1. sobota po

78 20 5
                                    

Aida rýchlo behala po izbe a snažila sa obliecť sa. Vedela, že dnes sa tomu nevyhne. Emily ju ide zaviesť a má v pláne s ňou ísť za jej trénerkou, čoho sa trochu obávala. Ani nemala čas oznámiť to svojim novým priateľom. Keď sa na Vianoce dozvedeli, že je za tým Seanov otec, potešila sa. Syn predsa otca ľahko presvedčí. Ale Aida nepozná vzťah Seana s jeho otcom. Ak by sa jeho otec čo i len dozvedel, že to je jeho obľúbená kaviareň, vymaže ju z povrchu zemského už tento deň. Aida však stále hlúpo verila a tešila sa. Och, tí optimisti...

Umučene nastúpila do auta, kde sa Emily už šťastne usmievala. Tešila sa, že ju uvidí tancovať. Aida však bola v tomto roku na krúžku asi len dvakrát, takže toho z choreografie skoro nič nevedela. Nechcela si tým ešte zaťažovať hlavu, konať bude až na mieste. Dúfala, že niečo vymyslí.

Emily ju chmatla za ruku, aby vyzerali ako šťastná, milujúca rodinka. Aida sa skoro prepadla od hanby. Všetky dievčatá na ňu zazerali a chichotali sa. Len jedno, zrejme sa volalo Tracy, len stála v kúte a čítali si knihu. Aida si hneď spomenula na Zosiu. Usmiala sa, vedela, že niekde na druhom konci mesta má kamarátov popíjajúcich kávu. Dnes je to presne týždeň od ich spojenia. Sú štyria. Zvládnu to. A ak sa k nim pridá aj Engie, sú za vodou. Potriasla hlavou a svoju pozornosť zamierila na Rachel, jej trénerku. Tá si len povrchne vzdychla a mávla na nich rukou. Vedela presne, aké otázky od Emily môže očakávať.

„Dobrý deň," odzdravila Rachel a sadla si na stoličku za stolom v neveľkej kancelárii. Vlastne to bola len kostymérňa, malá miestnosť pri technickom vybavení akým bolo aj rádio.

„Ako sa darí mojej najlepšej tanečníčke?" zasnívala sa Emily a rukou objala Aidu okolo pliec. Tá sa chcela okamžite otriasť, no keď si všimla, ako sa na ňu Emily pozerá, snažila sa čo najviac uvoľniť a zbaviť sa toho povýšeneckého výrazu.

„Ehm, vlastne to neviem. Však Aida? Myslela som, že nám len idete dať vysvetlenie jej častého chýbania."

„Asi ste si ju zmýlili. Aida chodí pravidelne a poctivo. Nechýba na žiadnom tréningu a usilovne sa snaží. Minule mi spomínala, že sa jej už skoro podaril arab, premet zvláda ako nič a šprajcku dokáže aj keď je námesačná," pochvaľovala si hrdo Emily. Aida sa len neisto pomrvila na mieste. Nie je až taká dobrá...

„Prepáčte ale nie. Aida nám ani nikdy nič nepredviedla. Za tento rok tu bola...kde to mám," Rachel sa unudene prehrabovala v papieroch, aby našla dochádzku, „áno, tu. Bola tu len dvakrát. Hlavná vedúca rozmýšľa o jej vylúčení," Aida hlasno preglgla. Emily ju zabije. Už teraz sa cíti ako zombie, ktorého prešiel kamión.

    Sean nemohol zrak odtrhnúť od obrazovky. Nevšímal si ani dve dievčatá sediace vedľa neho. Zosia ho len prebodávala pohľadom a nervózne klepala prstami po stole, pričom škrípala zubami. Vedľa nej, hnedovláska, nezaujato hľadela von oknom a pozorovala chlapca, ako sa háda s priateľkou. Kaisa stále nechápala, načo sú tu. Ten bielovlasý krypel, ktorý to celé zorganizoval, ich ani nepoctil svojou prítomnosťou! Najskôr to naplánuje, Kaisa musela vstávať veľmi skoro aby stihla do kaviarne prísť o pol ôsmej. Vlastne jej to bolo jedno, rozhodla sa prísť až o pol dvanástej, ale aj tak ju vždy rozhodil pohľad na nástenné hodiny, ktoré ukazovali dvanásť hodín. Je obed, svedčil o tom aj je žalúdok. Potriasla hlavou. Vstala, zasunula stoličku a snažila sa vyhnúť Zosii, ktorá neveriacky vytriešťala oči.

„Kam si myslíš, že ideš? Zostávaš tu, musíme vymyslieť plán," prehlásila hrdo Zosia. Kaisa jej nevenovala ani pohľad.

„Vymyslieť plán? S kým? S tou bielovlasou gumou, ktorá mimochodom neprišla, tuto s pánom dôležitým," Sean zaujato zdvihol hlavu a počúval rozhovor, „alebo so slečnou nervóznou, ktorá sa zmôže len na komandovanie všetkých za všetko?" Sean sa uchechtol, čím si zaslúžil jeden podráždený a druhý pobavený pohľad.

Tajomstvo spojenia kávouWhere stories live. Discover now