Když jsem přišla do pokoje, bylo už půl šesté. Večeře se podává vždy v sedm, takže jsem měla ještě dost času. Ty dva jsem nikde neviděla, a že už jsem byla mokrá, rozhodla jsem se jít umýt.
Vešla jsem do svojí soukromé koupelny (aspoň nějaké pozitivum), ale pro jistotu jsem zamkla dveře, kdyby ty dva něco nekalého napadlo. Napustila jsem si plnou vanu vody a nechala v ní rozpustit koupelovou sůl. Koupelnu provoněla nádherná vůně .
Když jsem se umyla, ručičky na hodinách ukazovaly čtvrt na sedm. Vytáhla jsem své nejmilejší pyžamo a sedla si do postele. Zapla jsem televizi, ale stejně jsem po chvíli přestala vnímat.
,,Tak zpěváci, jo?" začala jsem uvažovat. Vzala jsem noťas a vyhledala si je na YouTube. Pustila jsem si pár jejich písniček, jako třeba Bae, Plystre på deg, Without you (ta se mi líbila nejvíc) a Girls.
Musím uznat, že zpěváci to jsou dobří, ale jako kluci nestojí za nic. Ozval se gong oznamující večeři a já se vydala dolů do jídelny. Máme velký obdélníkový stůl a já stejně vyfasovala místo vedle těch dvou. Mamka seděla jako vždy v čele a povídala si s Jesikou.
,,Výborně, Naomi už je tady. Můžeme začít večeřet," usmála se máma a pokynula Jesice, aby začala na stůl nosit večeři.
Dneska se podávaly lasagne se šunkou. Nemůžu si stěžovat, Jesika vaří přímo výjimečně.
,,A jeden jahodový čaj pro dámu," usmála se na mě a podala mi můj oblíbený hrnek s ještě oblíbenějším nápojem.
,,Děkuji Jesi," tak jsem ji často říkala a nevadilo ji to. Natáhla jsem se pro cukřenku a trochu si čaj osladila. Dobře, moc. Pokud jde o cukr, podporuji víc sladkou chuť.
Martinus a Marcus se na mě pořád usmívali a já pomalu pochybovala o jejich zdraví. Dala jsem si do pusy první sousto a měla v plánu ho zapít douškem teplého čaje. Ale ve chvíli, kdy jsem v puse ucítila tu příšerně slanou chuť, musela jsem celý obsah vychrstnout přes stůl. Kuckala jsem a plivala do kapesníku, abych se nepříjemného pocitu zbavila. Přesto mi neunikl tlumený smích těch dvou.
,,Zlato, stalo se něco?" starala se hned mamka.
,,Ne, jen jsem si spletla cukr se solí," ujistila jsem ji a hodila vražedný pohled na ty dva. ,,Nebo se někdo postaral o to, abych to popletla," řakla jsem, abychom to slyšeli jen my tři.
Kluci s předstíranou nevědomostí pokrčili rameny a dál se věnovali své večeři. Div se však neudusili smíchem, který se snažili skrýt.
,,Mám přinést nový čaj?" zeptala se ochotně Jes.
Při pomyšlení, že bych po této příhodě vložila do úst ještě něco, se mi obracel žaludek. Poděkovala jsem za ochotu, ale vymluvila se, že se ještě potřebuji naučit na zítřejší test z matematiky.
,,Odkdy ty se na matiku učíš?" podivila se mamka, ale dál mi v ničem nebránila.
Vešla jsem do pokoje a lehla si do postele. Měla pravdu, na matiku se nikdy neučím, ale neměla jsem chuť zůstávat s těma dvěma v jedné místnosti. Zapla jsem televizi a pustila si Vraždy v Midsomeru.
Sáhla jsem pod postel, kde jsem měla své tajné zásoby sladkostí (musela jsem nějak zahnat slanou chuť v puse). Za nedlouho někdo zaklepal na dveře a vešel jeden z těch hnědookých krasavců.
,,A ty seš kterej?" zeptala jsem se ho a snažila se znít co nejméně naštvaně.
,,Marcus, můžu se dívat s tebou?" usmál se na mě hrozně mile, to jsem nečekala. Prostě jsem podlehla jeho chlapeckým rysům a nebrala ohled na ty dva naschvály, co mi zatím s bratrem provedly.
Posadil se na postel vedle mě. Nabídla jsem mu sladké sušenky a on se usmál ještě víc. Ty jeho oči, když se směje tak nádherně září! Zatřepala jsem hlavou a dál sledovala seriál.
***
Dneska jsem si podle dohody s Jane sedla do zadní lavice místo ní, aby si mohla sednout s nějakým z těch dvojčat. Měla jsem v uších sluchátka, takže když na volné místo na sote vedle mě dopadla něčí taška, úlekem jsem vyskočila.
,,Čauves," pozdravil mě Marcus nebo Tinus? Musím se je už konečně naučit rozeznat.
,,Jsem Tinus," ujistil mě a posadil se.
,,Proč si sedáš sem? Uvolnila jsem Jane místo, aby si vedle tebe mohla sednout ona," nechápala jsem.
,,Myslíš, že stojím o střeštěnou fanynku?" oplatil mi otázku a posadil se. Pak mi vzal jedno sluchátko a strčil si ho do ucha. ,,Ty posloucháš Biebra?" usmál se.
Neodpověděla jsem, ale jen potichu přitakala. Můj pohled se náhodně zachytil o Jane, která se mě tím svým pokoušela probodnout.
Za nás se posadil Marcus a začal si pohrávat s mými vlasy.
,,Really?" otočila jsem se na ňho a on se jen zazubil. ,,Co se děje, že jste dneska tak hodní?"
,,To myslíš jak?" podivil se Tinus.
,,Dneska žádná sůl místo cukru nebo nečekané vodní koupele?" upřesnila jsem svou otázku.
,,Ale Naomi, snad si opravdu nemyslíš, že to s tou solí jsme byli my," řekl s předstíraným úrazem Marcus.
Jen jsem zavrtěla hlavou a vytáhla si věci na hodinu.
***
,,Kam putuješ?" doběhli mě, když jsem se opět chystala na mou každodenní rutinu.
,,Do cukrárny," pokrčila jsem rameny a pokračovala v cestě.
,,Můžeme jít s tebou?" nahnul se jeden z nich, abych se mu musela podívat do očí.
,,Nezakazuju vám to," pokrčila jsem rameny a oni se mnou fakt šli.
,,Dám si jednu jahodovou, jednu vanilkovou a kokosovou, posypanou skořicí a polité mléčnou čokoládou," usmála jsem se na Misty.
,,Prosím," podala mi mou objednávku a já se vydala sednout si ke svému oblíbenému stolu.
Misty měla většinou stálé zákazníky, kteří mé místo respektovali a vždy jsem ho měla volné.
,,Díky," usmáli se ti dva najednou a pohár mi z rukou vzali.
,,Hej," zaprotestovala jsem, ale nebylo to nic platné.
Bezva , jak já ty dva nenávidím.
ČTEŠ
Jedna pro dva [Marcus&Martinus CZ]✔
FanfictionČtrnáctiletá Naomi žije v Londýně s její matkou, slavnou Londýnskou návrhářkou. Sní o tom, že jednou bude stejně jako maminka známá díky módě. Nemá žádné kamarády, takže většinu času tráví navrhováním a šitím oblečení. Ale v momentě, kdy její matka...