-2- kararını ver alondra ?

698 34 9
                                    

zayn denen çocuk bize yaklaşırken adamların hepsi ona dönmüştü.kaçsam acaba beni yakalaya bilirmiydiler?Bu bencillik olur! beni kurtarmaya çalışıyor.Adamların hepsi bana döndü.Zayn sinsice gülüşerek  arkama geçti.Elini belime koyarak kulağıma eğildi.''Herşey senin elinde alondra' gözlerimi kırpıştırdım "nasıl?" nefesi sanki derimi yakıyordu.' ONA BENİM KIZIM OLDUĞUNU SÖYLERSEN' seni bırakırlar.Eğer söylemesen seni... " ben lanet olsun !!

'BEN ONUN KIZIYIM!'.Ağzımdan izin almadan çıkan şeyle hareketsiz kaldım.'Duydunuz onu! şimdi siktirip gidin!' Adamların mızmızlanarak arkalarını dönerek hızlıca gittiler.Beni kendine çevirdi.'ARTIK BENİM KIZIMSIN!'Ona göre davran erkeklerle konuşmak yok! eğer duyarsam...'tamam' diyerek lafını kestim

.Kaşlarını çattı.'Birdaha lafımı kesersen senin iin hiç iyi olmaz.'bağırmana gerek yok!nefret ediyorum bana bağırdığında ağlamaktan nefret ediyorum.Kafamı eğdim.Gözlerimi kırpıştırarak  gözlerimin  dolmasını  engelemeye çalıştım.Çenemi tutarak ona bakmamı sağladı.'Yine bebek gibi ağlamıcaksın  dimi!' gözlerimi kaçırıyodum.Yine domates gibi kızarmıştım.Kafasını arkaya atarak güldü.' WOW .. utanıyorsun ha?' bunu öğrenmem iyi oldu. Ondan kendimi çekerek uzaklaştım.Bu olay uzamıştı.' senin kızınım dedim. diye senin kızın olmuyorum.' Sadece o adamlardan beni kurtardın sana teşekkür ederim" .Tam arkamı dönecekken bileğimi tuttu.

'Bu kadar basit mi olduğunu sanıyorsun zanediyorsun! senin benim kızım olmadığını söylersen  seni ilk yerde becericekler.'  derin bir nefes aldım. Bu neydi bir partide herşey değişti.Sadece bir kavgayla onun kızı oldum anlamıyorum.Ben hiçbirzaman hayatımda heyecan yaşamadım.zayn tekrar bakışlarını çevirdi."kararını ver  alondra?"

lütfen okuyun... akşam diğer bölümün kesiti yayımlıcam :))))

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin