Tae ile hayal et

1.2K 40 6
                                    

Yha kusura bakmayın haftada 1 bölüm atabiliyorum ama gerçekten şu teog geçsin hepsini telafi edicem. Zaten 1 ay felan kaldı. Bu arada bazı yerlerde küfür olabilir.
Sen lisedeydin. arkadasin jimin  (valla ben böle yazdım. Siz nasıl yaziyorsaniz yazin) yanına geldi. Sana dedi ki
" adın sen bana birini ayarlasan bende sana birini ayarlasam olur mu?dedi.
Sen" kimi ayarlicam" dedin
Jimin" eun bi "
Sen" iyi tamam sorun olmaz "
" sen kimi istiyon"
Sen" ee şey immm birini bulda kimi bulursan bul."
Jimin" ee kim olsaa neyse tamam olur"
Sen "tamam jimin ama yarın eğer gelmezsen elimden cekecegin var"
Jimin" adın tamam dedik ya uzatma "
Sen" yha jimin seni gebertirim"
Jimin" iyi tamam be yarın öğle arası atletizm pistinin önünde."
Sen" tamam ama sakın tipsiz birini getireyim deme "
Jimjn"vayy aslında iyi fikir"
Sen" jimin seni ********************"
Jimin " tamam be sakin ol yavaş gel"
Sen " şimdi git ve sakin eun bi ye bişi deme sonra ayarlamam görürsün."
Jimin " Gine tamam adın bidaha diyimmi?"
Sen " gerekirse evet"
Neyse işte sen eun biyle konuştun felan ikna ettin. Sira yarını beklemekteydi. Gece gözüne uyku girmemisti. Sabah oldu sen giyindin. Durun gosterem

BBu işte veya siz başka bişi istiyorsanız oylede olabilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BBu işte veya siz başka bişi istiyorsanız oylede olabilir. Sen eun bi ile beraber pistin önüne gittiniz. Hiç kimse yoktu biraz beklediniz ve bu gerizekalinin gelmeyeceğini anladiginda ona içinden sovmeye başladın.
Sen" yha bu salak gelmiyecek heralde neyse ben bunu ona okulda odetirim He bu arada maç varmış izlemeye gidellimmi?"
Eun bi " olur kimin maçı? "
Sen" bizim okulun "
Izlemeye gittiniz. Orada ne goresin şu salak Jimin  .Sen sakin olmaya çalışarak gittin ama sakın olamiyordun. Jiminin ensesine bi tane saplak gecirdin. 
Jimin" biiipppp "
Sen " jimjn benim ben senin **************"
Jimjn " hop sakin ya"
Sen " ne sakini be hani gelecektin gerizekalı"
Jimin "Ahh o kadar oldu mu be Oha gol attii GOLLLLLLLL"
Sen " Oha o bizim kookie değil mi o okulun futbol takimindamiydi."
Jimin" evet "
Sen " iyi biraz izleyek bakalım"
Eun bi " adın bi gitsen hani "
Sen" neden ki ne güzel maç izliyoz işte "
Eun bi" yha seni salak hani jimin"
Sen" hee şu mesele "
Jimin " adın baksana ne kadar güzel oynuyorlar "
Sen" jimin hani bana birini ayarliyacaktin."
Jimjn" aha yanımda ya"
Sen hemen yanına baktın ohaaa taehyung yuh çüs. Sen saniyede 82999929. Kez kalp krizine girdin tabi. Sonra jimin eun bi yi alıp gitti.
Flashback  (dun)
Gerizekalı yoona ile kavga ediyordun. Sana büyük bir iftira atmıştı. Sen tabi çabuk sinirlenen biri olarak onunla şu an kavga ediyordun.
Yoona " bak kızım seni gebertirim"
Sen" gel lan gel amk bebesi "
Yoona yumruk yer bunu tabiki sen atmissindir. Sonra yoona timsah göz yaşlarını akitmaya başlar. Sen tebessüm edersin. Allahtan hocalar yemeğe gitmişti. Yoksa sen şimdi disiplini boylardin. Neyse sen wc ye gittin. Işını görüp ellerini yikamaya başladın. Yoona vardı.
Yoona " Ayy bazı gerizekalı insanlar kasiniyor gibi " dedi tabi senin sinir tavan
Sen" bugün yediğin dayak az geldi heralde istersen bidaha deniyelim belki bu sefer ders alırsın."
Ha eun (yoonanin tayfasindan) " hadi gel sikiyorsa"
Sen ha euna bi tane geçirirsin kızın yüzü felç sonra bi tanede yoonaya geçirirsin tam diğerlerine dalacakken yoonanin sevgilisi gelir. Min hyuk salagi  (bianeeee ) sen birazcık urkmustun adamın kas kas yani sonra bu salak sana
Min hyuk" sen kime bulastiginin farkindasin dimi "
Sen" sen kime bulastiginin farkında misin acaba ben en azından sizin gibi pezo değilim bay orospu"
Min hyuk " bak benimle düzgün konuş "
Sen" konusmazsam ne olur "
Min hyuk " sen sikilmek istiyorsun heralde"
Sen dayanamayıp bianeeee tane geçirdin devamı gelecekti ama arkadan biri seni tuttu. ( He bu arada bu olay kızlar wc sinde gerceklwsiyor)
Sen karnına dirsek gecirdin. Çocuğu yoonanin tayfasindan sandın. Sonra bu yoonaya tekrar gecirdin iyice deliye dönmüştün. Tae min hyuk a yumruk geçirdi o ha bi saniye tataehyung mu? Neyse sonra o iş şimdi şu kavgayı sonlandiralim. Sen tam yoonaya tekrar dalacakken biri seni tekrar tuttu ama bu sefer seni dışarı çıkarttı. O sırada hoca geldi.
Hoca" ne oluyor burada "(hocaların klişe lafi)
Yoona "yok bişi hocam ufak bir tartışma "
Tabi biliyor basının yanacagini pezeveneg götü yemedi.
Tae " adın sakin ol"
Bu aralar Tae senle ilgilenmeye başlıyordu.  Daha doğrusu şu an ilgilenmeye başladı normalde hiç konusmuslugunuz yoktu.
Sen" uyiyimde sen ne iş"
Tae " yardım etmek suç mu zaten min hyukla hayatta kavga edemezdun bensiz"
Sen kafanı anlamamiscasuna baktın. Tae gitti. Ve hiç bişi demeden.
Flashback finish
Sen " ee şey dün için teşekkür ederim sana bagirdigim için de Özür dilerim"
Tae " yha asıl ben Özür dilerim çok gürültülü başka bir yere gidelimmi?
Ayy valla yoruldum Giz gulsenkocoglu3 kanka sana çok tanıdık geldi dimi nasıl ama ilhama gel. Arkidisler en yakın zamanda ikincisi gelicik

BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin