Bu bolumcuk e itaf edilir. ( resmiyete gel abijimm)
Sen turkiyedeydin. Arkadaslrinla kafede oturyyordunuz. J hope görüntülü arıyordu. Sen hemen actin çok ozlemistin.
J hope " ahh sevgilim seni çok özledim"
Sen" aşkım bende seni çok özledim "
Jh" ama hiç aramadin."
Sen" aşkım bu aralar yoğun olduğunuzu bildiğim için rahatsız etmek istemedim."
Jh" çok yorgunum adın ne zaman geliceksin."
Sen" ya belli değil malesef ama su an senin yanında olmayı sana masaj yapmayı çok isterdim."
Gulsen ( kankilottomm sarang)" ya adın kiminle konusuyon bi özlem gideremedik ha"
Sen" ya kanka niye ole diyon kaç haftadır beraberiz ya"
Gülşen " He şimdi anlaşıldı sen manitayla konusuyonn bizide tanistirsana adin"
Jh" adın sen neredesin"
Sen" tamam Gülşen bak bu j hope (korece) j hope ben arkadaslarimlayim hatta bu Gülşen"
Gülşen " vay be manitaya bak das das"
Jh" erkek yok dimi"
Sen" var ama sevgiliside burada dur tanistiriyim bak bu safa benim kardeşim sayılır."
Jh " tamam ama fazla yakınlaşma"
Sen " tamam j hope tamam kahkaha "
Safa" vay kardeşime bak manita yapmış."
Sen"eh bi zahmet olsun dimi"
Safa " tamam be bişi demedik"
Jh " aşkım 5 günlüğüne tatilimiz varr"
Sen " yaa gercektenmi ama malesef gelemicem"
Jh" tamam ben gelirim o zaman "
Sen " iyi NEE S3N MI GELICEKSIN AŞKIM YALAN SOYLEME IZIN VERMAZLER"
jh" yha adın niye inanmıyorsun dur bi saniye hop tamam buda halledildi adın yaklaşık 3 saat sonraya biletimi aldım senin kokunu içime cekmeyi çok özledim"
Sen" j hope çabuk gel bak senin çok sevdiğin yeşil yapraklı silindir şey var ya"
Jh" lütfen bana onu yapacağını söyle"
Sen " sen işte yeterki askimm"
Jh" yha adın bak daha 13 14 saat var ya ancak yarın saat 10 da orada olurum."
Sen" olsun bak içini hzirlamaya başlıyorum."
Jh" adinnn yeter sus ağzım sulandi."
Sen" tamam tamam sustum. Hadi çabuk gel"
Jh "ya sen nasıl içini hzirlamaya basliyorsun onu anlamadim sen kafede değil misin?
Sen" j hope ya sen çabuk ol diye dedim."
Jh" tamam adın beni tutma valizimi hazirlicam daha."
S3n"tamam tamam sustum hadi yarın görüşürüz sen indiginde bana haber ver be seni almaya gelicem"
Jh" tamam aşkım"
Sen telefonu kapattin ve hemen Gülşen ve safaya sarıldın.
Gülşen ve safa" yha adın ne oluyor valla istesek sarilmazsin"
Sen" hani siz benim manitayla tanışmak istiyordunuz ya"
G ve s"eee "
Sen" yarın geliyor o yüzden ikinizde bizdesiniz bu gece"
Safa " yok ya şimdi sizin başka planlariniz vardır"
Gülşen " aynen
Sen" ya ikinizde bu gece bendesiniz NOKTA."
G ve s" tamam "
Sen " hadi LETS GO"
G S VE SEN" kahkaha"
Sen hazırlıkları felan yapmıştın pardon siz yapmistiniz onları uyutmamais birsürü is yaptirmistin.
Gece uyumak üzere olan 2 adet delinin üstünde zipladin. Malum ikisi sevgili olduğu için aynı yatakta yatiyorlardi. ( Gülşen kanka bian)
G ve s" yaa adın ne yapiyonn uykumuzun içine ettin."
Sen" ya guys ben uyuyamiyom "
Safa" kankilottomm acaba hani senin manitan gelecek ya 5 saat sonra o yüzden olabilir mi?"
Sen" ya ciddenmi ben uyumuyorsam sizde uyumicaniz taam mi?"
Gülşen " adın bu yürü git yav gel aşkı yatak biz"
Sen" ama yaa lütfen binim cinim sıkılıyor."
Safa" aşkım bi an acıdım mi ne "
Gülşen " iyi ama sadece 1 saat sonra yatarım"
Sen "oleyy tamamdır ee evlilik ne zaman gençler"
Gülşen " aha işte yine ya adın senin bu kankilotton malesef bana daha evlenme teklifi etmedi."
Sen" NEE VAY ÖKÜZ VAY DANAZORA BAK HELE SU AN HAYAL KIRIKLIGINA UGRATTIN BENI KANKILETTOM"
Safa " ya bak ben tabiki teklif edicem ama zamanı gelince."Akidisler şu an avmdeyim o yüzden yazamicam bian ama devamı gelucuk sarangg
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ile Hayal Et
FanfictionBts deki tum oppalarinla müthiş bir şekilde hayal et smut yoktur...