Bugün v nin doğum günü ama siz kussunuz. Hata sende sen çok saçma bir olay yüzünden taeye bagirmistin. Taede patlayip gitmişti. Sen kendini affettirmeye calisicaktin. BTS ile konuştun tabiki Tae hariç planını anlattin. "Jimin senin görevin taeyi oyalamak , rm seninki ee buldum sen pastaya sahip çık yada dur sen bana yardım et Jin sen pastaya sahip çık ee kookie sen balonları şişir, suga sen yazıları as suga sugaa SUGA uyumanin sırası degil" suga "ya adın bi uyutturmadin baslicam şimdi Tae ne " rm " suga kalk ve verilen görevi yap" sen "suga Özür dilerim ama bugunluk böyle olmak zorunda bianee ee j hope sende sahneyi hazırla şarkı felan soylersiniz. " dedin. Sen giyinmeye gittin.
SAÇIN ve makyajin
Sen aşağıya indiginde herkez sana baktı. Rm "Oha be adın o ne güzellik" dedi. Sen "Sağol rm" dedin. Jin" ee adın o biraz kısa olmamaismi Tae kizmasin"diye sordu. Sen " evet biraz kısa ama yanıma fazla kıyafet almamaistim hem Tae için yani kızmaz heralde" dedin. Her şey çok güzeldi. Pastada ikinizin fotosu ve üstünde taem seni çok seviyorum lütfen beni affet yazıyordu aslında biraz daha uzun yazdiracaktin ama yer kalmamaisti. Sonunda gelmişlerdi. Herkez saklandı. Sen pastayı getirince Tae çok şaşırdı. Sen ve BTS: Hana cukka inmida ×3 (sanırım böyleydi.) Taeye dedin ki "Tae seni seviyorum öyle dememeliydim biraz abarttim tamam fazlasıyla abarttim. Lütfen beni affet seni çok seviyorum " dedin. Tae " Hayır " dedi. Sen o lafı duyar duymaz gözünden yaş düştü. Pastayı kenara bırakıp çıkışa yoneldin. BTS çok saskindi. Tam kapıdan cikacakken kolundan birisi tuttu ve seni öptü dudakları o kadar çok güzeldi ki tam yemelik vanilya kokusu ile birlikte dahada tutuluyordun. Tae dudagini ısırınca sende karşılık verdin. Ellerini yüzüne degdirdi ve gözyaşlarını sildi. Dedi ki "adın bende senden Özür dilerim o gün o kadar sinirlenmeseydim ve sana bagirmasaydim hersey daha güzel olucakti." Dedi. Sen "Tae sen benim yanımda kalbimde ve hayallerimde olduğun sürece hersey çok güzel " dedi . Herkes alkislamaya başladı ve ta esen tekrar öptü.
Finish ee nasıl olmuş cingular bunu tabikisi kendime ithaf ediyorum ISTEKLERINIZI YORUMLARA YAZMAYI UNUTMAYINN! !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...