Jimin ile hayal et

2.4K 104 5
                                    

alaIclal içinn yazılmıştır. 

    Jimin ile sevgilisiniz. Caddede yürürken elini tuttun. Hemen geri çekti. Kaşlarini kaldırdın. Sen durunca o da durdu. Ne oluyor bakışı Attın.  Tersleyip tekrar yürümeye başladı.  Tabi senin sinir tavan yapmış uçuyor. Tekrar kolunu çektin sana döndü. Korkmaya başladın çünkü hiç bu bakışı görmemiştin." Ya jimin noluyor allah aşkına bir söyler misin?     " Sence sence ne var gibi duruyor. Tüm erkekler sana bakarken suçlu ben miyim?" Sen çok şaşırmıştın. Çünkü seni fazla kiskanmazdi yani aranızda bir anlaşma geçmişti. "ya ben dayanamıyorum tamam mı?  Bu anlaşma şu andan itibaren bozuldu." Nasıl yani şimdi anlaşmayı bozmuş muydu? Sana söz veren adam anlaşmayı yırtıp attı resmen.
" ama biz söz vermiştik." Dedin sesin kısık çıkmıştı. Korkuyordun. " ya ne sözü allah aşkına sen gittikten sonra sana bakan adamların ağzını burnunu dağıtıyorum. Ve senin yüzünden ailemle sonucu kötü olan bir kavga ettim. Anladın mı beni?" Sen şok tabi öylece bakıyorsun. Gözlerin dolmaya başlıyor.  Ve git gide buna hıçkırıklar da ekleniyor. " sana kim dedi adamları döv ve ailenle kavga et diye He eğer bu konuda beni suçlayacaksan ayrılalım meğer böyle işler yürümüyor." Dedin kızgın bir şekilde ilk kez sana böyle davranıyordu. Yürümeye hatta koşmaya başladın ağlayarak gidiyordun. Eve vardığında ev arkadasin min hi hemen seni eve soktu. " ne oldu kızım hemen anlat dedi ama sen o kadar yorulmuştun ki konuşmayı bırak kalbin bile yorgunluktan atmaya bilirdi. Ayağa kalkmaya çalışırken yere yığıldın sadece min hi nin sana bağırisini duyuyordun. Gözlerini açtığında beyaz bir odadaydin yanında da bir adet jimin vardı. Senin uyandığını görünce hemen ayaklandı. Sana sarıldı ama bu insan deil goril sarılmasıydı. (O neyse artık valla ben de bilmiyorum. ) "aşkım seni çok seviyorum lütfen beni affet nolur bir daha asla ama asla adamları dovmiyecegim. Söz veriyorum lütfen " dedi.  Eğer beni böyle sıkmaya devam edersen seni affettiğimi söylemeden ölüp gidecem." " tamam aşkım Özür dilerim n-ne sen beni af mi ettin şimdi ya seni çok seviyorum benim dünyadaki tek varlığım. Dedi senin yüzünde gülücükler açmaya başladı. Hemen ona sarılıp kokusunu içine çektin.

alaIclal inş beğenirsin kısa yazacaktım ama uzadı da uzadı sizin hepinizi çoook seviyorum .😙😙😙😙😙😙😙

BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin