Bugün sevgilinin yani j hopenin doğum günüydü. Sen 1 hafta öncesinden plan yapmistin plan takır takır isliyordu. Planın ise konser için siz taylanda gidiyordunuz bu arada sen idolsun neyse devam edelim. BTS got7 exo big bang twice girls generation da gelicekti. Senin planından tüm grupların haberi vardı. Sadece j hopenin yoktu. Ucaktaydiniz ama her grubun farklı uçakları vardı mecbur ayrı kaldınız bu senin içinde iyi oldu aslında planını bozmak istemiyorsun. Uçak taylanda indi sizinki bayabi önceden geldi çünkü hazırlık yapicaktiniz. Herkez salona girince ise koyulmaya başladı. Hayranların bulunduğu yere yapmiyacaktiniz. Yani sahnenin diğer kısmına yapicaktiniz. Pasta geldi hemen dolaba koydunuz. Sonra isinize devam ettiniz. Sen 생일 축하해 정호석 yazısını asmakla mesguldun. Diğerleride yemekleri koltukları masaları ve diğer gerekenleri yapmakla mesguldu. Sonunda bitirmistiniz. Tüm gruplar gelmişti sadece BTS kalmıştı. Son dokunuşlari yaptınız ve işte o an geldi. Elindeki konfetileri patlattin birkaç kişinin elindede vardı onlarda patlattı. J hope çok saskindi çok duygulanmisti.
gelip sana sıkıca sarıldı. Pasta gelince biraz bekledikten sonra ufledi. Sana tekrar sarıldı. Alkış fırtınası kopuyordu resmen. Pastayı yemeye başladınız j hope nin ağlaması biraz dinmisti. Sahneye çıktınız. Tüm grup birden tüm armylerin elinde iyiki doğdun j hope vardı ve yine ağlamaya başladı. Tüm gruplar doğumgünü kutladı. Herkez sen ve j hope bakıyordu. Sen gidip sarıldın oda seni öptü. Herkez alkışladı. Tüm gruplar performansını yapınca uçaklarına bindiler sen PDninden izin alıp bts in uçağıyla gitmeye karar verdin. Menejerler gelmemişti çünkü j hope yi bir süpriz daha bekliyordu. Koreye gelince hemen big hit e gittiniz normalde yurda gidicektiniz ama j hopeyi yarın konser var diye yalan soylemistiniz. Pratik salonuna geçince kocaman pasta vardı. Üstünde iyiki doğdun j hope anneni çok seviyoruz yazıyordu hope yazıyı görünce kahkaha attı. Fotosunu çekip anasina yolladı. Ilk önce sana sarıldı ve v ye ve kookie ye ve jine ve sugaya ve rm ye ve jimine sonrada grup hareketini yaptılar senin yanına gelip kocaman sarılıp yanagindan öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...