Suho tamamen iyileşip bugün işlerinin başına döndü. Akşam yemeğini bizimle yiyecek ama büyük ihtimalle sonrasında eve gider çünkü bütün eşyaları diğer evde. Burada hiçbir kıyafeti ya da eşyası yok, ayrıca o oğluyla benim yatağımda uyuyor, ben Taemin'in yatağına zar zor sığıyorum. Daha fazla rahatsızlık vermek istemiyormuş.
Şirketten döndüğünde kapıyı açmamla Taemin'in Suho'nun kucağına atlaması bir oldu. Bu sahne yıllarca hep hayalimdi, gerçekleştiğini görmek yüzümde bir gülümsemeye yol açtı.
İkisi de hazırladığım sofraya oturup şakalaşıp oynayarak yemeklerini yediler. Keyifle onları izledim.
"Kaçta çıkarsın Suho?"
"Yarın şirkette yıl sonundan önce bir toplantı olacak da bazı dosyalar evde. Günlerdir de ilgilenemedim. Gidip toplantı için biraz prova yapmam lazım. Hemen çıksam iyi olur."
"Nereye çıkıyorsun baba?"
Suho: "Eve uğramam lazım oğlum."
"Hayır baba gitme! Ben bugün kiminle uyuyacağım?"
"Babanın gitmesi lazım Taemin, ayrıca ben buradayım. Ne demek kiminle uyuyacağım? Gören de der doğduğundan beri babanla uyuyorsun."
Suho: "Sen beni kıskandın mı Jiyon?"
"Ne alakası var?"
Suho: "Taemin'den kıskanıyorsun sanki?"
"Gülmesene!"
Suho: "Gülmedim ya."
"Sırıtma da!"
Suho: "Tamam tamam."
**
Suho birkaç gündür akşam yemeğini bizde yiyip evine öyle gidiyor. Bugün de şirketten çıkar çıkmaz yanımıza geldi, yüzünde güller açıyordu.
"İyi bir şey olmuş galiba?" diye sordum.
Suho: "İki gün sonra Singapur'a gitmem lazım."
"Öyle mi? Ne kadar kalacaksın?"
Suho: "Bir hafta kadar."
Yüzüm düştü: "Ya~ çokmuş."
"Ne çokmuş anne? Çoksa bana da ver bir tane."
Suho gülümseyerek Taemin'in başını okşadı: "Bir haftalığına iş gezisine gidiyorum. Annen beni çok sevdiği için ve yokluğuma dayanamadığı için bir hafta ona çok geldi."
"Benimle ne alakası var? Taemin seni özler diye dedim."
Suho: "Ne yani sadece Taemin mi özler?"
"Her gün görüşmeye çok alıştı. Sen yokken başımı şişirecek."
Suho: "Ben de sizi çok özleyeceğim. Bu yüzden-"
"Hayır yani anlamadım. Gidiyorsun diye ne bu mutluluk? Madem bizi- yani... şey... Taemin'i özleyeceksin insan biraz gideceği için numaradan da olsa üzgün durur."
Suho: "Sizi burada tek bırakamayacağım için-"
"Tek değiliz Baekhyun var. Bir şey lazım olsa o ilgilenir ama yani gideceksin diye ağzın kulaklarında olunca üzülü- yani Taemin üzülüyor."
"Ben üzgün değilim anne."
"Ağzında yemek varken konuşma oğlum ayıp."
"Tamam."
Suho: "Baekhyun var ama ben yine de sizi burada bırakıp gitmek istemiyorum."
"O zaman biz de gelelim baba."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ailem Sensin / Suho ✔
Fiksi Penggemar"Bana bir daha Suho demezsen sevinirim. Sen de herkes gibi adımla seslen. Senin koruyucun değilim artık. Suho demene gerek yok. Adım Junmyeon." "Sana böyle seslenmemi sen istemiştin. Ailemizin koruyucusu olduğunu bu yüzden-" "Aile nedir biliyor mu...