jungkook

1.8K 84 127
                                    

Kookie ile sevgilisiniz. Ama bu aralar army yüzünden kavga ediyorsunuz şu anda army kookie yi opmustu. Kookie de onu opmustu. Ama yanaktan ve tutkulu. NEDEN YAPIYORSUN BUNU BANA JUNGKOOK SENİ SEVDIGIMI BILE BILE BUNU BANA NIYE YAPIYORSUN !!!!

Sırf bunun için mi yani adın He sır birini öptüm diye mi öğrenmiş olduk işte senin gerçek yüzünü

EVET GORMUS OLDUN SENI NE KADAR ÇOK SEVDIGIMI SENI DELI GIBI SEVDIGIMI HE DIME ASIL SENİN GERÇEK YÜZÜNÜ GORMUS OLDUK BENI BIR ARMY ICIN BIRAKMAK ISTEDIGINI

Evet seni sevmiyorum adın SENI SEVMIYORUM
Sen hemen ağlamaya başladın hıçkıra hıçkıra. Hemen odaya gittin. Kapıyı kilitledin. Çünkü bavulunu hazirlayacaktin. Turkiyeye gidecektin. Kookie hep yaptiklarindan pişman oluyordu. Ama bunu affedemezdin. Hemen aşağıya indin. Taxi ye binip gittin kookie arkadan geliyodur. Sen şoföre biraz daha hızlı gider misiniz dersin. Şoför tamam deyip hızlanır kookie peşini birakmiyordur. En sonunda havaalanına ulaştiniz. Sen hemen bilet almaya gittin. Kolundan biri cekistiriyordu. Kookie olduğunu anladın. Ne kadar cekistirsende olmuyordu. En sonunda pes ettin. Seni arabaya bindirdi. Yolda hiç konusmadiniz. Eve gelince sen hemen odana gitmek için merdivenleri çıkmaya başladın. Kookie hemen seni çekti. Sen kendini çektin ama yine kookie ye yani kaslarına yenik düştün. Sana hemen sarıldı. Kulağına seni seviyorum Özür dilerim sana öyle davranmamaliydim. Dedi . Sen dayanamayıp sarildin. Seni çok sıktı ve seni cookkkk seviyorum sevgilim beni asla birkma dedi. Sen eğer beni sıkmaya devam edersen seni bırakmak zorunda kalıcam dedi. Sen hemen onu öptün oda karşılık verdi.

Evet cinkularrr bu bölümde bu kadar bunujungkook_is_wife için yazdım meleğim seni çok seviyorum kankamm benim. 💋❤💙💚💛💜💓💔💕💖💗💘💞💟👄😻😙😘😚😗

BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin