Je tu môj prvý koniec mojej prvej knihy, s mojimi prvými kapitolami, prvými postavami a prvými ponaučeniami. A, samozrejme, aj moje prvé poďakovanie.
V príbehu je určite cítiť, že som v tomto ešte úplná amatérka. Verím však, že v mojich ďalších príbehoch, ktoré pre Vás pripravujem, sa budem len a len zlepšovať.
Či by som niečo zmenila? Oh, áno. Najviac zrejme v úplne prvých kapitolách, kde som bola ešte roztrasená. :D Nebudeme však meniť niečo, čo sa stalo v minulosti, aj o to išlo v tomto krátkom príbehu o zvláštnej trojici. (I keď tu by sa to aj dalo, ja sa však zastávam názoru, že to nie je príliš dobré zaobchádzanie.)
Veľmi som si obľúbila moje niečo-ako-deti. Nelúčime sa s nimi však navždy, ak budete pozorne čítať moje nasledujúce knihy, určite sa dopočujete o tom, ako dopadla Kaisa, čo sa stalo so Zosiou či Seanom a nakoniec aj našej ustráchanej bielovláske, ktorá nikdy nedokázala nikou povedať nie.
Nemôžeme zabudnúť na hviezdu posledných kapitol, Marlee, ktorá nám pomohla sa dostať z väzenia. Zaujímalo by vás niečo aj z jej života?
A ako sa Adam dostal až ku kaviarni? Jeho príbeh už môžete nájsť na mojom profile.
Ale to už som úplne odbočila. Kde je idea?
Chcela by som sa poďakovať tejto úžasnej stránke, Wattpad, že mi umožnil ukázať moje amatérske diela svetu!
Taktiež patrí veľká vďaka aj skvelej teckopluste, za krásny cover. ♥
A to hlavné nakoniec.
Chcem sa čo najviac poďakovať práve Tebe! Áno, Tebe. Ak čítaš tieto riadky a nezmysli, ktoré sa tvoria v mojej hlave, znamená to pre mňa naozaj veľa.
Špeciálne poďakovanie patrí:
MagicalWolfies, ktorá tu so mnou bola od začiatku príbehu, aktívne mi písala komentáre, čo pre mňa naozaj veľa znamená!
crossmrs, ktorá moju tvorbu prirovnala k Rainbow Rowell, hoci všetci vieme, že mám od nej celkom ďaleko.
FrozenDai, ktorá si vraj môj príbeh celkom zamilovala.
Hoci nelámem prvé priečky v kategórii Teen-Fiction, som vďačná za to, na akom mieste som sa umiestnila a budem to spomínať svojim vnúčatám! :D
Nikdy som nebola dobrá v dlhých rečiach, tak ma prosím ospravedlňte za môj prvý pokus o poďakovanie.
Čítame sa pri ďalšom príbehu, majte sa krásne! ♥
ESTÁS LEYENDO
Tajomstvo spojenia kávou
Novela JuvenilAida - vášnivá tanečníčka, ktorá nenávidí tanec Zosia - knihomoľka, ktorá neznáša slová Kaisa - milovníčka chémie, ktorá neznáša školu Sean - oddaný hrám, ale neznáša plytvanie časom Spája ich len jedna vec. Kaviareň na konci mesta. COVER...