Sen RNB takimindaydin (Gülşen kankacigim çaldım ama kusura bakma güzel grup ismide cingular kankamin süper bir kitabı var adı aşk ve kavga kim taehyung okumanızı tavsiye ederım seni seviyorum gulsennn ) BTS ile ayni sirketteydiniz. kookie ile sevgilisiniz.
Kookie " aşkım sana bir supruzim varr. "
Sen "merak ettim şimdi hadi söyle"
Kookie" olmaz PD kızar hadi gel benle"
Sen" aish neden soyluyon o zaman yaa kookie hadi söyle lütfen cebal please "
Kookie " hey ceneni boşuna yorma adın"
Sen "bu kadar sinir bozucu olmak zorunda misin?"
Kookie cevap vermeden PD nin odasına girdi.
PD " Kookie bi kapıyı calsaydin"
Kookie " kusura bakmayın PD nim Özür dilerim "
PD " tamam tamam dediğim şeyi yapmışsın aferin"
Kookie" evet PD nim ve hiç bişey söylemedim"
Sen" ya neden bana bişey soylemiyorsunuz şimdi meraktan catlicam"
PD" adın türkiyeye gidicez. Ve bu gece yarın sabah 11 gibi variriz. Senden bir ricam var."
Sen" bi bi bisaniye siz ne dediniz tu turkiyeyemi gidicez."
Pd "evet doğru duydun adın"
Sen" neee aaaaaaaaa yasasinnn peki Pd nim isteğiniz nedir hemen yapayım "
Pd "türkiyeye varınca ilk olarak memleketine gitmek istiyoruz ailenle tanışmak ve sonra 1 hafta gezicez senin memleketin ee şey neresiydii bulo muydu (siz kendi memeleketinizi yapabilirsiniz. Benim memeleketim bolu)
Sen" Pd nim tabikide bu benim için bir onur."
Pd " evet sevindim şimdi hadi bavullarinizi hazırlayın"
Sen ve Kookie " tamam Pd nim"
Pd" siz gerçekten ruh ikizi gibi birseysiniz"
Hepiniz kahkaha atmaya başladınız.
yarın sabah
Kookie "hey adın kalksana geldik hadiii adinn yok bu böyle olmayacak ADIINNN ÇABUK KALK UÇAK DUSUYIRR! !!!"
sen" ne ne oluyor ne ucakmi düşüyor annecimm sana kavusamadan olucek miydim senin kokunu duymadan bu dünyadan gocucekmiydimm "
Kookie" ahahahhahhhhaaaaaa Ayy adın dur Karnım ağrıdı şaka şaka sakin ol"
Sen" cincha sen gerçek misin sana ne yapacağımı dusunmedin mi ha şimdi seni geberticem korkuyorum benden jungkook"
Kookie " aish ben onu tamamen unuttum adın cookk Özür dilerim valla billa bidaha yapmicam yemin ederim "
Sen" artık çok geç şu an senin yerinde olsaydım kacardim Kookie seni geberticem"
Kookie " aish adın lütfen biane biann lütfen beni affet ahh kafam kafam acidıi ne ne ahhh kafam kanıyor adın çok acıyor"
Sen " yaa bende bunu yutuyim mi ? Sence bana işler mi? Ne o kan mi Kookie çabuk çabuk gel şuraya ya dünyada hatta bu evrende senin gibi Sakar insan bulamayiz sen bu evrende nesli tükenmekte olan son orneksin "
Kookie" ah adın acidıi"
Sen " oh olsun beter ol"Ayy vallahi yoruldum devamı gelecek amma ne zaman onu bilemecen bunuda birine söz vermiştim onun için kusura bakma adını hatırlayamadım hadi ben kacar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...