Odpowiedzi na pytania

4.6K 90 35
                                    

Upewnij się, że przeczytałaś rozdział 32 :)


Który najprzystojniejszy? Chociaż nadal uważam, że trzeba poprawić nogi Asha

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Który najprzystojniejszy? Chociaż nadal uważam, że trzeba poprawić nogi Asha...i Michaela...

Tak wiem, bardzo zaległe, ale cóż...jestem człowiekiem leniwym.


Od: malga46

Luke: Jesteś tutaj w ogóle???

Jestem, nie martw się. Nawet gdybym chciał to nie wyrwę się z tego wariatkowa *wzdycha*

Pytanie do Zayn'a: Myślisz, że w sprawie z pocięciem twoja siostra powiedziała prawdę?

Mam wielką nadzieję, że powiedziała samą prawdę i tylko prawdę. Chcę ocieplić z nią relację i pomóc jej w problemach, więc liczę, że była to szczera prawda.

Michael: Dlaczego jesteś chamski? Ale i tak jesteś moim jednorożcem, prawda?

Mam żal do tej dziewczyny o jedną ważną rzecz. Jestem g...*autorka bije Mika kapciem po głowie i każe się zamknąć* Jak widzicie, ta wredna jędzą nie pozwala mi mówić.

I oczywiście słońce, że jestem twoim jednorożcem. Polecisz z mną na tęczę?

Araya: Dlaczego nie powiesz prawdy o Cameron'ie?

Nie powiem nikomu prawdy, z jednego prostego powodu: Organizacja, z którą zadarłam jest większa niż nie jedna mafia i groźniejsza niż zabójcy. Naprawdę wolę go w to nie mieszać, bo pogodziłam się z nim i nie chce dawać mu kolejnych problemów.

Po za tym na Cameronie kiedyś się zemszczę. Długo i boleśnie.

Od: instrumentalistka

pytanie do Hannah: czy masz szczere intencje i Araya jest twoja prawdziwą przyjaciółką? jeśli tak to dlaczego ją zostawiłaś?

Oczywiście, że jest moją prawdziwą przyjaciółką! Jest nią odkąd zostawiła ją Kat. A zostawiłam ją, ponieważ musiałam załatwić pewną ważną sprawę związaną z Arayą.

Od: twoja_rybka

Pytanie do Arai: Czy powiesz swojemu bratu kiedyś, kto tak naprawdę przywiązał Ciebie do łóżka i pociął?

Nie wiem. To zależy od sytuacji. Jak uda mi się to wszystko przetrwać to oczywiście, że mu powiem. Na pewno teraz tego nie zrobię, ale może kiedyś...Oczywiście najpierw muszę przeżyć.

Od: Emilia0307

Michael : Czemu tak bardzo nienawidzisz Arai?

Bo jest zwykłą suką, zabierającą coś, co miało należeć do mnie.

Araya : Czy uważasz że Kat mogła by się przespać z twoim chłopakiem specjalnie?

A czemu nie? Zawsze go podrywała, a ja jej to zawsze darowałam, z myślą, że przestanie. Ale nie, zapewne uznała to za pozwolenie...

Od: Cytatniczka

Do Ari:Jakie miałaś przedtem stosunki z Jackiem?

Były różne. Czasami było między nami cześć, czasami ''nienawidzę'' a czasami ''kocham''. Był dla mnie dobrym kolegą, bo raczej go przyjacielem nie nazwę...ale w sekrecie zdradzę, że mi się podobał...*lekko zarumienione policzki*

Calum: Dawaj 100 złoty Luke! Wygrałem! *odtańcowuje taniec szczęścia*

Luke:*zrezygnowany podaje mu pieniądze, bo przegrał zakład*


I na koniec 10 faktów...w sumie miałam jeszcze dwie nominacje, ale gdzieś je zgubiłam. Ta jest akurat od Jasmine1177e


1. Mam na imię Roksana.

2. Na Wf-ie w podstawówce chłopcy zaczęli wołać na mnie Ćwikła, od mojego nazwiska

3. Przeczytałam w tym roku 350 książek

4. Pomimo, że na biologi śpię i się na nią nie uczę to mam 3

5. 5sos do tego opowiadania zostali dodani specjalnie dla mojej najlepszej przyjaciółki

6. Jestem singlem XD

7. Trochę zwariowana

8. Przyciągam do siebie osoby rude ;-;

9. Na gwiazdkę dostałam powerbanka XD

10. Serię książek ''Percy Jackson i bogowie olimpijscy'' przeczytałam 6 razy

Nominuję:

PiotrMiller

MartwaKrulowa

Jessica

Madzia

wiki

Izzy

...

Castlemom26




Black Blade I 5sos i 1dOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz