Part 24: Ending???

241 18 4
                                    


"Ji..min..ssi.." Jiyu memandang lelaki di hadapannya itu dengan pandangan tidak percaya. Terkejut dengan kedatangan lelaki itu. Ditambah pula dengan penampilan Jimin pada malam itu. Kacak. Desinya.

"Jom.." tanpa sepatah kata, Jimin terus menarik tangan Jiyu namun sempat ditepis oleh Jiyu. Renungan tajam dihadiahkan buat lelaki itu.

"Awak nak bawa saya ke mana?" soal Jiyu dingin. Marah? Semestinya dia marah. Siapa ja yang sanggup bila kekasih sendiri hina dia dengan perkataan yang sangat menyakitkan.
"Nak hina saya lagi? Tak cukup dengan yang haritu, awak nak tambah apa lagi? Haa?"

Jimin melepaskan keluhan panjang lalu melangkah mendekati Jiyu. Pantas gadis itu menapak ke belakang dengan takut.

"A..awa..awak nak apa?" Soal Jiyu dengan suara yang sangkut² apabila Jimin makin dekat dengannya. Dekat...dekat...dekat...sehinggalah...

"Ackkkk...yaaaaaaa!!!! Awak buat apa ni?!!!! Lepasssss...turunkan saya!! Yaa..Park Jimin!!!!! Turunkan saya lahhhhh!!!" Jiyu tak lepas meronta dan menjerit apabila Jimin mengankat tubuhnya ke atas bahu macam gaya angkat guni. Belakang tubuh Jimin dipukul berulang kali agar lelaki itu melepaskannya. Tapi sia². Jimin seolah-olah tidak merasa apa².

'Papp..'

"Aduhhh..." Adu Jiyu apabila tubuhnya dicampak ke seat sebelah tempat duduk pemandu. Pintu ditutup lalu Jimin masuk ke tempat duduk pemandu.

'Klakk..'

Pintu dikunci, mengelakkkan Jiyu dari lari.

"Yaa..awak nak bawa saya ke mana haa? Buka pintu ni..saya nak keluar.." Arah Jiyu tapi Jimin hanya buat tidak endah. Dia menarik seatbelt di sebelah Jiyu lalu dipasang ke tempatnya.
"Eeee..apa ni? Saya tak naklah. Saya nak keluar. Awak tak faham ke? Tepilahh...arghhh..."

Jiyu menjerit terkejut apabila Jimin menahan kedua belah tangannya di sisi kiri dan kanan kepala. Wajah lelaki itu sangat dekat dan kelihatan menakutkan.

"A..a..awak...bu..att..a..pa..ni..?"

"Lebih baik kau duduk diam², kalau tak aku rogol kau kat sini?" Ugut Jimin dengan suara yang sengaha dikeraskan. Jiyu terus terdiam. Serta merta dia menjadi takut.
"Haa..kan senang." Ujar Jimin puas apabila Jiyu tidak meronta seperti lagi. Dia memakai seatbelt lalu menghidupkan enjin kereta.

Dia mengerling ke tepi. Jiyu melemparkan pandangannya keluar tingkap dan lansung tidak bersuara. Namun, esakan halus yang kedengaran dari gadis itu, membuatkan Jimin merasa serba salah. Sebelah tangannya mencapai tangan Jiyu manakal yang sebelah lagi untuk mengawal pemanduannya.

"Jiyu ahh..aku.." Belum pun sempat Jimin menghabiskan ayat, Jiyu menepis tangannya kasar. Matanya masih lagi melihat keluar. Jimin mengeluh perlahan. Dia membiarkan Jiyu bertenang dahulu. Nanti² gadis itu tahu juga..






                          ×××××





Perjalanan yang memakan masa 15 minit itu akhirnya tamat. Kereta yang dipandu Jimin berhenti di hadapan sebuah butik mewah. Jiyu yang masih terpinga-pinga hanya melihat ke luar sampai tak sedar Jimin dah terpacak di tepi pintu tempatnya. Ketukan di cermin menyedarkan gadis itu. Pintu dibuka dan Jiyu memandang Jimin pelik.

"Kita..buat..apa kat sini?" Soal Jiyu dengan suara serak basahnya akibat menangis tadi. Siapa je yang tak takut kalau ada orang ugut nak rogol kita dengan muka yang bengis pulak tu.

"Keluar dulu. Dah masuk nanti kau tahulah."

"Tak nak. Apa niat awak bawa saya ke sini? Nak malukan saya lagi? Huh..kalau itu plan awak, maaflah. Saya takkan terpedaya." Ujar Jiyu lalu keluar dan ingin pergi dari situ. Baru setapak dua dia berjalan, Jimin telah menangkap lengannya. Sungguh pantas pergerakan lelaki itu.

COMPLETED✔ YOU [Park Jimin] BTS FanfictionWhere stories live. Discover now