Bugün Tae ile türkiyeye gidecektiniz çünkü konser vardı. Sende hazır konser varken ben de gideyim dedin. Valizleri hazırlayıp evden çıktınız. Arabaya bindiginizde senin yüzünde gülücükler saciliyordu. Tae "aşkım Hayrola seni böyle mutlu eden şey ne?dedi. Tae yine pardon sonuçta memleketine gidiyoruz.dedi. sen "aşkım o kadar çok mutluyum ki ama mutlulugum sadece ondan ibaret değil. Dedin. Tae hemen atladı"noldu adın benimlede paylaşmak ister misin? Dedi. Sen de " zaten asıl seninle paylasmam lazım dedin. Tae " aşkım cidden çok merak etti acaba söylemeyi düşünüyor musun? Dedi. Sen "aşkım ilk önce derin bir nefes al veee BEN HAMİLEYİM!! Dedin. Tae birden arabayi durdurdu. Sana bakmaya başladı v arabadan indi ve senin kapını açtı o kadar donuk bir yüz ifadesi vardı ki sen dayanamayıp sordun." Tae eğer istemiyorsan bidaha karsilasmayiz " dedin. Tae hemen Sana sarıldı ve kokunu iyice çekti. " adın saçmalama senden ve benden bir parça var ve seni ve çocuğumuzu çok seviyorum dedi.ve dayanamayıp öptü. Sen" bende sizi cok ama cok seviyorum siz benim nefesimsiniz. Dedin. Tae hemen seni arabaya bindirdi. Kendide geçti arabayi çalıştırdı ve "aşkım canın birsey istiyor mu? Dedi. Sen evet dedin Taşlı aşkım hemencecik alayım dedi sen " benim canım hımm seni kokunu ve dudaklarını çekiyor dedin. Tae güldü ve dudagina bir öpücük kondurdu. Havaalanına gelince herkez oradaydı. Siz birbirinize bakıp guldunuz. Uçağa geçince Tae lafa girdi " hey kurşun gecirmezler aramıza yeni bir üye katılıyor dedi.rm ve kookie Oha gercektenmi kim acaba çok merak ettik.dedi siz birbirinize bakıp guldunuz. Sugar düşünür gibi yapıp " yahu hala anlamadiniz mi taş kafalar yegenimiz oluyor.dedi herkez bir anda bağırmaya başladı sana ve Tae ye sarıldılar. Jin " adın birsey ister misin hemen yapiyim.dedi sen " Hayır Jin oppa çok sağol " dedin. PD gelince herkez sustu." Bunlar doğru mu Tae "dedi. Sen içinden siktir dedin. Tae yavaşça kafasını salladı. PD " biliyorsunuz bu yasak o yüzden hemen onu aldirin. Dedi. Senin gözünden bir yaş aktı ve taeninde sen " ha-hayir ben Bebeğimi aldiramam " dedin. PD kahkaha atmaya başladı. Ve " hey sakin olun yasak kalktı ( ahh Nerede O günler ) ve ayrıca tebrik ederim dedi sen ve Tae birbirinize sarıldınız. Sen daha çok ağlamaya başladın ama bu sefer mutluluktandı. Tae seni daha çok sıkı sarıldı ve boynundan öptü.
Wuhuu yb geldi devamı olsun mu ha olsun mu allahım ne kadar güzel yazıyorum (ve yazarın ilhamı uçar) hadi neyse ben kaçtım sizi seviyorum ve ayrıca @sirinarmy58 doğum günün kutlu olsun karsim benimmm kullanıcıdan bahset
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...