Na stole bol položení Seanov počítač cez ktorý mohli sledovať celú situáciu. Plavovlasý chlapec sa pomaly blížil ku koncu strechy. V očiach mu hrala nervozita a párkrát si prehrabol vlasy.
Kaisa sa len po celý čas smiala ako idiot. Nechápala, ako to ten chlapec mohol tak perfektne zahrať. Keby nebola zasvätená do ich tajomstva, naozaj by verila, že sa Nathan pokúša skočiť z budovy školy. Vďaka Marlee a jej telefónu to mohli všetko vidieť naživo.
I keď Aida vedela, že to nie je skutočné, nebolo jej príjemné pozerať sa na chlapca, ktorý má podľa „ľudí z vonku" spáchať strašný čin. Zosia netrpezlivo klepala prstami po stole a čakala, kým sa veci dajú do pohybu. Obrazovka náhle stmavla, čo Zosiu znepokojilo ešte viac. Jediný, kto sa nijako nezaujímal o situáciu bol Sean, ktorý sa len zabával nad ich odlišnými reakciami.
„Čo sa deje?" skríkla Zosia a vyskočila zo svojho miesta na pohovke. Všetci traja pokrčili plecami a vstali od stola, aby sa pozreli, čo sa deje vonku. Marlee len zrejme musela informovať verejnosť a potrebovala na to svoj telefón.
Cez týždeň si dôkladne premysleli svoj plán. Musia sa rozlúčiť s ich kaviarňou, hoci pre nich naozaj veľa znamená. Novinári však nezabúdajú. Akonáhle skončí to fiasko ohľadom samovražedného mladíka, vrátia sa sem a zrovnajú to tu so zemou. Nemali ani malú šancu, ako to tu zachrániť.
Aida váhavo preglgla. Dívala sa do hnedých očí, ktoré ju prepaľovali pohľadom. Rozbolelo ju brucho a hlava sa jej roztočila. Cítila, že sa stane niečo zlé.
Sean a Kaisa sa na druhú stranu veľmi potešili, keď uvideli, ako sa novinári a väčšina obyvateľstva chystá za novou senzáciou. Všimli si taktiež vysokú ženu, ktorá sa dívala ich smerom a o pár sekúnd kráčala rovno k nim. Sean vypol hruď, hnedovláska vedľa neho sa narovnala a zdvihla bradu. Aida sa len vzadu krčila a bála sa čo i len nadýchnuť.
„Okamžite mi otvorte tie dvere!" búchala na sklo, ktoré nebolo veľmi pevné. Zosia zaostrila pozornosť na ženu a chvíľu sa obávala, že sa jej podarí rozbiť sklo. Museli jej otvoriť, cez rozbité dvere by sa sem dostalo mnoho neželaných ľudí. Oh, sú hlúpi, keď sa neskúsili dostať dnu už skôr. Zosia opatrne podišla ku dverám a začala odpratávať stoličky či stoly. Nikto jej neprišiel pomôcť, nevedeli, čo sa bude diať. Len pozorne sledovali, ako sa situácia vyvinie, keď Zosia otočí kľúčom v zámke a pustí sem tú agresívnu pani.
„Mladá dáma, okamžite si vezmi všetky svoje veci a odchádzaš so mnou!" skríkla hneď, keď sa prebojovala dnu. Mierila si to ku Aide a ona vedela, že nemá inú možnosť, ako sa vrátiť ku starému životu nešťastne šťastnej tanečníčky. „Tolerovala som to, pretože mi bola dodaná informácia, že tu ostaneš na pár dní, nie na niekoľko týždňov! Vynechala si mnoho hodín," ruky rozhadzovala okolo seba.
„Nejde s vami nikam, nemáte na to právo," ohradil sa Sean, čo prekvapilo i Kaisu, ktorej došli slová.
„Ah, chlapče, vieš ty, kto som? Emily Harris, som jej opatrovníčka, jej zákonný zástupca, takže ma musí poslúchať," na tvári sa jej rozjasnil škodoradostný úsmev. Veď čo proti nej môžu urobiť štyri decká? Jednoducho Aidu dovlečie do auta a odíde s ňou rovno na tréning. Musí byť tou najlepšou!
Všetci sa pozreli na Aidu. V hlavách im behali otázky, či chce naozaj odísť. Ona bola však odmala naučená poslúchať, nevedela odvrávať alebo sa nejako brániť. Neodvážila sa nikomu pozrieť do očí a podišla ku svojim veciam, ktoré si úhľadne nahádzala do batoha. Kaisa ju pozorovala a nevedela, čo si o nej má myslieť. Celkom dobrovoľne odchádza. Načo to tu celý čas trpela, keď to pár hodín pred koncom vzdá?
STAI LEGGENDO
Tajomstvo spojenia kávou
Teen FictionAida - vášnivá tanečníčka, ktorá nenávidí tanec Zosia - knihomoľka, ktorá neznáša slová Kaisa - milovníčka chémie, ktorá neznáša školu Sean - oddaný hrám, ale neznáša plytvanie časom Spája ich len jedna vec. Kaviareň na konci mesta. COVER...