Suga ile hayal et

716 38 11
                                    

Sen lise sondaydin. Derslerin çok iyiydi. Arkadaş çevren baya genisti. Yanlız bir sorun vardı. Sen birine askitin. Ama o okulda çok popiydi. Aslında gangster de denilebilir. O evet tahmin ettiğiniz kişi adını söylememe gerek yok heralde. Ama sen ona soylememistin. Kısacası ozguvensiz biri olduğun için yememisti. Ama artık tak etmişti. Bir gün onunla konuşmaya gittin. Taki onları görene kadar o salak (amanin carpildimmi ne) bi gerizekalı kızı opuyordu. Senin gözlerinden istemsizce yaşlar akmaya başladı. O göz yaşlarına nalet ettin. O an Suga sana baktı. Sanki pismanlik vardı gözlerinde ama Hayır o aptal asla yaptığı şeyden pismanlik duymazdi.
Sen hemen arkani dönüp yürümeye başladın. En sonunda ayakların seni tasimayinca kaldirimin üstüne oturdun. Nalet gözyaşları daha şiddetli akmaya başladı. Birden bir ses duydun. Arkani donmedin çünkü sana seslenmedigini tahmin etmistin. Ama yanilmistin. Suga sana sesleniyordu. Sen sasirmistin. Ama aldırmadan yürümeye başladın. Habire gözyaşlarını siliyordun. Ama tekrar akiyordu. Bileginde sertlik hissetin. Artık vücudun uyusmaya başlamıştı gözlerin karariyordu. Hayır hayır asla olmaz Hayır olmamaliydi. Suga sana bişeyler diyordu ama sen duyamiyordun. Ve sonrası karanlık...
⚫⚫⚫
Sen uyaninca basın şiddetli bir şekilde agrimaya başladı. Sen evinde veya hastanede degildin. Hemen eşyalarını toplamaya başladın. Tam kapıdan cikacakken Suga geldi.
Suga"nereye acaba "
Sen" seni ilgilendiriyormuyum."
Suga " hemde dibine kadar ilgilendiriyorsun."
Sen alamadığını belli eden bir hareket yaptın. Ama suganin yaptığı seni öpmekti. Sen boş bakislarla sugaya bakiyordun.
Suga" adın herseyi biliyorum. Hemde herseyi."
Sen" na nasıl yani aha buldum che eun dimi"
Suga inaylarcasuna kafasını salladı.
Sen" yha iyide sen?"
Suga " evet tam tahmin ettiğin gibi"
Sen" ama o kiz"
Suga " sadece o kız değil diğer tüm kızlar seni unutmak içindi senin beni sevmediğini düşünüyordum ama cha eun bana herseyi anlatınca hemen yanına geldim. Ve ondan sonra sen bayildin."
Sen mutluluğunu belli etmek için gukumsedin Suga seni kendine çekip öptü veeeeeee SONNNN
Ee nasıl olmuş gardaslar neyse biraz gec geldiği için özür dilerim sınava girmiştim.

BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin