@ayicik14 e itafen yazılmıştır. ..
Evlisiniz ve daha 3 günlük bebeginiz var. Sen taeye bez değiştirmeyi öğretiyordun.
"Aşkım hadi yapabilirsin." dedin.
"Aşkım ya birazcık zaman ver yapıcam aha yaptım vallaha yaptım oleyyyy."
"Ayy aşkım bi ara hiç yapamayacaksin zannettim."dedin.
Telefonuna mesaj geldi.
Sea wa (yani senin eski bir arkadaşın)
"(Adıncığım) bugün düğünüm var eğer musaitsen gelebilirmisin bayadir görüşemiyorduk."
Sen " tamam bitanem gelirim." diye mesaj Attın.Tae "aish ben bittim vallahi adın azıcık uyuyabilir miyim?"
Sen " eee aşkım bitanem ....."
Tae " ne soyliyeceksin adın
Sen " ya aşkım sea wa varya benim eski arkadaşım onun bugün düğünü varmış gitsem daeva (anlamı güzel yağmur. ) ya bakar misin ?
Tae " tamam ben prensesimle oyun oynar sonrada uyur uyanincada yemegimizi yeriz." dedi.
Seni suratın düştü kızını kiskaniyordun çünkü birkaç gündür yani daeva doğdu doğalı seninle pek fazla ilgilenmiyordu.
Sen " tamam" dedin suratın düşük bir şekilde.
Tae "aşkım birsey mi oldu?" dedi.
Sen " yok bişey "
Tae " yoksa adın sen daevayimi kıskanıyorsun?" dedi
Sen "evet kıskanıyorum ne olmuş daeva doğdu dogali benimle ilgiyi kestin."
Tae " aşkım böyle düşünme lütfen ben sadece sadece ne yapacağımı bilmiyorum ilk kez böyle bir duygu icerisindeyim." dedi.
Sen "seni bir şartla affederim yanagimdan öpücük alayım dedin."
Tae sen yanağını uzatınca biraz yana kayıp dudagini öptü. Sen kikirdamaya başladın. Düğünden gelince evde onları aramaya başladın ses gelmiyordu endiselendin ve bağırmaya başladın. Yatak odasına gelince uyuduklarini gördün hemen telefonunu çıkarıp fotoğraflarını çektin ve ana ekranı yaptın. Biraz izledikten sonra sende yanlarına uzandin.
Eee şimdi bunu yaptık ama fotoğraf koymamak ayıp olur.
AAyy ne kadar şeker tam yemelik demekki anlıyoruz ki taeden süper bir baba olur KKK yaa allah bana onu görmeyi nasip etsin ve sizleride sevdiklerinize kavustursun aminn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanficBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...