Ondan sonracimaa sen kafasını sardın allahtan çok fazla derin değildi. Sadece siyrikmis. Siz uçaktan inince sizi ailen karşıladı pardon sulalaen baya bildiğin 20 30 kişi vardı. Sen hemen annenin ve babanın yanına kostun sarıldın ve öptün sonra 20 30 kişilik sulaleni. Ailen senin sevgilin olduğunu biliyordu getireceğini de söylemiştin.
Annen" ee adın Damadim Nerede bakiyim" dedi.
Kookie biraz türkçe biliyordu tabii kimin sayesinde sen ogretmistin ona temel şeyleri
Kookie (Korece olarak)" adın Damat ne demek" diye sordu.
Sen" (açıklamasını yaptın işte ) anne bu Kookie"
Baban" (ingilizce biliyor) ne ? Kurabiye mii?"
Sen "Hayır yani evet Hayır hayır gerçek ismi jungkook ama biz o a Kookie diyoruz"
Kookie" Merhaba ben jeon jungkook efendim"
Annen ve baban " vay damadima bak be ne centilmen bide Türkçeside iyi maşallah maşallah "
Kookie "teveccunuz efendim" dedi sen bunu anlayacagini beklemiyordun
Sen (Korece olarak) aşkım sen nasıl anladın
Kookie (türkçe olarak) " bizde yaptık bir şeyler"
Neyse sonra arabalara geçtiniz sen ve Kookie babanın arabasına bindiniz. Eve gelince 20 30 kişi gitti. Sadece BTS RNB ve PD ler kaldı toplam 17 kişi felandiniz eviniz büyüktü.
PD " e adın biz bi otelleri arastirsak sen istersen burada kal "
Sen "Hayır PD nim olmaz evde yer var bakın her yer boş sizi annem hayatta göndermez bir yere "
Annen " ne diyor adin"
Sen " anne Otel bakmaya gideceklermiste bende izin vermedim senin için sorun olmaz umarım"
Annen " saçmalama adın benim için bir onur"
PD "olmaz öyle şey adın 16 kisiyiz yatağı felan bırak yemekler yetişmez olmaz öyle hadi kalkin "
Sen " PD nim isterseniz gidin ama annem sizi hayatta yollamaz demedi demeyin."
PD " iyi bari ama annene bir sor belki rahatsız olur"
Sen " ben sordum ona benim için bir onur dedi o yüzden rahatsız olmayın hem yemek konusuna gelirsek ben ,Jin, annem, Lisa ve yoona belki bir kaç kişi daha biz yetmez miyiz"
PD "He doğru ben unuttum neyse çok sogol annene ve babana söyle çok sevdik onu sadece onu değil tüm Türkler çok iyi "
Sen "PD nim Türklerde korelileri çok sever hatta biliyorsunuz burada birsürü hayraniniz var. (He bu arada akidisler Türkiyedeki k pop fan sayısı 85 bin mis bide bu sadece sosyal medyada felan olanlar )
PD " bilmez olur muyum adın bu beni gururlandiriyor"
Annen " hadi sofraya yemekler hazır "
Sen bunu Korece olarak söyledin yemeklerinizi felan yediniz saat geç olmuştu uyudunuz. Ertesi gün gezdiniz felan.
Ee nasıl olmuş sonu pek iyi olmadı ama kusura bakmayın bianee sizi cok seviyorum ananiza babaniza selamlarımı iletin yorum bırakmayı unutmayın ama yorumu begendiyseniz atın içim rahat etmez anyongggheseyooo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...