliyordu. Yani hazırlıklıydı.
Adamlarim onun adamlarını hallederken bende o piçin odasına doğru ilerledim.
Belimden silahı çıkartarak odasının kapısını açtım. Onu gördüğümde sandalyesinde oturmuş ayakları masanın üzerindeydi.
"Benim kızıma tecavüz etmek ha ! " bunu alayla soyleyerek guldum "Hangi içkiyi ictinde kafa buldun soyle birazda ben bulayim" bunu söylerken elim tetiğe gitti.........
Yüzünde gevşekçe bir gülümseme vardı. Oturduğu koltuğa birazdaha daha yayıldı. "Kızlara olan zevkimı biliyorsun malik " yanına giderek yüzünün tam ortasına bir yumruk indirdim.
"Benim zevkimde seni öldürmek ! " silahın tam ucunu beynine yerlestirdim.
" Öldün ! " dememle silahın tetiğine bastım.
EVET YENI BÖLÜM BUYDU. .PNR_ZAYN NE TEŞEKKÜRLER... BU ARADA YENI HIKAYEYE BAŞLADİM. ONADA BAKARSANİZ SEVINIRIM. VOTE VE YORUM YAPİN LÜTFEN... SIZI ÇOK SEVIYORUM♡♥♡♡♥♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOU
Fanfictionmasum, güzel, inatciyim biriyim.... Hayatım tam normale döndü derken niye o salak partide çıktınki karşıma...