27

74 3 0
                                    

zaynle  el  ele  ilerken  pamuk  şekerimden  bir ısırık  aldim .  Kafami  cevirdiğimde  bakış   bakış açıma o geldi.

Hadi  ama  nereden  çıktı  bu  ?  hayatim  tam  normale  döndü derken  niye  çıktı  karşıma  sadece  bişey  istiyordum  lütfen   zayn  onu  fark  etmesin........

  

Bizi farketmemesi için zayni çarpışan arabalara sürüklemeye başladım. Ama bizi farketmiş olucakki arkamdam alondra diye bağırıyordu. En sonunda yanımıza geldiğinde benimle konuşmaya çalışıyordu ama cevap vermiyordum. 

alondra ben olanlar için çok üzgünüm böyle olmasını istemezdım  affet beni lütfen 

Hem sen benim en iyi arkadasimsin  o konuşurken sadece zayn e bakiyordum  Sinirlendigi  her halinden  belliydi  elini  elimden çekmek  için hamle yapmıştı  ama engellemistim.  Şuan beni öldürcek  gibi bakıyordu ama umursamiyordum  bugünün  güzel bitmesini  istiyordum. Zayn i peşimden  surukluyordum.  Nereye goturdugumu  bende bilmiyorum  ama onun yanından  uzaklaşmak istiyordum.  Kolumu  tutmasiyla  daha çok  sinirlenmistim.  Ona baktığımda  saskindim.  Vucudunun  çeşitli  yerlerinde morluklar vardı. Karnı  hamilemiydi  ?  


Elimi  zaynin  elinden çekip onun kolundan tuttum  kim yaptı sana bunu ?  Bu çocuk  kimin ?  

Alondra  bana bunu sorma ama zor durumdayım  lütfen  bana yardım et sen olmayınca çok yalnizim  dediğinde  sarilmisti  bana  kötü  olmuştum  yinede ne olursa olsun çocukluk  arkadasimdi  ve bana muhtaçtı yardım edecektim tabiki 


Alondra  lütfen bırakma beni ağlamaya başlamıştı . Bunu yapması beni daha  kötü yapıyordu.  " Tamam hadi gel gidelim  burdan  "  dedigimde  zayn in  beni kolumdan  cekmesiyle  carly  in yanından uzaklastim. 


" sen napiyorsun  alondra ?  Sana ihanet eden birinemi  yardım edicen  "  

"  zayn halini gormedinmi  yazık  değilmi  dayak yemiş  ve hamile "

" ya sen niye bu kadar safsin  o sana kötülük  yaptı  sen şimdi  yanımıza mi  alalım  diyorsun  ? " 


" konu kapandı bizimle gelicek  " Dediğimde zayn kafasını  tamam  anlamında  salladı. Carly in  kolundan tutup  arabaya binmesine  yardım  ettim. Arabaya bindigimde  zaynde  binmisti . Carly  in karnına baktım  tahminen 3 yada 4 aylıktı.  Benimde bebeğim  yaşasaydı  bugün  5 aylık olucaktı. 

Acaba kizmiydi  ? Yoksa erkekmiydi  ? Kız olmasını  isterdim  anne anne diye peşimden bagirmasini  saçlarını  örmeyi  genç kız olunca ergen triplerini  bile çekmeye raziydim  ama olmadı onu kaybettim  koruyamadim. ..

Kız mi erkek mi dediğimde zayn şaşkınlıkla  bana bakiyordu. 

Carly  " kız  " demişti benim hayalimi  yasicakti." peki kimden  hala soylemedin ? "

Dediğimde bu konu hakkında konusmak  istemedigini  söylemişti .  

Zayn mirildanarak" kendiside  bilmiyorki  babasını  " demişti  aynadan  carly a bakıyordum  duymamisti  heralde çünkü öylecene  dışarıya bakıyordu. Zayn hala bana bakıyordu.  Sonunda eve gelmistik  arabadan indigimde carly in koluna girdim  eve kadar yürümesine  yardım ettim. 

" burası  senin odan  aciktiysan birseyler  getirebilirim  ? " 

" yok sadece biraz dinlenmek  istiyorum  " dediğinde  onu kafamla  onayladim  ve odadan  çıktım.  Aşağı  indigimde  zayn maç  izliyordu.  Yanına oturduğumda  hala gözü  televizyondaydi.  Yanagindan  optum  gözünü  maçtan  ayirmamisti. Kucağına  oturduğumda  banada bakıyordu  ama hala aklı mactaydi. Sinirlenmeye  başlamıştım.  Kucagindan  kalkıp  elime  kumandayi  aldım  ve maçı kapattım. 


