Btsinmelegi ve sonszkitap ve save_exo1 a itafen yazılmıştır. Ayy ben uçuyorum yarın okullar tatilllll.
Suga bu aralar seni unutmuş işten eve evden işe bide uykuya bide wcye gidiyordu. Sen bir gün artık dayanamayıp sugaya patladin. Dedin ki Suga yeter artık senin yüzünü bile göremez oldum farkindaysan aynı evde yaşıyoruz. Ama niyeyse senin yüzünü dahi göremiyorum. Suga dedi ki adın yeter artık üstüme gelmeyi bırak iyice kendinden soğuttun beni dedi senin gözlerinden yaşlar akıyordu durduramiyordun. Dedin ki Suga senden nefret ediyorum (elif carpildi ben ruhu👻 ) hemen odana çıkıp bavulunu hazirladin ama karışık kurusuk bir şekilde tiktin yani hemen telefonunu alıp türkiyeye bilet aldın. Kapıdan çıkarken Suga hiç birşey demedi senin ağlaman dahada siddetlendi. Kapıyı sertce kapatıp taxi cagirdin. Havaalanına varınca uçağın kalkmak üzereydi hemen koşup yetistin. Uçağa bindiginde heryer doluydu sadece 5 6 koltuk boştu. Koltuk numarana bakıp koltuğuna geçtin. Artık suganin yüzünü dahi görmek istemiyordun. Uçak türkiyeye indiginde araba kiralayip annenin evine gittin. Onlar seni görünce şok olmuşlardı. Hemen sarılıp kucaklastin. Özlem geçirdikten sonra arkadaslarinla buluşmaya gittin onları çok seviyordun koredeyken hep onlarla konusurdun. Onların evine gidip süpriz yaptın. Onlar tabiki şok oldular ( bakın espiri yapmadım dikkatinizi cekerim) sarıldıniz felan sen olanları anlattin ağlama krizine girdin onlar seni Avutmaya calistikca sen daha çok agliyordun. Telefonun kapaliydi.
Annenin ağzından
Bugün biricik kızım adın gelmişti onu çok ozlemistik ozlemimizi giderdikten sonra arkadaşlarının yanına gitti. Gittikten 2 3 saat sonra kapı çaldı biraz türkçe biliyordu dedi ki merihaba ben Suga adinin sevgilisiyim yani oyleydim dedi annen adın şu an burada değil arkadaşının yanına gitti dedi. Suga bana onun yerini söyler misiniz dedi ama konuşması turist gibiydi.
Normal anlatım
Suga hemen arabasına binip gitti buraları pek bilmediği için navigasyona yazdı. Senin ağlaman biraz olsun dinmisti kapı çalmaya başladı sanki alacaklı gibi çalıyordu arkadasin kapıya bakmaya gitti. Birisi seni soruyor adın dedi sen tam gidecekken Suga geldi sana sarıldı ve dediki adın çok özür dilerim sana öyle dememeliydim. Lütfen beni affet dedi sen agliyordun hala gözyaşlarını silip öptü seni sen ilk önce karşılık vermesende sonradan verdin çünkü onu çok özlemiştin. Arkadaşlarına anlattin dediklerini sonra tanıştırdın onları Suga seni biraz kıskandı çünkü efekan diye çocukluk arkadasin vardı. Onunla yakindiniz baya bi siz eve gidip Ailene olanı anlttiklarinda seni anlayışla karsiladilar annen dedi ki bak hem bu sayede damadimla tanışmış olduk dedi Suga biraz türe bildiği için anladı ama sana damad ne diye sorunca Korece anlamını söyledin. Sonra bilet aldınız. Ve Koreye gittiniz.
Arkadaşlar Türkiye ile Kore arasında 10 saat var ama hikayede 2 3 saat var neyse sonuçta hikaye bu dimi sizi seviyorummmmm hadi bayyy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanficBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...