kookie ile hayal et 2

944 45 24
                                    

Siren sesleri duydun. Kookie bagiriyordu şerefsiz abin yakalanmisti. Ama sen hala uyuyordun hayatı tehliken çok fazlaydı. Kookie sürekli ağlıyordu 2 haftadır hiç bişey yememisti. Sadece şu içiyordu.
Kookienin ağzından
Onu o kadar çok ozlemistim ki kokusu burnumda tutuyordu. O şerefsiz yüzünden nefes alamıyordum adı köpek onu eğer polisler almasaydi kendi ellerimle geberticektim. Birden tüm doktorlar odaya gelmeye başladı hemen koştum. Eğer adına bişey olursa yasayamazdim. Ondan nefret ediyordum. Odaya girdim. Beni çıkaracaklarını düşünmüştüm ama cikartmadilar kalbi durmustu. O an nefesim kesildi. Koşarak elinden tuttum. " Hayır hayır gidemezsin beni birakamazsin lütfen nefes alamıyorum beni bırakma sensiz ben bi hiçim  ( klasik laflar iste) beni kolumdan tutup odadan çıkardılar. Bagiriyirdum bi anda gözüm karardı. (Bunu eski dönemlerdeki gibi düşünün )


⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫⚫devam ediyor ha gitmeyin.

Uyandığında bunun bir rüya olduğunu anladın şu an Kookie japonyadaydi. Daha gideli 1 hafta olmuştu 2 hafta sonra gelecekti. Hemen valizlerini hazırlayıp havalimanına gittin. Uçağa binerken kookieyi aradin. " aa aaaskim iyisini dimi bişey olmadı dimi dedin Kookie evet iyiyim bi sakin ol adın şimdi bana ne oldu anlat Kookie çok kötü bir rüya gördüm bu gerçekti. Bizim gecmisimiz  ( ya siz anladınız işte hani koreliler öldükten sonra dirilmeye inanıyorlar ya He onun işte geçmişi ) vardı ben ölüyordum Kookie kendimi iyi hissetmiyorum. Oraya gelicem uçağa bindim şimdi dedin Kookie tamam aşkım bende öyle bir rüya gördüm çok kötüydü şerefsiz abin beni vuruyorken sen önüme geçtin.  Neyse aşkım ben havaalanında olurum iyi yolculuklar çabuk gel seni çok ozledim dedi sen bende aşkım bende dedin.

Uçaktan inince kookieyi aradin gözlerinle onu görünce hemen koştun. Sarıldın " aşkım seni o kadar çok ozledimki eğer sen gelmeseydin ben gelicektim tamda PD ile konuşuyorum. Dedi sen bende aşkım sanırım bu bizim gecmisimiz hemen ayrıldın. Şimdi beni eğer abim vurduysa ben ben olucekmiyim. Dedin Kookie Hayır saçmalama ben seni koruyacagim söz veriyorum dedi.

Eheheheh nasılda feykledim sizi zaaaaa



BTS ile Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin