Tae ile hayal et 2

695 24 1
                                    

Flashback
Sen " ee şey dün için teşekkür ederim sana bagirdigim için de Özür dilerim"
Tae " yha asıl ben Özür dilerim çok gürültülü başka bir yere gidelimmi?

Sen" olur da nereye gidicez ki"
Tae "orasını bana bırak "
Sen " peki "
Tae seni biryere götürdü. Burası tanıdık biyerdi. Ama çok farklı yerde oldugunuz için ilk başka taniyamamistin. Arada geldiğiniz parkti burası bazen ağaçlara isminizi kazimaya gelirdiniz. Yaklaşık 2 aydır gelmiyodun. Hemen sizin adlarinizin yazılı olan ağaca gittiniz. Oha cus yuh poh o da ne ağaçta kocaman Tae nin ve senin ismin kazinmisti. Tae gülerek baktı. Sen önceki yazılara baktın. Hepsi duruyordu. Isminizin yazılı olduğu yeri torpulemisti uzaktan bile çok siritiyordu utanmistin.
Sen" teşekkür ederim"
Tae" onu benim demem gerekmiyor mu?"
Sen" niyeki"
Tae" adın saf ayağına yatma işimi zorlastiriyorsun hani erkekte olsak utanma duygumuz var yani"
Sen" ya cidden Tae niye teşekkür ediyosun valla anlamadım"
Tae "hayatıma girdiğin için "
Sen" girdin derken ne ara girdim ben ne zaman teklif ettinde girdim hatırlayamadım sanki öyle bişey olmamış gibi hissediyorum."
Tae" he bide o var dimi"
Sen" he eğer rahatsizsan ben gidebilirim bidaha gelmem yani sıkıntı yok benim için"
Tae " adın saçmalama benimle cikarmisin"
Sen" Hayır"
Tae" işte bu be seni seviyorum seni seviyorum ne ne dedin sen"
Sen" Hayır dedim"
Tae" pki"
Arkasını döner ve gider sen durdurmazsin oda arkasına bakmaz son anda koşa koşa gidersin ve sırtına atlarsin ve slap yere gomulursunuz allahtan akşam olmuştu ve parkta o kadar insan yoktu yani vardı da oda çok uzaktayfi. Tae sasirmisti hemen seni öptü sende karşılık verdin.
Tae" bi an ciddisin sanmistim"
Sen" hım aslında ciddiydim:
Tae" hı niye ki"
Sen" şaka yiptim"
Tae" adın elin kanıyor"
Sen" hı bişey olmaz acimiyo zat aaaaaaaaa aciyoo"
Tae" adı  çabuk hastaneye gidelim kalkabilicekmisin kucağıma aliyimmi ah benimkide soru gel buraya"
Sen" ya Tae bazen düşünüyorum da sen küçükken kafana büyük darbe felan mi aldın yoksa annen hamileyken beynin mutasyona mi uğradı? Ve ayrıca acimiyo"
Tae" hı sen kendi kafana bak sen niye boylesin şu huyundan vazgeç"
Sen" hangi huyumdan pardon"
Tae" bu kadar güzel olmak zorunda misin Hayır onu geçtim sen nasıl dışarı cikiyorsun erkekler hiii adın bidaha okul harici dışarı çıkmak yok hatta okuluda bırak adın "
Sen" iyice sacmaladin sen neyse hadi gidelim annem arar birazdan"
Tae" peki ama ben ciddiyim"
Sen " ahh Tae senle isim var"
Tae " benimde sana bakanlarla"
Eee gençler bensiz neler yaptınız bakalım bu sene teog a girenler puanlarınızi yorumlara bekliyorum. ( benim b*k gibi ama size soruyorum benim söylemem abes kaçar dimi 406 iykkkk tamam içinizden geçenleri duyabiliyorum çünkü onları hergün  anam babam diyo neyse müzik oneriyim
AKMU give love
Juniel illa illa
Neyse hadi bay he bu arada adanada yaylada olduğum için sık sık hikaye paylasamiyacagim

BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin