14☆İlk Kıskançlık

8.1K 590 273
                                    

"Bizim aramızda ne yaşanırsa yaşansın bunda hiçbir suçu olmayan Taemin'i babasından ayrı büyütmeye çalışmak benim hatamdı. Onu senden gizlediğim için özür dilerim. Onu sensiz bıraktım. Sanırım hamilelik biraz duygusallık ve gurur getiriyor beraberinde. O sıralar çok da olgun davranamıyorsun. Her neyse... demek istediğim... oğlumun babasından uzak kalmaması gerektiğini artık biliyorum o nedenle Taemin'in babasının soyadını taşıması benim için sorun olmaz. Gerekli işlemleri başlatabiliriz."

"Teşekkür ederim Jiyon. Seni temin ederim oğluma çok iyi bir baba, sana iyi bir eş-"

"Bizim konumuz biraz farklı Junmyeon. Ben... yani... üzgünüm ama dürüst olacağım. Senin yıllar önce söylediklerini sindirmek, hamileyken bekar kalmak, sen hayatımda hiç var olmamışsın gibi yaşamayı öğrenmek yani bizi unutmaya çalışmak yıllarımı aldı. Çok çok zordu. Şimdi tüm bunların üstüne bir anda hiçbir şey olmamış gibi yani... tam tersine araya 5 yıllık bir boşluk girmemiş gibi davranıp her şeyi baştan almak... daha zor ama deneyeceğim. Bana biraz zaman ver olur mu?"

"Seni yalnız bıraktığım için özür dilerim. Bunca yıl sonra beni affetmeye zorladığım için de."

"Hayır Junmyeon hayır. Bence... Bence artık birbirimizden özür dilemeyelim. Zaman geriye aksa yine o yıllara gitsek... sen yine hastalığını benden gizlerdin, ben de hamile olduğumu. İkimiz de suçluyuz. O halde özür dilemeyi bırakıp kayıpları telafi etmeye çalışalım."

"Bu olgunluğunu seviyorum işte. Olaylara bakış açın öylesine tapılası ki."

"Yani şimdi şöyle ki... iltifat için teşekkürler ama... olaylara böyle bakabilmem için üstünden zaman geçmesi gerekiyor. O an başıma geldiğinde bu kadar sakin ve olgun bakamıyorum."

"Olsun... fevri Jiyon da güzel."

"Güzelmiş! Liseli aşıklar gibi konuşma."

Gülerek yemeği tamamlayıp eve gittik.

**

"Taemin-a!"

"Efendim anne?"

"Junmyeon aradı da... Eğer istersen bugün bizimle yüzme kursuna gelmek istiyor. Seni izlemek için."

"Suho yüzmeye mi gelecek!? Oley be! Gelsin anne gelsin! Hemen çağır! Şimdi gelsin!"

"Tamam haber veririm, hatta o bizi götürür."

Taemin'in koşarak babamı acele ettirmesini hayranlıkla izledim. Ama annem de babam da bugün kursa gelmek istemedi. Taemin'in Suho'yla yakınlaştıkça daha mutlu olduğunu kendileri fark etmişti. İkisinin yalnız kalıp daha çok vakit geçirmesi gerektiğine inanıyorlardı. Ama çat diye yalnız kalamazlar. Ben de yanlarında duruyorum mecburen.

Geçen gün üçümüz animasyon izlemek için sinemaya gittik, gerçi ben Taemin'den daha çok eğlenince ikisi şaşkınlıkla beni izlemişti.

İki gün önce de Suho bize gelip bahçede Taemin'le futbol oynamıştı. Bir ara babamın da onlara eşlik ettiğini gördüm sanki. Artık Suho'ya o kadar da nefret dolu değil sanırım.

Bugünse aileler çocuklarını yüzme dersi boyunca izleyecekti. Baekhyun bu ipucunu Suho'ya vermiş olsa gerek Suho beni arayıp gelmek için izin istedi. Taemin'in havada karada kabul edeceğini bildiğim halde "önce ona sorayım" diyerek naz yapmıştım. Aslında orda nazım oğlum için değil kendim içindi. Neyseki saf Junmyeon fark etmedi.

**

Suho "bence" gereksiz yere heyecan yapıp erkenden gelmiş ve bizi zorla evden çıkarıp kursa götürmüştü.

Ailem Sensin / Suho ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin