Adam yavaş adımlarla bana doğru geliyodu.İçimdeki korku ve hüzünde artıyordu. Tamam zaynin ilk defa gördüğü bir kiz için buraya gelmemesi normal bende öyle yapardım. Ama bir yerdede bencillik sonuçta ben onun yüzünden kacirildim. Bunlar aklımdan geçerken adam benim yanıma gelmişti bile ne yapacağımı bilmiyordum korkudan vücudum titriyordu. "Korkma güzelim emin ol sende benim gibi zevk alacaksın" adamın söylediklerinden dolayı korkum daha çok artti. Gözlü yaslarim etrafi bulanık görmeme sebep oluyodu. Adam eliyle saçlarımı oksamaya başladığında " Birak beni ne olur git intikamını şerefsiz zaynden al hem bak telefonu suratına kapattı yani ben onun için degersizim." Adam bir ara düşünür gibi yapti " evet aslında haklısın onun için degersizsin ama benim için degerli olabilirsin unutma herşey senin bu geceki performansina bağlı beni mutlu edersen benim için degerli olursun mutlu edemezsen surtuklerimden bir farkın kalmaz." Adam kafasını eğmiş tam dudaklarimi opucekken kafamı sağa çevirdim. Adam sinsice gülerek kafasını geri çekti. "Aslında bakarsan zayne yakisirsin onun gibi inatçı ama salak çünkü beni daha tanımıyorsunuz " adam bunları söylerken bana daha fazla yaklaştı. Adam tişortümü eteklerimden yakalayıp yukarı kaldırdı sütyenimle ortada kaldım. Adam eğilip elini pantolonumun düğmesinin üzerine getirdi.Ve açtı. Yavaşca bacaklarımın arasından çekti ve tamamen onun önünde iç çamaşırıyla kaldım. Resmen donmuştum hareket edmez hale gelmiştim. ayaklarımı oynatmak istedim ama yapamadım. Vücudumu korku esir almıştı.Bunlar aklımdan geçerken deponun kapısı sesli bir şekilde açıldı.Korkudan gözlerimi açamaz hale geldim."YAKALAYIN ŞU ŞERFSEREFSİZİ"depoyu bu sesler doldururken kendimi bi anda onun kollarında buldum. Onun o huzurlu kolları beni güvenin içine çekiyodu. Sonunda gözlerimi açıp "ZAYN" diye fısıldadığımda "ŞIŞT TAMAM AĞLAMA ARTIL BEN BURADAYIM MERAK ETME SANA BİŞEY YAPAMAZ" "SANA BİŞEY YAPTIMI? " kafamı hayır anlamında salladım. "BUNU ONA ÖDETİCEM"onun o sesi bana huzur verirken göz kapaklarım ağırlaşmaya başlamıştı. Artık dayanamayıp onun kollarında kendimi uykuya teslim ettim..
"BU ARADA DİEGO MULTIMEDYADA" UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUM ATMAYI UNUTMAYIN VOTE TUŞUNUDA UNUTMAYIN :) BÖLÜM ŞARKINIZ MULTIMEDYADA DİNLEMEYİ UNUTMAYIN..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FOR YOU
Fanficmasum, güzel, inatciyim biriyim.... Hayatım tam normale döndü derken niye o salak partide çıktınki karşıma...