" ne yapıyorsun  alondra  ? " sesi sinirli  çıkmıştı.  " Tamam zayn bişey yapmıyorum  al bak açtım  maçını  izle ben mutfaktayim  yemek yapıcam " dedigimde  yine  maça  odaklanmisti. 

Mutfağa  doğru  yonelmisken  kapı çalmisti.  

" canım kapıyı  acsana  çocuklar  gelmişlerdir  "  sasirmistim  çocuklar  kim  ?

Kapıyı  açtığımda  karsimda  4 erkek vardı.  Onları tanimiyordum . Zayn  yanıma gelip onları  içeri  davet  etti.  Ben kapıyı  kapatıp  içeri  gittiğimde onlar çoktan  koltuğa  yayilmislardi. 

Alay edercesine  " Merhaba  tanismadik ama ben lydia  " dedigimde  4 üde  Merhaba demekle  yetindi.  Onları  umursamadan  mutfağa  gittim  dolaba  baktığımda  fazla bişey  yoktu  dondurucuda  hazır pizza buldum. Onları buzlarinin  erimesi  icin cikarttim. Dolapta pasta malzemeleri  vardı  bende pasta yapmaya  karar verdim. Gerekli  olan malzemeleri  cikarttim. 

Yapmaya  başlayalım  bakalım 



ZAYNİN  AĞZINDAN  :


Maçta  bizim  takım 2-0 öndeydi  maçın  bitmesinede  az kalmıştı.  Mutfaktan  güzel kokular geliyordu. Cocuklari  salonda   bırakıp  mutfağa  gittim. Alondra  pizzalari  istıyordu. 

" mutfakta  pizzadan  başka  kokuda var  " 

" evet  pasta yaptım dolapta  soguyor  "

" hmm bayada becerikliymissin  " dediğimde  sadece gulmüstu gülmek gerçekten ona yakisiyordu. 

" acmisin  ? "

" 5.mize  aciz  "

" tmm içeri  git  ben getiririm " dediginde  mutfaktan  cikmistim. Kısa bir süre sonra  pizzalarimiz  ve iceceklerimiz  gelmişti. Alondra  hepsiyle tanismisti. Güzel sohbet etmiştik. Sonradan pastamizda  gelmisti  gerçekten güzeldi  ama sinir etmek  için çirkin dedim. Ve tabagimı geri koydum.  Ama niall benim tabagimdakinide  yedi.  Geri kalan pastayı dolapa  koydum  yoksa yiyemeden  biticekti. Daha  sonra çocuklar  kalkmislardi. 


.................


Çocuklar  gittikten  sonra etrafi toplamistim. Televizyonda bir film vardı sıkıntıdan  onu izliyordum.  Birinin bana sarilmasiyla  dikkatimi  televizyondan  alıp sarılan  kişiye  döndüm.  


Zayn bana anlamsiz  anlamsız  bakıyordu.  Daha sonra yanıma oturdu. O sırada filmde değişik  sahneler  başlamıştı.  Elime kumandayi  alıp  kapattim. 


" niye kapattın  ne güzel izliyorduk  ? " 

" al kumanda izle " dedigimde Bilegimden tutup kucağına  oturmami  sağladı.  

Dudagimi  optugunde ona karşılık  verdim. Ayağa  kalktiginda  onu durdurdum.


" z-zayn hazır  degilim  lütfen "  

" Tamam canım ne zaman hazır olursan o zaman olucak " 

" anlayışın  için tessekur  ederim "

" bişey  değil "

" Ben bir carly  a bakiyim  " dedigimde  kafasını  salladı. Yukarı  çıktığımda carly  telefon  konuşması  yapıyordu.  Rahatsız  etmiyim  şimdi tam inmek için hamle yapmistimki  Diego  adını  duyunca geri döndüm  ve dinlemeye  başladım 


" kızımız  ve ben gayet iyiyim  evet suan  evlerindeyim.  Yarım  bıraktığın  işi  tamamlicam.   Seni seviyorum  bb aşkım "





VOTE VE YORUMLARI  UNUTMAYİNİZ  :)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

FOR YOUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin